doe maar niet want dan moet ik er net als eylem ook naar toe lopen, en ben blij dat ze gewoon nokkie gaat van 19.00 tot half 9 morgen (uitzonderingen daargelaten want ja ook ik heb uitzonderingen) dus deze sla ik over.. oh schaamde van de week trouwens dood hier in de stad ik liep samen met een vriendin en als alyss het naar haar zin heeft gaat ze gillen (normaal gaan ze lachen, nee alyss gaat gillen) das niet zo erg natuurlijk wil het niet dat ze toonhoogtes haalt waar een operazangeres jaloers op zou worden, echt zoooo'n hoge irritante piepgil en niet gillen en stoppen nee echt die hoogte vast houden voor een minuutje ofzo al die mensen gelijk handen in hun oren en ik stond daar met alyss die reuze schik had in de wagen en mama met een rood hoofd erachter..
@chilleke: mooie auto hoor! @lz: een gesneede ui naast zijn bed?? misschien? verder beterschap. @chloe: mooie tattoo
@pams, ja al een kies! thobias van Tm ook al, maar geloof me van mijn kant daar hoef je niet blij van te worden wat een drama zeg, nu zat er alweer een beetje bloed omheen toen ze naar bed ging het is me een gevaarte wat even door dat tandvlees heen komt
nee echt niet,en al die mensen gaan dan tegen der kletsen dat ze zachtjes moet zijn etc.. is niet erg maar zij denkt heeeeyy aandacht en gaat dan nog harder gillen omdat wij het thuis juist negeren..
welterusten!! ik hoop dat je even wat extra uurtjes kan slapen en dat gerodi snel weer opknapt want dit is ook niets zo..
ja kan me voorstellen hoor. lotte gaat juist heel hard zitten kletsen dan gaan mensen tegen haar aan praten en dat vind ze zo leuk dat ze dan nog harder gaat kletsen. maar ja dat is wat anders dan gillen natuurlijk.
nonnie ook al een kies bij alyss?? zo hier me haartjes geknipt was ook echt nodig!! heb ook meteen nep nageltjes gekocht zo ben ik morgen op en top van de week was er trouwens een rare vent die aanbelde bij me buuf we vertrouwde het al niet en me gevoel werd bevestigt er zijn inbrekers actief in krimpen die eerst de boel komen bekijken maarja hier in de flat kunnen ze nergens naar binnen kijken want dan kijken ze tegen een keuken aan maar toch vind ik het griezelig en eng!
@cm: jeetje wat een verhaal zeg! bah. @hier: alles goed, wel druk druk druk maar ja wanneer niet. we zijn de voortuin aan het verbouwen, tenminste dat doet michel. met lotte gaat het ook goed. alleen van de week wilde ze een stukje los lopen en toen maakte ze een klap. zo met de hoofd op de plavuizen. maar goed was niks te zien naar het koelen
Wat een enge verhalen hier allemaal!! @lz: al eens van zwitsal de was gel met eucalyptus geprobeerd??? Werkte hier ook even....zeker voor het slapen gaan! Zo bezoek is weer weg en ik heb weer wat centejs verdient Nu morgen nog 2 mensen knippen.... Nonnie: je hebt me op ideeen gebracht..moet ook hoognodig mijn haar verven....maar word nu misschien erg laat. Doe ik da tmorgen avond!
ik ben me nu al aan het bedenken wat ik morgen aan moet doen...als het zo'n lekker weer word! Eigenlijk iets strapless/..voor als we bij mijn moeder in tuin gaan zitten...want wil niet meteen van die witte strepen creeeren aangezien ik op bruiloft een strapless jurk aandoe. En net die eerste zon is zo verradelijk!
het is op het moment echt heel erg mensen die aanbellen en dan komen kijken ze doen zich voor al mensen van eneco politie enzz
@TM zo zei iemand tegen mij: altijd om legitimatie vragen, ja best maar vraag mij niet hoe het originele pasje van de nuon of politie ofzo eruit ziet wnat die heb ik nog nooit gezien dus mij hebben ze dan al gelijk, maar doe zowiezo nooit open in de avond en geluk dat mijn grote hond er niet zo aardig uitziet als ie je niet kent hhahaa @quschke, ja hier was het echt nodig laatste keer was vlak na de bevalling ik had nu zelfs een paar witte haren er tussen zitten de zorgen beginnen nu al hahaha weet ook niet wat ik morgen aan moet doen wij gaan fietsen en tijdens alyss haar slaapje in de tuin rommelen, maar ja weet het echt niet, strapless is leuk maar niet als je om 10 uur op de fiets zit denk ik
Ojee...witte haren...hier noemen we die 'erotisch blond' hihihi! Die krijg ik denk ik niet zo snel...bij mijn moeder zijn nu de eerste grijze haren aan het komen... Zo vroeg, strapless op de fiets...hmmm...nee denk dat dat niet werkt.Anders een jasje of zo er over, dat je kunt uit gooien als he techt lekekr word!