april mama's 2010, deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hahaha wat fijn :) via het forum?

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@chilleke ja, is wel erg leuk :)

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    waar het forum allemaal niet goed voor is :D

4. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

ja dat blijkt hahahaha..

5. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

zo dan ben je ze snel kwijt
    hier heb ik vast de aardappels geschilt en de bloemkool ook vast gedaan
    kan ik het vanmiddag zo op zetten :p

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Goedemorgen!

Kris leuke foto!

Nonnie lekker uitgeslapen dus :)

Chilleke, gezellig dat Gijs zo aan het kletsen is. Hier hoor ik sinds gisteren heel vaak tussen al het gebrabbel door 'doekedoekdoekedaaaaaaaaaa' klinkt heel grappig :D

Lautjuh, fijn goed geslapen

Mermaid getsie verkouden, aangestoken door Ayla zeker :). En sterkte met het verlies van je nagels :(

Hier een redelijke nacht gehad, ben er een paar keer uitgeweest, maar gelukkig wel tot 8.30 uitgeslapen. Nu kruipt Irem hier rond met 1 sok :( de andere moet ik even gaan zoeken, die zal wel ergens in de huiskamer rondhangen, haha.

Oh ja, nog vergeten te zeggen: Irem heeft gisteren voor het eerst aan 1 handje gelopen :D duurde niet zo lang voor ze weer ging zitten, maar het lukte wel!

7. Trotsemama1

wat goed van irem !!

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Chilleke, ja, dat was een Bumba knuffel naast me. Lukas lag naast me op het bed te slapen met Bumba! :D
    Ah, die Gijs, lekker aan het babbelen!

@ Kris, ojee, kan me voorstellen dat het vervelend was dat je moeder en je schoonvader allebei een poppenwagen hadden gekocht. Wel heel lief van je schoonvader!
    Schattige foto van het kaarsje uitblazen! Wat ziet ze er lief uit met dat jurkje en het speldje in haar haar! Droppie!

@ trouwringen, ik draag die van mij niet eens. Toen we die kochten was ik heel wat slanker en smaller, dus paste hij prima, maar nu zit hij te strak en omdat het er één van twee kleuren goud is, kan hij niet groter worden gemaakt. Ach ja, jammer dan. Kan me er niet zo druk om maken. Manlief heeft hem nooit omgehad omdat het bij zijn werk nooit kon. Nu zou het wel kunnen, maar hij vind het gewoon niet lekker zitten!;)

@ Chloe, mijn vader heeft ook als hobbyfotograaf een studiootje boven op zolder! Hij valt alleen altijd al mijn vriendinnen lastig of ze voor hem willen poseren! Hij heeft dus de meeste van mijn vriendinnen al een keer op bezoek gehad. Hij maakt ook wel hele mooie foto’s. Heeft ook mijn buikfoto’s gemaakt bij mijn zwangerschappen. Hij maakt ook foto’s voor het wijkkrantje.
    Dus hier zal opa ook volop foto’s maken op haar verjaardag!

@ Mermaid, ohoh, bye bye nails! Maar je kunt je eigen nagels toch ook wel een beetje lang laten groeien en mooi lakken? Je hebt toch ook van dat spul wat ze wat harder maakt?
    Balen dat je snotterig wakker bent geworden! :(

@ hier, Noa was weer om vier uur wakker. Dus maar weer een flesje gegeven en toen ging ze gelijk weer slapen. Zit nu in dubio. Zal ik toch weer een late fles gaan geven, of even volhouden en kijken of dit vanzelf over gaat?

Straks met Noa naar de osteopaat. Alleen is de afspraak om 11 uur, en meestal slaapt Noa dan. Dus ik heb haar nu om half 10 al op bed gelegd. Gelukkig ging ze na 10 minuutjes muiten wel slapen. Kan ze mooi nog een uurtje slapen voor we weg gaan.

