april mama's 2010, deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

net even de gang van de voorkant opgeruimd en de lege flessen verzameld want de worden altijd zo het hok ingeflikkerd, dus die is nu weer netjes, stof gezogen in huis, vaatwasser in en uitgeruimd, alles afgestofd beneden, en een wasje gedraaid en opgehangen..
    ik heb genoeg gedaan vandaag!! :p

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@nonnie ahhh wat lief dat ze in slaapviel maar balen dat ze bruut wakker gemaakt werd.. ja kindernet staat hier nog steeds aan hahha k vind het zelf ook wel weer errrug leuk om een keertje te zien hah

3. nonnie26

ben ik met je eens! heb ik ook hoor, zodra ik bezig ben zie ik mijn huisje opknappen en ben zelfs trots op mezelf dat ik het allemaal heb gedaan binnen bepaalde tijd of dat al me was schoon is daar kan ik echt van genieten en heb ik lekker rust want het is allemaal lekker schoon!!

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    pffff voel me zo verdrietig :( nu effe bedenken wat het voordeligst is....of zelf en dan een premie van 180!!! euro of op thomas zijn naam :( jeetje zeg :(

omg kindernet :$ wat geweldig, idd eindelijk tekenfilms waarin het niet om battelen voor pokomons of iets dergelijks gaat! nu alladin :D wat leuk :)

5. lautjuhhh

@nonnie ja precies :)

6. nonnie26

hahaha ik ook!!!! kreeg een big smile op me gezichtje toen heidi begon en moest gelijk terug denken aan de tijd dat ik smane met me zusje voor de tv zat hahaha, heb hem nu maar omgezapt want nonnie komt zo en dat staat zo raar als ik dan teknfilmpjes aan het kijken ben terwijl alyss op bed ligt hahahaha

7. nonnie26

balen zeg!! :(

alladin??? zapt weer terug :D

8. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    oooh oeps .... sinbad :)

9. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    meiden sorry voor het niet reageren meer...maar ik ben weg!
    Moet gaan werken :( miss tot vanavond en anders tot morgen!

10. nonnie26

hhahaaah chilleke, alladin of sinbad zijn 2 verschillende dingen :p

werkse meid!!

11. lautjuhhh

@chilleke werkse!!

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Wordt wel ingewikkeld hoor, al die Nonnie's! :D:D:D

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Maar kun je dan geen autowijziging op je huidige autopolis doorgeven? Daar waar je dus nu ook al die -5 hebt?

14. nonnie26

haahahah ja das waar ik verbeter mezelf even: manon komt zometeen hierheen ze zal er met een half uurtje wel zijn en dan gaan nonnie en manon even naar de stad met de wagen hahahaha

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Chilleke he wat balen zeg, kan het niet op de naam van Thomas? Hier staat de verzekering ook op naam van mijn man omdat hij 5 jaar ouder is, was goedkoper :)

Nonnie wooow goed bezig!

Chloe getsie wat een slechte nacht zeg! wat voor werkt doet Raymond eigenlijk? Wat een lange dagen! poe!

wat leuk Kindernet, heb hem nog niet ontdekt bij ons

Getsie ik heb echt last van hooikoorts met dit weer....zo irritant. Maar goed. Weinig bijzonders hier, Irem ligt op bed en meer ik heb niet te melden :p

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hahaha, stuk duidelijker hoor! :p

17. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh man, het is hier een bende in huis, maar ik kan de motivatie niet vinden om wat te gaan doen. Ben zo moe!

Nonnie en Lau, kunnen jullie niet wat van jullie superschoonmaakkrachten mijn kant op sturen? Misschien helpt dat!

Wel gelijk op de terugweg van de osteopaat boodschapjes gedaan, dus hoef er vanmiddag niet meer uit. Zat net alleen op de kalender te kijken en zie (wat ik dus was vergeten) dat Steef morgen en woensdag school heeft en dus niet thuis eet. En donderdagavond heeft hij vergadering, dus is hij ook pas laat thuis. Nou, dat wordt weer een gezellig weekje dus! Blegh!

18. smile17

smile17 Niet meer actief

Goedemorgen

@Jayden en Thobias alsnog van harte gefeliciteerd!

@TM en heeft hij nog gelopen op zijn verjaardag? Herkenbaar hoor dat traantje hier ook gehad

@Lau leuk weer 2 kittens.

@Mermaid was jij al geslaagd voor schoentjes? Ik heb niet de juiste kleur kunnen vinden maar uiteindelijk had ze haar roze all stars eronder aan en dat stond harstikke leuk
    Mooie buik trouwens!

@Chilleke leuke auto hoor!

@CM jeetje wat een verhaal van die jongen zeg. Heb je ondertussen al bevestigd gekregen dat hij het is?

@Zomerjasje Noëlle heeft er 2 (van oma gekregen) een spijkerjasje van Zara echt heel schattig en een stoer jack van Vingino

@PAMSIE VAN HARTE GEFELICITEERD ECHT SUPER!

Noëlle is eindelijk weer beter en gaat weer wat beter eten.
    Dit weekend hadden we een etentje en Noëlle heeft zich flink uitgesloofd. Er was live muziek en Noëlle maar dansen en los lopen en tegen iedereen dus ook niet aan onze tafel haaaaai zeggen en een handje geven. Ze geeft eigenlijk geen handjes maar wou met die mensen gaan lopen maar die snapten dat niet hihi

19. nonnie26

@CM, ja dasduidelijker he hahahaha

@eylem, hij zit op tmf..

20. nonnie26

@CM, hmm lekker gezellig weekje dus ;)

@smile, hahaha die noelle en handjes pakken/geven hhahahahah

Deel Deze Pagina