Ik wacht nog steeds op de Kruidvat buggy die ze elk jaar hebben maar nu nog steeds niet, zucht. Ze moeten wel opschieten want ik wil hem meenemen op vakantie
Wat lees ik nu Pamsie!! Lees het weekend niet en dan is er maandag gelijk groot nieuws Wat ontzettend leuk voor jullie zeg! Begrijp dat je niet precies weet hoe ver je bent, dus nog extra spannend! Niet teveel zorgen maken hoor @mermaid: afscheid nemen van nagels: succes @buggy: voorlopig nog even niet, maar anders gaan we denk ik ook voor een koelstra... @TM: heb je een leuke verjaardag gehad van je niet meer zo kleine man @andere die ook b-day hadden dit weekend: leuk feest gehad?
@pamsie knuffel meid! @ Buggy we hebbene r hier al een gekregen.die gebruiken we ook al maar hoe hij heet geen idee @Nonnie he das balen maar uiteindelijk toch centjes! @ hier ben benieuwd wanneer de schommel binnen komt.. hebben hem besteld via intertoyssite.. laetitia heeft lekker gedoucht manlief bleef erbij dus kon ik mooi even overal de ramen openzetten en de was een deel afhalen..
Goodmorning ladies! Mermaid, oeh, afscheid van je nagels!! Mijn eigen nagels breken ook heel snel af, zijn super zwak dus t lukt me nooit om ze lang te krijgen.. Maar is ook niet heel gek aangezien ik amper melkproducten binnenkrijg.. Ik drink nooit melk, eet geen yoghurt, bijna geen kaas (alleen gesmolten haha) en eet geen boter op brood .. Dus tsja als ik mn calcium alleen uit chocolade en lekkere toetjes en ijs moet halen dan snap ik dat mn nagels een beetje achterblijven CM, leuk! Je vader ook hobbyfotograaf! Hier maakt mijn vader ook altijd de foto's, en er hebben ook al redelijk wat vriendinnen van mij in dat studiootje gezeten haha.. Mijn nichtje maakt ook echt prachtige foto's, maar die heeft er echt voor gestudeert.. Echt super gaaf! Nonnie, fijn toch nog geld.. Kost ff wat moeite maar dan heb je ook wat.. wel echt balen! Pams, knuffel! We leven allemaal met je mee hoor! TM, waar zijn de foto's van de b-day??? hahaha Buggy, mn moeder kwam eergisteren inneens met n cadeautje aan, een nieuwe buggy van Koelstra! Wat een fijn ding zeg! En super lief natuurlijk! Tsja zegt mn moeder, mama een nieuwe auto, dan kan Yes natuurlijk niet achterblijven
Hier echt een dramanacht, Yestin kon niet meer ophouden met hoesten, hij bleef er echt in hangen.. T leek wel of ie stikte zo naar! Dus hij heeft bij ons gelegen vannacht, maar we hebben alledrie geen oog dichtgedaan En nog steeds is ie zo aan het hoesten, zo erg heeft ie t nog niet eerder gehad.. Ik ben gelukkig vanmorgen vrij, omdat ik straks met Yes naar t CB moet, ipv vrijdag.. Dus hoef nu pas om 3 uur te beginnen Maar Ray heeft echt een k*tdag vandaag, want die moet opstarten en afsluiten, dus die werkt vanaf half 9 vannochtend, tot een uur of 11, half 12 vanavond Lekker als je niet geslapen hebt
@tm: fijn dat de sfeer beter was geworden @Kris: leuke foto! @chilleke: leuk acda en de munnik @mermaid: balen van je gesnotter en balen van je nagels @nonnie: heerlijk lekker niks doen vandaag @lautjuh: fijn dat je de kittens al kwijt bent
@eylem: wat goed van irem @cm: jee wat goed tandje 3 en 4, hier zitten we ook nog te wachten op tandje 4
Thanks voor de knuffels meiden. @chloe: wat balen dat yestin zo'n slechte nacht had @nonnie: nou ik kan me woorden wel terug nemen van een lekker relax dagje wat een toestanden
@ Cloe balen van je nacht.. ! @ Pamsie... ja het is ook spannend, maar ja je er druk over maken helpt niet, maar dat is makkelijk gezegd van mij ik weet het. Ik duim voor je !! Ik ben er vandoor. eerst even op bezoek bij een collega die langdurig ziek is en dan een late dienst.
oh sorry kom even ego-en... probeer net mijn nieuwe auto te verzekeren:x, weigert de verzekering mij omdat ik -5 schadevrije jaren heb (vorig jaar heeft iemand een deuk gereden in mijn auto zonder briefje achter te laten, en toen heb ik die deuk laten fixen:x) en nu natuurlijk dat ongeluk dus ben nu in paniek omdat ik mijn auto niet kan verzekeren, thomas is al aan het kijken...maar jeetje zeg...net of ik een ramcrimineel ben! word hier heel nerveus van
Oh wat k*t! stom geregeld toch eigenlijk, want je kan echt niet zonder verzekering, straks gebeurt er wat Maar dan wil je je verzekeren en dan kan het niet
@chilleke wat stom zeg! hopelijk vind je snel toch eenverzekering.. @Kris werkse!! @ hier laetitia ligt op bed die heeft ook haar ochtendslaapje overgeslagen dus die zal wel even slapen was afgehaald en opgehangen en een nieuwe aangezet, keuken aaaaaweer schoongemaakt.. alle bedden opgemaakt, en lekker ons raam nog open laten staan..
Wat ben jij toch altijd lekker druk in huis Je mag hier ook welleens heen komen hoor haha.. Ik ga zo naar t CB met mn kleine hoestende draakje, en dan werken.. Misschien tot vanavond! Maar misschien duik ik er wel gelijk met Yes in na deze dramanacht Fijne dag! X
zo ben ik weer, even een uurtje voor de tv gehangen met dochterlief en wat klusjes in huis gedaan, leuk zeg kindernet eindelijk weer tekenfilmpjes zonder geweld!!!! en wat een nostalgie hahaha boes boes, heidi, nils holgersson, alfred J kwak etc..ik kon zelfs het liedje van heidi nog meezingen voor mijn meisje hoe cute is dat en halverwege heidi viel ze in slaap op schoot! oeps hahaha maar ze werd bruut gestoord door de 3e jehova die aanbelt binnen 3 dagen tijd :x NEE is NEE in huize nonnie @pams, nog plannen vandaag? woensdag pas joh kan me voorstellen dat je in spanning zit maar gelukkig zijn het maar 2 dagen! @kris, werkse!! @chloe, hoooiiii!!! balen van je ancht zeg! succes bij CB! @chilleke, nou ben je lekker mee dan :x
@chloe ja ik kan echt niet goed stil zitten hahaha ben echt een schoonmaak muts maar vind er mn rust in dus mooie combi