april mama's 2010, deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wat lief! Leuk zeg dat hij dat speciaal voor jou gemaakt heeft. En ook echt iets waar je wat aan hebt én waar ook daadwerkelijk een paartje in nest.

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ikheid en tm van harte gefeliciteerd met jullie mannetjes!!!

@chilleke werkse!

@eylem balen van je nacht

@Mermaid balen dat je slecht geslapen hebt!

@kris wat leuk van die client!!

@ hier Jeetje deel 12 al!! we gaan hard.. zo hier weer wakker.. gsteravond kwam laetitia nog voor een flesje en uiteindelijk lagen we er rond half 11 in en hebben een gezellig avondje gehad :p
    vandaag beetje opruimen wassen.. vanmiddag komt mn zus al en dan ff foto's maken voor haar cursus en daarna met zus mee daar eten en dan naar de bios :d

3. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Kom even snel binnenwaaien om net zo snel weer te vertrekken (sorry, druk druk druk)....

Maar wil natuurlijk wel IKHEID EN TM ONWIJS FELICITEREN MET JULLIE MANNETJES!!!!

maak er een gezellige dag van. Ik ben misschien straks nog, maar heb mijn eerste werkdag dusssssss wellicht morgen een momentje en anders tot maandag!!! xxxx

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    #44 Napoleon, 1 apr 2011
    Laatst bewerkt: 1 apr 2011
    Jayden en Thobias gefeliciteerd met jullie verjaardag!!!

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Zo, hier wordt vandaag ons speeltoestel voor in de tuin bezorgd. Morgen wordt die in elkaar gezet. Goede dag uitgezocht want het schijnt morgen super weer te zijn! Alleen wel jammer dat het zondag weer prut schijnt te zijn als we femkes verjaardag vieren...

Ga straks aan de gang met de verjaardagstaart.

Ik heb een verjaardagsjurkje gekocht bij Zara voor Femke en die is wit met gele en blauwe ruitjes
    deze:
    GERUITE JURK - Jurken - Baby meisje (3-36 maanden) - Kinderen - ZARA Netherlands
    en zo wil ik ook de taart maken en dan met bloemen erop.
    Moet alleen nog ff bedenken hoe ik dat mooi ga doen... hmmm

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hihi, had ik ook hoor ;)

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Napoleon: Leuk jurkje. En wat leuk dat vandaag het speeltoestel wordt bezorgd. Succes met het maken van de taart!

8. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Lief jurkje Napoleon .. en ze hebben meer leuke dingen op die site !!

9. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

goedemorgen allemaal!

@thobias, gefeliciteerd met je verjaardag!!

@jayden, gefeliciteerd met je verjaardag!!

@ikheid en TM, geniet van deze dag! veel plezier!

@chloe, spannend ben wel benieuwd hoe je tattoo is geworden!

@eylem, balen van je nacht! ben je er al uit geweest vandaag? vond het zelf nog best frisjes..

@chilleke, werkse!!

@wonder, jij ook succes op je eerste dag!!

@kris, aahh wat lief zeg en wat leuk dat er al kollmeesjes bij zitten..

@napo, leuk jurkje!!

@hier, vanmorgen gelijk wezen wandelen ze hebben hier tiel pakt uit een soort feest wat 3 dagen duurt en alle winkels hebben dan speciale kortingen super leuk shoppen dus en morgen staan er ook allemaal kramen met leuke dingetjes..

en nog even ego doen: Alyssa haar kiesje is door sinds vanmorgen :D

10. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

oww meiden mag ik het even uitschreeuwen
    eindelijk houden we deze maand weer geld over !!!!!!!!!:D:D:D:D
    dus ga me vanavond even trakteren op een bezoekje aan de kapper

11. lautjuhhh

@wonder werkse!

@Napoleon leuk jurkje!!

@ nonnie jeej kiesje door.. en leuk dus extra shoppen ;)

@hier laetitia is weer wakker

12. nonnie26

@TM, oh wat fijn! wij eigenlijk ook maar zijn veel geld kwijt door alle verjaardagen en voor de nieuwe kleertjes van alyssa maar gelukkig komt de kinderbijslag en dan hebben we dus ook eindelijk geld over :D maar ga wel gewoon naar de huiskapster want das maar een tientje hahahaaa

13. lautjuhhh

@Tm fijn is dat he! echt een lekker gevoel

14. Trotsemama1

ik ga in mei zelf een huis tuin en keuken cursus doen om te knippen dat ik de kinderen zelf kan doen want daar betaal je de volle pond voor

15. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Even snel binnenwaaien: was jullie alweer kwijt met deel 12 :D

@ikheid en tm van harte gefeliciteerd met jullie mannetjes!!!

@wonder: veel plezier met je eerste werkdag

@mermaid: mm lekker pizza!

@tm: lekker naar de kapper: geniet ervan meis! Ik knip mijn mannen ook altijd zelf (zonder cursus trouwens...heel goed een keer naar een échte kapper kijken helpt ook :D)

16. nonnie26

ik kom even mijn stoere chick spammen :D

17. Trotsemama1

lekkerdingg!!!
    wij huwelijken uit goed:p:p

18. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Sorry liefjes, ik lees zo bij, maar heb heel even een vraagje!
    Yes is de afgelopen twee dagen ziek geweest.. huilerig, hangerig, niks willen, niet eten en slapen en 39.8.. Echt een zielig hompje was het..
    Nou is ie vandaag wel vrolijker en alerter, maar nog niet helemaal zichzelf.. zn temp is 38.2 (normaal is die rond de 37.4)
    Nu moeten we zo eigenlijk zn prikjes halen, wat zouden jullie doen??

Ohja, as promised, mn tattoo:

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

TM oh heerlijk zonder schuldgevoel naar de kapper! Ik moet ook echt, maar wacht tot we in Turkije zijn, daar knippen ze 10000 keer beter voor veel minder geld.

Nonnie ja ben vanochtend naar mijn moeder geweest op de fiets, maar echt lekker is 't nog niet inderdaad. Is dat nog een aanrader tiel pakt uit? Vond het er in het krantje niet zo bijzonder uitzien. Wat een stoere foto!

Kris wat lief zeg van je client!

Mermaid ohhh lekker pizza vanavond jammie!

Wonder heel veel succes meid!!

Lautjuh ik weet trouwens niet of je dat prentenboek nog wilde bestellen (raad eens hoeveel ik van je hou) - hij is in herdruk maar vanaf 11 april weer leverbaar.

Hier dus net weer thuis, barst van de honger dus ik ga zo even wat te eten maken voor Irem en mij. Bij mijn moeder ook nog even de babyschommel voor Irem besteld, dus zij is klaar (Mermaid we hebben toch niet die kubus besteld omdat ie nergens leverbaar is, maar nu die van de Intertoys, zelfde idee en die is ook heel leuk). Na lang vijven en zessen gaan mijn man en ik toch maar een zo'n schelpvormige zandbak/zwembadje geven voor van de zomer. Little People geven we niet maar heb ik wel als kadosuggestie en anders geven we dat later nog wel een keer. En dan heb ik dus nog een babypopje en een prentenboek. En dan vind ik het wel weer mooi geweest. De visite zal ook nog wel wat meebrengen :p

20. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @chloe: ik zou even overleggen met het cb :D

Deel Deze Pagina