Lautjuh johhh wat leuk!! Nu is het dus echt gedaan met de rust, haha. Caro sterkte met je schoolklas Wonder oh super dat je werk zo goed bevalt! Mermaid ik zie dat je die link nog een keer had geplaatst van die schoentjes, wil je laten weten of het wat is als je ze binnen hebt? Ik heb ook zoiets nodig in wit, heb nu alleen wat goedkope slofjes maar die zijn wel erg slap om echt op te lopen, en die jij hebt zijn tenminste normaal geprijsd . Let me know. Nonnie, en lekker gewinkeld met Nonnie . Weet zij eigenlijk dat jij haar naam als nick hebt, haha Hier: zit bij mijn moeder te wachten tot mijn zusje thuiskomt, dan gaan we eten (for the record: gegratineerde aardappels uit de oven, salade en biefstuk). Irem is echt aan het jengelen, maar goed, wat wil je als je maar 3 kwartier hebt geslapen vandaag. Ik spreek jullie straks weer als ik thuis ben en Irem op bed ligt
zoo eten staat op en manlief is onderweg pff thobias was net echt even drammerig niks leek te werken tot ik met een doosje rozijntjes aan kwam! lautjuh al los lopen wat leuk met thobias gaat het ook echt niet lang meer duren hij loopt steeds vaker een paar pasjes los
hee meiden, hoe is het met jullie?? sorry hoor, dat ik zo weinig van me laat horen, op een of andere manier niet echt de rust om even mee te kletsen. het scheelt ook dat thijmen zn middagslaapje er nu definitief van af is (helaas!!) hier alles verder goed hoor! (behalve dat kaspertje vanmiddag een beetje koortsig is...) zijn inmiddels begonnen voor ons derde hummeltje, zitten nu rond mn ei, dus ben benieuwd of we weer verwend worden met snel een posi test (tot nu toe 3x eerste ronde zwanger...) zou wel erg luxe zijn natuurlijk! kaspertje loopt wel hier en daar wat pasjes los, maar nog niet helemaal. nu sinds het weekend kruipt ie op handen en voeten met zn kont de lucht in, want buiten vindt hij het denk ik niet lekker kruipen op zn knietjes.. haha over 2 weken alweer zn verjaardag, gaat echt hard! hebben jullie al fijne verjaardagen kunnen vieren??
@pamsie: ben je zwanger meid?? super!!! gefeliciteerd! en napo: al een mooie echo gehad, zie ik! fijn! nog meer zwanger-nieuws? gaat het goed met de buikjes??
Ha Surf, daar was je weer! Spannend rond je ei! Duim voor je dat het weer in één keer raak mag zijn! Hier is het schoolklasje inmiddels weer allemaal naar huis, heb nog de klei tevoorschijn gehaald en op een gegeven moment hebben ze met z´n vieren zitten DS´en. (Wonen allemaal in de straat, dus ze hadden allemaal snel hun DS gehaald). Echt bizar hoe goed die kids weten hoe dat allemaal werkt. Eén van hun had een spelletje van Beyblade erop staan en toen hebben ze allemaal hun DS aan die van hem gekoppeld op één of andere manier en met z´n vieren dat spelletje gespeeld. Ik snap nog niet hoe ze dat nou deden! Pfff, voel me net mijn moeder. Die snapt ook nooit hoe dingen werken en dan irriteer ik me daaraan. En Lukas irriteerde zich vanmiddag duidelijk aan zijn domme moeder die niet snapte hoe het werkte. Hellup! We hebben vanavond lekker Andijvie stamppot gegeten. Noa heeft lekker mee zitten smullen, maar dan wel zonder de worst! Nu zijn Lukas en Steef naar zwemles. Noa zit even in de box te spelen, dus even rust in de tent! Vanavond Greys kijken en strijken.
hee caro, ja daar was ik weer haha, maar wel voor kort... moet nu gaan koken... hopelijk morgen weer even...
@surf eetsmakelijk!! en spannend voor het 3e kleintje! hopelijk mogen ook jullie snel zwanger zijn! @Caro ff rust dus @hier net lekker gegeten was echt weer eens lekker! laetitia is weer ff aan het spelen die gaat straks naar bed, dan lekker koffie met chocolade koekjes mjam
Vanaf wanneer moet je eigenlijk ors gebruiken? Laetitia heeft sinds 2 dagen echt bijna alleen maar diarree luiers.. af en toe een plasluier ertussen door maar de meeste luiers die ik verschoon zijn gewoon diarreeluiers.. verder drinkt ze goed en eet ze iets minder.. nou zit ik te denken aan tandjes... wat zeggen jullie gewoon maar aankijken of ook voor het plekje en gelijk voor de diarree naar de ha?
