Ik doe wel/niet mee met de kaartjes: Maible: Madelief: Jadore: Ja Wolfje: Nee Quint: Nee LovingMom: Ja Giraf: Merel: Ja Nemo: Ja Vlek: Finnefant: Ja Meis: Ja Raspberry:
Ik doe wel/niet mee met de kaartjes: Maible: Ja Madelief: Jadore: Ja Wolfje: Nee Quint: Nee LovingMom: Ja Giraf: Merel: Ja Nemo: Ja Vlek: Ja Finnefant: Ja Meis: Ja Raspberry:
Ik doe wel/niet mee met de kaartjes: Maible: Ja Madelief: Jadore: Ja Wolfje: Nee Quint: Nee LovingMom: Ja Giraf: Merel: Ja Nemo: Ja Vlek: Finnefant: Ja Meis: Ja Raspberry:
Ik doe wel/niet mee met de kaartjes: Maible: Ja Madelief: Jadore: Ja Wolfje: Nee Quint: Nee LovingMom: Ja Giraf: Merel: Ja Nemo: Ja Vlek: Ja Finnefant: Ja Meis: Ja Raspberry: Even lijst van Mailble aangepast. Als we nu steeds de laatste pakken moet het goed komen
Ik doe wel/niet mee met de kaartjes: Maible: Ja Madelief: Ja Jadore: Ja Wolfje: Nee Quint: Nee LovingMom: Ja Giraf: Merel: Ja Nemo: Ja Vlek: Ja Finnefant: Ja Meis: Ja Raspberry:
Ben een beetje te snel geweest met het invullen van de poll. Ik wil mijn antwoord bij deze even bijstellen. Ik doe wel/niet mee met de kaartjes: Maible: Ja Madelief: Ja Jadore: Ja Wolfje: Nee Quint: Nee LovingMom: Ja Giraf: Merel: Ja Nemo: Ja Vlek: Ja Finnefant: Ja Meis: Ja Raspberry: ja, degenen van wie ik een kaartje krijg, krijgen er ook eentje van mij.