april mama's 2010, deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    leuke reactie

:D

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Hoi meiden,
    heb net vluchtig bij gelezen niet echt veel onthouden!
    las iets over fruit..appels verslikt hij zich ook nog in, vooral omdat meneer te ongeduldig is!
    cm, die foto, zag er pijnlijk uit, maar lag er nou een bumba knuffel naast?
    tm, leuke dag gehad dus
    kris, jeetje wat genant, maar ja niets aan te doen, niet jou schuld..gaat er nu 1 geruild worden? enne foto van de partydress?:p

de rest SORRY weet niet meer
    zooo weer een druk dagje gehad, vooral op het werk ;)

maar goed, nu zo lekker naar bed. we hebben net een hamburger van de mac op :)

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    kris, ben jij alleen nog wakker? of hangt Chloe ook nog rond :p

4. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Hahaha ik hang ook nog rond :p Was even Grey's anatomy kijken, dat volg k gewoon op amerikaanse tv online :D haha

@Kris, idd minidrama ja.. Sneu voor je moeder, maar niemand kan er natuurlijk wat aan doen.. wel lief van je vader ook!

@Chilleke, lekker mac!! Er is hier niets lekkers in huis dus ben zwaar jaloers ;)

5. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Nee Chloe hangt ook nog rond..
    Ik heb vrees ik niet echt een foto ( ben halverwege de ochtend al gestopt met foto`s maken.. ik als echte hobbyfotograaf zou me moeten schamen op de eerste verjaardag van mijn meissie.. ) maar ja het was zoo druk..

6. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ja en je moet ook zelf genieten he kris, anders kijk je alleen maar door je zoeker ;) snap dat wel...zei vandaag nog tegen Thomas, we moeten vragen of iemand anders foto's wil maken omdat je anders zelf niet op de foto staat.

chloe, ik doe dat met House :)

7. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    tja maar ik heb zo`n ingewikkeld toestel. Heb i.d. iemand gevraagd foto`s te maken, maar die zijn dus mooi allemaal totaly mislukt.. ha ha..

House en Gray`s hier ook een fan, maar ik volg gewoon de nederlandse tv-uitzendingen

8. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    prullie lijkt gewoon door haar late fles heen te slapen ( normaal wordt ze daar rond 20u 20.30u voor wakker, maar nu dus nog steeds niet.. ) volledig uitgeteld

9. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hahaha kan me wel voorstellen hahaha dat ze moe is, zoooo veeel indrukken :)
    maar is toch niet zo erg als ze die een keertje overslaat?

10. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Balen Kris, maar wel logisch! Op een gegeven moment denk je der waarschijnlijk niet eens meer aan als t zo druk is
    Mijn nichtje heeft een fotografieopleiding gedaan en mijn vader is ook enthousiast hobbyfotograaf (zelfs een eigen klein studiootje gebouwd op de bovenverdieping van zn eigen bedrijf haha) dus ik vraag lekker of hun raak willen schieten op het feest..
    Vind het zelf ook onwijs leuk om te doen, maar dan maar even uit handen geven, het is natuurlijk super druk en anders sta je er zelf ook niet op..

Chilleke, ik doe het met Grey's, desperate housewives, Gossip girl, en the Kardashians haha.. Maar nu moet ik echt weer even bijbenen want loop een aantal weekjes achter, heb er gewoon zo weinig tijd voor, maar het is zooo verslavend :p

11. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Ja zo'n dag vergt natuurlijk wel wat van zo'n kleintje :) schattig.. ;)

12. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Helemaal niet erg..

En slim om het uit te besteden de foto`s maken.
    Ik had gelukkig bij het uitblazen van DE kaars nog wel even een helder moment dus die heb ik wel op de foto

13. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    wij gaan hier aan ons laatste " Nog 1-tje " wijntje beginnen haha.. dat zeiden we 3 wijntjes terug ook.. vriendjelief is restaurants aan het uitzoeken voor ons weekeindje samen weg in mei.

14. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Leuk!! Heb je ze al op de comp staan?

15. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    oooh wat heerlijk :) lekker weekendje weg :) en proost dan maar he ;)

16. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Lekker zeg! Nou proost dan maar, ik zit in mn eentje aan mn laatste wijntje :p

17. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hier aan de cola ;) hahaa
    maar wij gaan naar bed! slaap lekker!

x

18. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Slaap lekker!! X

19. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    trusten.. !!

20. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ja heb ze al op de compu staan, maar wilde net een foto hier plaatsen, maar toen kon hij hem niet vinden ofzo.. raar gedoe. Heb ik wel vaker met foto`s hier op het forum

Deel Deze Pagina