Lieve reacties meiden! Fijn dat begrip CM, ja hij heeft nu met koninginnendag de dag ervoor en de dag erna vrij gevraagd, dus aankomend weekend is ie lekker drie dagen vrij! Maar wel dus omdat ie vrij gevraagd heeft en niet omdat ze hem die lange dagen laten werken.. Ik vind het gewoon niet kunnen, maarja als je een werknemer hebt die niet zeurt en je komt er wel mee weg, waarom zou je hem dan minder inroosteren Maargoed liefjes, ik werd net gebeld, Ray zit in de auto naar huis! Als je het over de duivel hebt haha.. Ik ga dus heel even snel mn bos bijwerken (FS even voor de duidelijkheid), en daarna lekker op de bank met mn hardwerkende mannetje.. Slaap lekker voor strakkies!! XXX
Een rietjesbeker van Nuby. Ik heb er ook één van Difrax, die lekt als hij op zijn kant ligt. En heb er één van de hema. Die lekt niet, die loopt gewoon leeg als een kraan! Vorige keer was ze echt helemaal drijfnat!
Nou, Irem was hier net dus ook weer KLAARwakker. Echt iets van de laatste dagen, raar hoor. Maar ja, het is er het weer ook niet naar om lekker te slapen met die warmte en we hebben vandaag natuurlijk een drukke dag gehad. Heb haar na een tijdje heen en weer lopen maar uit bed gehaald en we hebben even een half uurtje geskyped met mijn schoonzusje. Nu is ze zonder problemen weer gaan slapen, tis nu donker, dat scheelt ook denk ik. CM dus die van Nuby lekt niet?? wij hebben er twee van Difrax en die werken op zich perfect, maar niet om mee te nemen en ik moet een lekvrije hebben voor op vakantie. Chloe jeetje wat heftig dat Ray zoveel werkt, ik vind het ook nooit erg als mijn man 's avonds werkt maar dan is hij wel tot 14 uur 's middags thuis....kan me voorstellen dat je het liever anders zou zien! de rest die gaat slapen: truste!
Ik heb, oh nee.... had deze: http://www.hetrietje.nl/contents/media/ID9812-solo_kl.jpg Ik Vond hem fijn. Tot nu toe lekte hij niet. Die van de hema zijn echt drama, die zou ik niet proberen als ik jou was! Nou had ik met.lukas ook altijd goede ervaringen met bekers van nuby.
Die heb ik idd ook bij het Kruidvat gezien. ga die dan maar proberen voor de vakantie, heb geen zin een kletsnatte tas onderweg
Rietjes beker, ik heb ook die van de Hema, maar idd, lekt als een malle... Dean vind dat trouwens erg grappig en gaat mn hele huis door met dat ding. Wat ik ideaal vind is die pakjeshouder van Difrax met een pakje wicky erin, we drinken die pakjes hier allemaal dus heb ze sowieso in huis. Heb verder niets bijgelezen, dus weet niet of ik iets gemist heb Slaap lekkerr
hey hey ... zwaai zwaai.. iedereen fijne pasen gehad ? Hier druk.. morgenochtend sol. gesprek.. duimen jullie voor me ? ik probeer echt snel weer mee te kletsen hoor !
Goedemorgen, Kris veel succes!!! Wij zijn vroeg opgestaan, moeten om 10 uur bij de tandarts zijn. Daarna gaan we naar Babypark, kijken voor een autostoel, buggy en traphekje! Dus tot later!
morge meiden!! @kris, ik duim voor je mee!! succes meid! laat je het nog even weten?? @yen, hier geen wicky vind ik niet nodig water volstaat prima maar das ieder voor zich @beker, hier rietjes beker van difrax, maar idd als ie op zij kant ligt lekt ie maar dan doe ik er een plastic zakje omheen als we weggaan het is maar water @hier, vroeg uit de veren voor de verandering, we zijn net wakker! geen plannen maar wel even langs de kinderboerderij
Goeiemorgen, Kris succes! Eylem, succes bij de tandarts en veel plezier shoppen nonnie, veel plezier bij de kinderboerderij Iedereen goeie nacht gehad, gijs een aantal keer wakker geworden ach ja...vandaag avond dienst en dan weekend en dan vrijdag ochtend werken en dan ben k weer vrij dus lekker weekje
goeiemorgen!!! kris succes!! heb maar half bij gelezen hier een leuk weekend achter de rug! alleen wouden we gister naar blijdorp autosleutel nergens te bekennen!!! overal gezocht en gewoon weg ik ga vandaag maar nog is verder zoeken maarja ab weet gewoon niet meer waar die gebleven is ! anders vandaag even renault dealer bellen voor een nieuwe sleutel maar die zijn zoo duur! want wij hebben er eentje nodig met startbeveiliging
@ Kris: Spannend morgen je solli. Ik ga zeker voor je duimen. @ Eylem: Suc6 bij de tandarts. @ Nonnie: Leuk even naar de kinderboerderij. Ayla heeft gelukkig de hele nacht gewoon doorgeslapen. Ik heb zelf wel echt kut geslapen en had echt slechte zin om te gaan werken vanmorgen. Maar goed, 1 dagje maar en dan weer 2 dagen vrij. Dus het leed is te overzien . En op mijn bureau lag de dvd van Eat Pray Love, die film met Julia Roberts. Hebben we gekregen voor secretaressedag. Wel leuk hoor natuurlijk, maar wat staat er dan op het kaartje..."Dank voor je inzet!"...nou, lekker hartelijk, hahahaha. Hadden ze niks leukers kunnen bedenken .
TM balen van je sleutels zeg.. Mermaid balen van je nacht, gelukkig maar 1 dagje werken ! Eylem; succes bij de tandarts.. Nou ik ga naar mijn gesprek zo... pfff niets voor mij hoor dit soort dingen. Heb me al 3x verkleed. Nu toch maar weer een spijkerbroek aan ( wel een nette ) met een net topje erop ik ga tenslotte voor een functie als verpleegkundige en rokjes of jurkjes passen daar niet zo bij. Ik heb gelijk 2 gesprekken en ze willen het voor 1 mei weten, dus ik zal het deze week nog horen ! Fijne dag allemaal. geniet nog even van de zon als het kan en ik laat jullie weten hoe het gegaan is !
@ Kris: SUCCES!!!! Pfff, ik houd echt veel vocht vast in mijn voeten joh. Net een kleine olifantje....