Poe lautjuh van ORS heb ik echt geen verstand. Ik zou morgenochtend gewoon even de HA bellen over beide kwesties en misschien kan de assistente je zo verder helpen, en anders ga je gewoon even langs. Hier ligt Irem uitgeput op bed. Salaris van manlief is eindelijk binnen MET winstuitkering, hoera . Verder voor vanavond geen spannende plannen, lekker rustig tot 23.00 uur alleen, nou ja met Irem, maar ik hoop dat zij zich stilhoudt
@eylem hopelijk blijft ze lekker slapen! @hier laetitia ligt heerlijk op bed en de koffie voor mn neus, nu nieuws daarna gtst
zo hier lekker gegeten, kasper ligt er in, thijmen is nog even aan het spelen in zn pyjama, maar gaat er ook zo in...
@ Eylem: Ja, als de slofjes wat zijn zal ik het zeker laten weten. @ Surf: Spannend zeg dat jullie nu serieus bezig zijn voor een 3e. Hopen dat je snel posi test idd. @ Caro: Hahahaha, domme mama! LOL . Ayla ligt al lekker op bed en ik voel me echt niet fit. Hartstikke zere bijholtes heb ik. Gelukkig nog maar 1 dagje werken en dan weer 2 dagen vrij. En het einde van mijn nageltijdperk is aangebroken. Mijn god, ik mis mijn nageltjes nu al en ze zijn er net 10/15 minuten vanaf . Ben benieuwd hoe lang ik dit vol houd
Hahahahahahaha ooooh begint dat nu al! Nou, Seeger weet ook beter hoe mijn telefoon werkt dan ikzelf hoor...dus schaam je niet! WAt fijn dat Noa zo lekker heeft meegegeten. Hier vindt Elin ook alles lekker...zo leuk om voor haar te koken. Blegh en straks strijken. Dat heb ik vanmorgen vroeg al gedaan...mannn er lag me een berg. Niks aan!
Ah, arme Mermaid! Voortaan nepnagelloos door het leven! @ Lautjuh, ik zou idd morgen even de HA bellen. Dan geven zij wel aan of het nodig is dat je langs komt. @ Eylem, only de lonely vanavond! Nou ja, ben je in ieder geval de baas over de afstandsbediening. Steef is vanavond thuis (jawel, de wonderen zijn de wereld nog niet uit! ) maar ik heb net wel bedongen dat ik dan in ieder geval Greys mag kijken, en dan zal ik zijn overhemden als eerste strijken. Hahaha, we sluiten gewoon levensbelangrijke deals hier hoor!
Ik zou nu al beginnen met ORS....het kan geen kwaad en helpt heel er goed. Het kan heel goed aan de tandjes liggen....en als ze echt diarree is, is het vaak ook lastig om te kijken of ze goed plast. Ik zou het haar gewoon een beetje geven...
@Surf: oooooh spannend joh!!! Hopelijk is het snel raak! @Mermaid: ah nagelloos nu....ik hoop dat je het volhoudt!!!
Ik zal dan maar opbiechten dat ik het héérlijk vind als mijn man 's avonds werkt hang lekker de hele avond achter de laptop met de afstandsbediening onder handbereik, haha. haha, en die deals die ruiken naar chantage
Trouwens, ik schrok me net even rot! Was even een lekkere huisbroek aan het aantrekkken in de slaapkamer, tussen de slaapkamers en de huiskamer zit een minitrappetje van 4 treetjes waar Irem altijd tegenaan gaat staan als ik in de slaapkamer ben, maar niet op kan klimmen. Euh..... toen ik dus 10 seconden nadat ik bij Irem was weggelopen terugkwam bij de trap was ze al op de tweede tree geklommen hellup! dat gaat dus ook niet meer. Gelukkig zit er bovenaan de trap nog een tussendeur, dus zelf naar beneden kan ze sowieso niet, maar ik hoef haar nu ook niet meer alleen in de huiskamer te laten dus....