Oh ja, gister zijn tandje drie en vier doorgekomen! Nou ja, tandje drie is helemaal door en tandje vier zit te dringen. :D

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Eylem, go Irem! Voor je het weet stapt ze in haar eentje rond!

10. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    eylem, whoehoe! goed van Irem!!!

cm, hahaha ik dacht het al :p haha
    en jeee tandje 3 en binnekort 4 :) Noa is dus ook niet zo snel met tandjes:p

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Eylem: Wat knap van Irem!

@ nagels: Mijn eigen nagels echt lang laten groeien is me nog nooit echt gelukt, maar ik ga het wel proberen en ik heb inmiddels een heel scala aan nagellakjes, dus ik kan ze iig leuk lakken. Dat ga ik dan ook maar eens doen vanavond, want ze zien er echt niet uit :$. Ik heb er 3 afgebroken, dus dat is sowieso al geen smoel ;).

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Chilleke, nee, eerst tandjes waren met 9 maanden en nu dus 3 en 4 met bijna een jaar. Lukas had rond deze tijd al een half gebit!:D

13. Trotsemama1

woehoee we krijgen ook centjes terug van eneco:D:D

14. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    cm, Gijs heeft er ook nog maar 4 hoor!

tm, wat fijn :)

zo effe gtst kijken :) wie is de volgende die jarig is, justin van mirjam, op de lijst staan er een hoop die niet meer mee schrijven.

15. Trotsemama1

weten jullie al wat voor buggy jullie willen?
    ik heb gister een bod gedaan op een quinny zapp
    me vriendin heeft hem ook en hij rijd super lekker!
    en hij is heel makkelijk opvouwbaar
    en dus ideaal als we op vakantie gaan
    enige nadeel hij kan niet in lig stand
    maar thobias slaapt bijna nooit in de wagen

16. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ja wij zijn ook aan het kijken. ik vind de meeste buggy's echt niet mooi :) toen zag ik de nuna pepp maar die is dan wel gelijk weer 180 euro :$ en heb hem nog niet in het echt gezien;) maar wil wel graag een buggy omdat ik die dan op de fiets mee kan nemen.

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ buggy: Als ik een buggy ga kopen koop ik denk ik gewoon een 2e hands MacLaren.

18. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ben ik weer was eerst met de wagen naar de bank om te pinnen want er stond nog geld op toen ik keek, kom ik daar aan geld weg :x en dat binnen 5 minuten hahaha, ik weer terug naar huis geld over gemaakt van de spaar en toen snel met de fiets naar de bank voor het weer weg was hahaha

@chilleke, nee vanmiddag gewoon met de wagen want nonnie komt vanmiddag (me vriendin) dus gaan we lekker stukje wandelen naar de stad en op de terugweg de boodschappen..

@buggy, heb een quinny zapp van me schoonzusje maar gebruik hem totaal niet, handvaten zitten zo laag vergeleken met me eigen wagen en ik ben al niet groot moet je nagaan..verder zal ik een buggy bar weinig gebruiken want ik kan onze wagen rechtop uitgeklapt zo de auto inrijden dus voor ruimte besparing is het niet nodig..misschien wel als ik met de fiets naar me moeder ga dat ik ehm meeneem maar dan kan ik ook de buggy (mclaren) van de buurvrouw van mama pakken..

19. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    Goedemorgen meiden,

Hier van de eerste schrik bekomen. Heel stom maar ik voel gelijk weer onzeker worden, straks is de test vals positief,
    Is alles wel goed met het kleintje, zou het hartje wel gaan kloppen,

Eigenlijk heel stom dus, ik heb woensdag pas een afspraak bij de ha

Ik ben nu even bijlezen

20. Trotsemama1

nouja voor ons zou die ook zo zonder in te klappen inde auto kunnen
    maar als we over 12 weken op vakantie gaan met de sleurhut
    dan moet er zo verschrikkelijk veel mee!!
    en dan wil ik gewoon een buggy hebben

Deel Deze Pagina