ja trket ook wel weg maar het deed goed pijn bij der normaal huilt ze evnetjes en zuigt ze op haar tutje en krijgt ze haar slaapknuffel en is het over binnen 3 tellen, maar nu echt gillen van de pijn en dikke tranen ze klemde zich aan me vast en liet niet meer los nu maar hopen dat die lelijke plek weg is voor haar verjaardag
@fs: heb iedereen iets uit zijn wensen lijst gegeven! Ik heb nog 1 geloofs kaart nodig! Kleurige eier hamers zijn ook welkom!
Jeetje Napoleon.... wat een vreselijk nieuws. Ik hoop dat je deze laatste tijd nog een beetje met je moeder kan "genieten" en je alles nog tegen haar kan zeggen wat je wilt. Heel veel sterkte en kracht deze aankomende tijd. Veel liefs vanaf hier.
quschke, zozo justin is geod verwend ben benieuwd wat ie nog meer krijgt en ook al zo lelijk gevallen alyss is ook een keer zo gevallen als justin maar haar wang was toch echt wel een week blauw toen
een week mag....een week en 1 dag neit....dan vieren we zijn verjaardag.....woensdag dan maar foto's van andere kant van zijn gezicht maken
ik ben iedereen in f.s ff kado's aan het geven. heb iedereen iets uit zijn lijst gegeven. ben nog bezig. kom zo bijlezen.
nondeju, ben al een kwartier aan het hakken en onkruid wieden :x quschke, geloofskaart check! eylem, hamer check! pams, wat wil je hebben??
Zo, bijgelezen! Alleen al mijn reacties kwijt geraakt, dus helaas pindakaas. Het enige wat ik nog weet is dat Mermaid morgen verplicht moet bbq'en en een blij ei heeft. Een paar kindjes met blauwe plekken en bulten. Hoop dat het snel wegtrekt! @ Eylem, haha, had niet goed gelezen. Las dat jij schrikkeldraad ging kopen. Dacht op FS, dus ik zat al in de winkel van FS te neuzen, maar kon het niet vinden. Daarna las ik pas dat het voor de schapen van je moeder was! HIer lekker dagje gehad. Vanmorgen met mijn moeder en de kids naar de stad geweest. Een hoop rompertjes, t-shirtjes en leggings gekocht voor Noa. Ook een spijkerjasje, een paar zonnepetjes/hoedjes en twee jurkjes. Ook voor Lukas een paar t-shirts. Daarna lekker bij mijn ouders gelunched, de kids daar gelaten en boodschapjes gedaan. Vanmiddag met Lukas eieren geverfd en vanavond gebbq'ed. Er zijn nu twee vrienden van Steef hier, ze gaan vanavond stappen. Ze zitten American Pie te kijken. Dus kan ik even lekker ZP'en en FS'en! Alleen heb ik blijkbaar te lang geen miniboompjes weggehaald, want heb gelijk overal van die irritante mediumboompjes staan die je twee keer moet hakken en dan nog een stronk weghalen. Pfff, kost veel energie! En dan heb ik het nog niet eens over het onkruid gehad. Dus als iemand zich verveelt.... altijd welkom om te hakken en te spitten bij mij!
nu heb ik mijn schattenhuis af e heb 1x zo'n potten spel gedaan maar er is nu een slechterik die het bewaakt wat moet ik nou doen want er blijft een strik om mijn schattenhuis zitten?????
@CM, kom zo buurten! ben in de hakmodus @quschke, wat kan ik bij jou doen voor ik dingen doe die niet mogen
Die strik is omdat het pasen is die blijft zitten whahahahaha Ik zou graag kebab willen..... ja WEER honger