hoe achterlijk hè dat ik mijn nagels zo kan missen... Ik vind het zelf ook wel een beetje belachelijk, hahaha
hou op schei uit, ze heeft ook al ontdekt hoe leuk het is de keukenkastjes leeg te trekken, hoera Mermaid ik kan me best voorstellen dat het raar is hoor na zoveel jaar ineens geen lange nagels meer!
Oh trouwens...afgelopen weekend hadden we een kinderfeestje....Had Elin leuk aangekleed met een t-shirtje met roze bloempjes...vraag iemand...Is het een jongen of een meisje (ja hoor, daar was ie weer). Dus mijn antwoord was: Nee het is een jongen, maar hij draagt heel graag meisjeskleding!:x Zucht....
@eylem pfff dan zou ik ook wel schrikken pfff @wonder grrrr lekker irritant wel @Mermaid pfff dat zal wel ff wennen zijn idd zonder nagels
Oh oh, wat een slimmerikkie die Irem! Trappen zijn voor Noa ook niet meer veilig. Wij hebben op de derde tree het traphekje staan, maar daar staat ze soms gewoon tegen aan. Op de derde tree dus!!!
@wonder: pff irritant zulke opmerkingen!! @trapklimmen: kan me voorstellen dat je geschrokken bent!! kasper klimt hier de trap naar boven... (dan loop ik natuurlijk wel achter hem...) dus altijd het hekje dicht hier! @mermaid: kan me voorstellen dat je je nagels mist hoor, is zo gewenning!
@caro: oeoeoe succes met de strijk! en vooral met die stomme overhemden... hier doet vriendjelief het zelf sinds hij voor zichzelf is begonnen, heerlijk! heb al sinds begin november geen overhemd meer gestreken!
Meiden, goedenavond, ik spring even hier in anders moet ik 45 pagina;s bijlezen....... Niet te lang, want moet nog eten en daarna vooral slapen Iemand een up date'TJE??
Sorry ik begin even ego vanavond is dus voor het eerst me eten er weer uitgekomen bah! Heel raar maar sinds ik de test heb gedaan lijk ik wel overduidelijk zwanger met veel meer symptomen. En ik heb me een koppijn. Ik lijk ook wel plopjes te voelen maar vanaf wanneer zou dat kunnen dan??