APRIL-mama's 2010, deel 13!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Is het een drukke dag voor haar geweest? dat die veel indruk op haar heeft gemaakt?

oja: heb justin vanavond gewone melk gegeven....ging er goed in!!
    Dus vanaf nu overdag opvolgmelk en 's avonds gewone melk!

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Dank je wel Quschke!!!

Mermaid, wat lastig! Irem heeft dat de laatste dagen ook, maar dan ergens rond middernacht. wat hier het beste werkt is haar eventjes uit bed halen, even met haar (in het donker, maar goed dat kan nu niet) bij ons op bed zitten, en dan als ze even tot rust is gekomen weer opnieuw in bed leggen. Even uit de 'negatieve spiraal' halen zeg maar.

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

pams, ik mag jou nog een kadootje geven, wat wil je hebben??

@eylem, wil best planten maar heb geen centjes meer want heb fophuis moeten kopen voor een taak..

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Oh, of misschien heeft ze dorst, even wat water laten drinken?

5. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ik was idd net naar het weer aan het kijken...voor woensdag voorspellen ze neit veel goeds...dus even afwachten anders stellen we dat uitje naar dierenpark even uit.
    Zaterdag wat beter....iig warmer en droger. Maar wij moeten het toch binnen vieren.....Hopelijk de laatste verjaardag hier;)

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Jammer :) . Ik hoef nog maar 5 pompoenen water te geven dus het is te overzien :)

7. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    @nonnie: nog 2 daagjes!!
    Voor jou wel driekwart dag eerder als mij...en dan zijn onze kindjes jarig!!

8. nonnie26

yep, nog 2 nachtjes slapen hahahaa volgens mij vind ik het spannender dan alyss :D:)
    ja wij zaten ook al te denken maar aan de andere kant bewolkt maar toch droog geeft wel meer garantie op een rustiger park dan met dit weer natuurlijk..

9. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    ja hier hetzelfde..heb net al de slingers, vlaggen en ballonnen uitgehaald...om morgen avond klaar te maken!

Eerst morgen avond nog gesprek met mvm!

10. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    @ mermaid: is ayla stil???

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Dank voor alle tips meiden! Ze slaapt...JOEPIE! Ik ben uiteindelijk bij haar gaan zitten. Niet tegen haar gepraat, niet aangekeken, niet aangeraakt en uiteindelijk is ze toch in slaap gevallen. Hopen dat ze nu lekker de nacht doorslaapt...

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Doet FS bij jullie ook raar? Ik had eergisteren mijn warenhuis verplaatst en nu stond ie weer op de oude plek. En een paar dagen terug had ik een schattenhuis gekocht en die was een dag later dus ook verschwunden.

EDIT: ARGH! En ik had mijn bloemenwinkel afgebouwd en moest 'm alleen nog helemaal afmaken met alle bouwmaterialen en nu moet ik nog 9 fases. Wat is dat voor gezeik joh :x. Als het nou nog een keer gebeurt kap ik met dat spel hoor, want zo blijf ik aan de gang :x:x:x.

13. nonnie26

ik hou niet van bende in me huis :) dus denk dat de slingers en balonnen er pas vrijdagavond op gaan :):)

mvm? moeders voor moeders?

14. nonnie26

vergeet mijn vorige post, we hebben besloten om toch morgenavond de slingers op te hangen :):D morgenavond al :$

15. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Haaii lieve mama's!

Quschke, wat heerlijk lekker in de zon en Jus in zn badje! Zo zag hier de dag er ook uit haha.. :D
    Spannend zeg, vliezen gebroken van je vriendin!

Eylem, wat een schattige verjaardagsjurk! Fijn dat jullie zo'n leuke dag gehad hebben!

Chilleke, ook al zo'n drama met nagels knippen! Verschrikkelijk hé.. En idd nog maar een paar dagen!!

Nonnie, Ray is denk k rond tien uur thuis, lief dat je dat vraagt!
    Haha leuk dat je al zo druk met de eerste verjaardag bezig bent.. Ik had dat ook, hou van voorpret.. De dag zelf is namelijk zoooo snel om ;)

Mermaid, ahh wat naar dat Ayla niet wilt slapen! Hier werkt die tip die Eylem net gaf ook erg goed.. (heb hem net zelf toegepast, hij wou hier namelijk ook niet slapen.. Groot drama, maar even samen geknuffeld op de bank, en ik heb hem weer weggelegd.. Nu slaapt ie lekker!) Hoop dat t voor jullie ook werkt! Zo naar als ze zo huilen!

16. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Oh zie dat ze al slaapt! Ik help je duimen voor n goede nacht ;):)

17. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    ja ik merk ook dat hij soms dingen niet vast houd....maar niet na een dag nog...meestal als ik te snel ververs....

18. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    jep moeder voormoeders....

Normaal hou ik ook van orde...maar moet zeggen sinds de komst van justin ben ik daar toch wel wat makkelijker in geworden!

19. nonnie26

@chloe, ja ik kon me herinneren dat je zei dat ray moest werken maar wist eigenlijk niet tot hoelaat hahaha hoeveel uur werkt die van jou wel niet wnat volgens mij is ie net als ben altijd aan het werk ;)

20. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    ik ben blij dat sven niet meer taxi chauffeuris...dan werkte hij ook nog 60 uuur per week...achteraf gezien is het een geluk bij een ongeluk geweest hoe het vorig jaar gelopen is!

Deel Deze Pagina