april mama's 2010, deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@napoleon idd goed rustig aan doen dan!!

2. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @mamax: klinkt als een lekker weekendje, wat voor workshop heb je gehad.

@napoleon: raar om long lazen te geven

@cm: auw die foto van je rug zeg

3. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ pamsie, heb een workshop taarten maken gedaan. Erg gezellig alleen tijd tekort om genoeg te versieren!

4. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    Ohhh dat is wel heel leuk

5. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ojee, als je twijfelt toch maar ff testen hoor! Heb er helaas ervaring mee.... :(

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Foto?

7. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    ik ga nog even bank hangen met manlief!
    Tot morgen avond!!!
    Slaap lekker alvast!

8. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    Slaap lekker quscke

9. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ cm, foto's staan op de telefoon van manlief en die is werken... Probeer het morgen wel even!

10. Chloe

Chloe Fanatiek lid

LZ, geweldige foto's van Gerodi in de schommel op hyves!

Pams, Whaaa Wat een geweldig nieuws!!!!! Gefeliciteerd!! ;) Super gaaf meid! Ik hoop dat alles goed is, het is jullie gegund!

Mermaid, hmmm heerlijk ananas! Goed idee, haal ik van de week ook even voor Yes :D En kip in braadzak is ook al zo'n goed idee haha, ik ga voortaan voor ik boodschappen ga doen eerst kijken of jij nog tips op zp hebt staan :p

Nonnie, even aftellen, en dan kan je lekker beginnen met schilderen! Ik snap dat je daar zin in hebt!
    Whooo ik zou me ook kapot schrikken als ik dacht dat k alle foto's kwijt zou zijn! Gelukkig viel het mee :$

TM, fijn dat Thobias zo'n leuke verjaardag gehad heeft! Ben benieuwd naar de foto's!

Quschke, balen dat je zo'n last hebt van je verbrande schouders.. Bankhangse, en slaap lekker alvast!

CM, Wat sneu toch van Noa's exceemplekjes!! Beterschap ermee!
    En verbrandingsexpert:( ik moest er eerst een beetje om lachen toen ik het las, maar toen ik die foto zag.. het is eigenlijk totaal niet grappig..;)

Eylem, Klinkt heerlijk, jullie avondeten! Hou van pilav haha :)
    Balen van het misgeloopte geld!

Napoleon, fijn dat iedereen zo leuk reageerde op jullie leuke nieuws ;)! En fijn dat Femke het leuk heeft gehad, maar longdrinkglazen?!?!:$

Ka, wat onwijs naar van de hond van je ouders! Sterkte ermee!

Mamax, Gaaf dat jullie eindelijk geslaagd zijn voor jullie trouwringen! Balen dat je niet fit bent!

Lautjuhh, wat fijn dat je de foto's terughebt!!!

Zo hehe.. bijgelezen :p

11. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    Thanks chloe

12. MamaX

MamaX Niet meer actief

Zit hier undercover nederland te kijken, het zal je maar gebeuren!
    Gaat over een vrouw die mensen oplicht door.trouwjurken te verkopen maar nooit te leveren...
    O, het is alweer afgelopen. Ga maar eens slapen, xayla is al 6 keer wakker geweest, hopelijk slaapt ze nu door. Trusten allemaal!

13. lautjuhhh

SLaap lekker quschke!!

@ hier ik denk dat ik zo ook ga.. ben best moe :) Dus neem alvast afscheid en tot morgen!

14. lautjuhhh

@mamaX ja bizar he.. pfff k had dr echt voor dr kop geslagen .. geds das nog es een dag verkloten van iemand..

15. MamaX

MamaX Niet meer actief

Ja echt he! Zo eentje laat je toch niet zomaar gaan!

16. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Asje pams ;)

Slaap lekker zo, lau en mamax!;)

17. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    Ik ben slapen trusten meiden

18. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Lauthjuhh., oh tot 10 over 10 geslapen.. ik ben jaloers !! Lekker hoor. oh enne foto`s van de poezies.. !!
    @ Nonnie.. oh nee je foto`s kwijt.. hopelijk heb je ze ondertussen al terug ?
    oh ik lees het al...
    @ Pamsie.... GEFELICITEERD !!! Hopelijk gaat het allemaal goed.. spannend hoor..
    @ Napoleon.. het grote nieuws aan het vertellen.. leuk leuk leuk.. en harde buiken.. rustig aan he !! Vond het altijd zo vervelend voelen.. had ze op een gegeven moment al van het ramen krabben als mijn auto dichtgevroren zat..
    @ Ka; ah sneu voor de hond en voor jullie ook heftig.. sterkte hoor..
    @ Cm. ha ha nee het is toch een ander jurkje geworden. OOk leuk en vrij strak, maar met legging en shirtje met lange mouwen eronder best te doen..
    De dag was leuk, maar ben wel heel moe ervan
    jee die rug van jou !!
    @ MamaX; Leuk ringen gekocht ! Hoort er toch wel bij ..

19. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    mini-drama hier vandaag... Mijn moeder had gevraagd wat ik voor Sanne haar verjaardag wilde. Uiteindelijk kwamen we samen uit op een poppenwagen.. zo`n houten. Ze zou de kleur enzo zelf uitzoeken. Maar iets met roze...
    Komt mijn schoonvader dus vanochtend met Sanne haar verjaardagskado... een roze houten poppenwagen... Op zich wel heel lief dat een man alleen dit uitzoekt voor zijn kleindochter. HIj had er een hele brief bij gedaan waarom hij juist dit gaf.. Maar ja toen mijn moeder later kwam met DE poppenwagen vond ze het natuurlijk niet zo leuk dat ze er al een gehad had.. ik vond het ook vervelend, maar ja.. ik kan er ook niets aan doen.
    ach ja.. ik kan er wel van wakker liggen, maar dat helpt niet. Ze zijn alletwee ontzettend leuk en toch wel anders... dus nu heeft ze er gewoon twee...

20. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    whaaa gefeliciteerd!!!:D:D:D

Deel Deze Pagina