eylem wat een leuke foto´s quschke spannend voor je vriendin, en leuke foto van justin. mermaid, ai dat zal missn de warmte zijn, hopelijk is het nog geluk om haar te laten slapen.
ik heb er nog 1 voor je!! Ik kan vandaag niemand meer inhuren..zal ermorgen aan denken! Hier trouwens hetzelfde...dus ik ben ook inhuur baar!!!
Ok, that's it! Nu moet ik die kut-bloemenwinkel weer opbouwen terwijl ik het zojuist gedaan had. Ik kap ermee.
oh ja vergeet het bijna te zeggen maar we zijn al een week aan het oefenen met alyss achter het loopwagentje maar ze vind het doodeng achter die van vtech de babywalker bol.com | VTech Baby Walker, VTech | Speelgoed maar ik heb dus ook een babywalker van me nicht gekregen en daar loopt ze dus vanavond gelijk achter ikke is blij want nu hoeft mama niet elke keer haar handjes te geven en voorover te leunen omdat alyssa wil lopen
Justin heeft ongeveer de zelfde....maar dat ding gaat hem nog te snel Hij krijgt van mijn zusje een woezel en pip loop wagen...en die kun je verzwaren zodat hij niet zo snel gaat...hopelijk vind hij dat leuker!
OJa....sinds een week kruipt Justin ook! Dus niet meer buikschuiven...maar echt op handen en voeten kruipen!
Ja Ray werkt ook onwijs veel.. Zijn normale werkdagen zijn van 9.00 - 21.00 0f van 12.00 - 23.30 en heel soms zit er een werkdag van 9.00 - 17.00 tussen.. Maar omdat hij de chef is in de keuken moet hij gewoon heel vaak aanwezig zijn, omdat hij ook de bestellingen en alles doet.. Nu hebben ze toen aan hem gevraagd of hij er wat in zag om diensten van 9.00 tot sluit (23.30) te draaien.. Ze zeiden tegen hem dat het natuurlijk twee werkdagen ineen waren en dat hij door zo'n dienst te draaien dan ipv 2, 3 dagen in de week vrij zou zijn.. Toen heeft Ray gelijk gezegd dat ie dat wou, want hij vond een extra vrije dag in de week wel lekker, dan maar een wat langere werkdag.. Maarja nu is het dus chaos met personeel, en door de warmte ontzettend druk, en draait ie soms wel twee of drie van de dagen van 9 - sluit in de week, maar altijd maar twee dagen vrij Ik kan daar heel boos van worden, maar hij is gewoon echt een harde werker en je hoort hem niet.. Maar zijn werkuren zijn tussen de 60 en de 80 uur in de week.. Erg veel dus.. Ik vind het normaal wel lekker om avondjes voor mezelf te hebben, en de avonden dat ie thuis is, maken we dan ook extra gezellig haha dus ik denk wel dat je elkaar minder snel voor lief neemt, en ik was het natuurlijk ook wel echt gewend.. Maar ik moet zeggen dat ik sinds de geboorte van Yes, toch wel zoiets heb dat ik hem liever vaker thuis zou hebben.. Momenten dat ik het echt mis als hij er niet is.. Ik zou ook wel eens als een gezinnetje s'avonds met zn drieen aan tafel avondeten.. Maarja dat krijg je met een kok Sorry heel verhaal geworden hahaha
pams, ik heb je ingehuurd en een hamer kado gedaan! quschke, jou huur ik morgen in watn het kan niet meer vandaag!
He meiden, hoe is het hier? Niet druk geweest hier! @ Eylem, wat een schattige foto's van Irem op je hyves! Zo te zien heeft ze zich wel vermaakt! @ Mermaid, lastig als ze niet wil slapen! Gelukkig is het uiteindelijk wel gelukt, maar het is wel heel frustrerend. @ Nonnie en Quscke, aftellen!!! @ FS, nog net eraan gedacht om op tijd mijn rijstvelden te laten oogsten door manlief. Hier een leuke dag gehad. Vanochtend met de kids naar de kinderboerderij geweest. Er waren allerlei paasactiviteiten, dus Lukas heeft eieren gezocht, eieren geverfd, paashaasoren geknutseld en een kuiken geknuffeld. Het was heel leuk in ieder geval. Helaas alleen Noa d'r beker daar kwijt geraakt, waar ik thuis pas achter kwam. Morgen maar even bellen of hij gevonden is. Ze had hem met haar verjaardag gehad en het is de enige tot nu toe die niet lekt!
nee die van vtech glijd gewoon over de vloer maar die van boikido zit een rem op zodra die te snel gaat dus sla mezelf voor me kop dat ik hem niet eerder gepakt heb van boven want dat had me een hoop rondjes lopen met gebogen rug gescheeld hahaha, wat goed zeg van justin, hier wel pogingen en dan zit ze even in kruiphouding en dan wil ze verder maar laat ze zich gewoon ploffen om verder te buikschuivend tijgerend want het is geen van beide hahaha
@chloe, geeft niet van het lange verhaal ik ken het, neefje van ben tevens de vriend van mijn zusje is ook kok en die werkt ook gigantisch veel uren..snap wel dat je leiver een keer met zijn 3tjes aan tafel zit hahaha
@ Chloe, ik kan het me goed voorstellen hoor, dat je dat mist! Het is toch best vermoeiend met een kleintje in huis, dus morele steun is best belangrijk, maar ook het delen van bepaalde momenten is gewoon heel leuk! Zit het wel in het vooruitzicht dat hij binnenkort toch die drie dagen vrij gaat krijgen?
nonnie, je bent een engel. mermaid, ruzie met f.s quschke, ik vind het wel een leuk ding zeg. chloe, dat lijkt me ook wel vervelend aan het beroep kok, het vele werken. kan me wel voorstellen dat je graag samen wilt eten. hier en doodop ik ga ff bankhangen. tot morgen
@cm, klinkt als een leuke dag weer! en lukas zal het wel super gevonden hebben! balen van de beker welke was het dan? @pams, truste meis!
wij gaan ook naar bedje toe! morgen een lange dag in me uppie want ben moet weer werken maar gelijk tot een uurtje of 8 dus die kan alyss ook niet mee naar bed brengen en ze is de laatste tijd zo jengelig en hangerig door het warme weer en haar 2 nieuwe kiezen, maar gelukkig zijn die 2 kiezen er bijna door dus nog even 2 dagen denk ik en dan zijn ze er gelukkig goed lang verhaal maar truste allemaal!