hahah nee dat is ook nog een stom verhaal ik ging een keer tanken en toen was ik vergeten mijn tankdop erop te doen en mijn sleutel zat er aan! en toen kon ik hem op halen bij de politie bureau maar sleutel was kapot ik moest gister zo lachen ik had de ene kant van de zandbak schelp gevuld met water en noa was erin aan het spelen en toen werd thobias wakker en toen is hij er uit zichzelf met kleren en al in gestapt hij had een volgezogen luier van hier tot gunter
@mermaid, nou idd ze hadden wel iets originelers mogen bedenken, werkse trouwens! @kris, nogmaals succes!!! @Tm, ja das balen!
Goedemorgen meiden, Zo verjaardag van Tomas en paasweekend weer achter de rug...Lekker genoten van het mooie weer...Zondag alleen iets te enthousiast naar mijn ouders gefietst (8 km) en nu dus weer pijn in mijn buik en rug...Morgen de 20 weken echo en als alles goed is toch de VK maar eens even bellen wat dat kan zijn: bij Tomas helemaal niet gehad... @napo: heel veel sterkte voor jullie en je moeder! @tm: wat balen die nieuwe sleutels bestellen, altijd weer een bak geld...Had je trouwens nog wat gehoord over dat tvprogramma waar je je voor aangemeld had...Waarschijnlijk heb ik dat gemist maar je vertelde dat je teruggebeld zou worden.... @kris: succes met je gesprek! @kindjes die jarig zijn geweest: nog gefeliciteerd!
tm, huh sleutel op de tankdop, dan kan je toch niet meer wegrijden? maar wel balen zeg! kris, succes franka, spannend hoor, 20 weken echo succes en veel plezier idd maar effe navragen aan de vk Gijs zit echt zoooo lief te spelen in de box, hij is echt heel druk bezig
@franka, spannend hoor! laat je ons weten hoe het was morgen?? @hier, had alyss om half 10 terug haar bed ingestouwd wnat ze was niet te genieten maar ze slaapt nog steeds
begin gewoon ff met f.s willen jullie mij inhuren ik moet gereedschap krijgen en die krijg je als mensen je inhuren ( als je mazzel heb) @tm: jeetje balen van je sleutel en wat een kosten zeg. @rietjes beker: lotte vertikt het om uit een tuit te drinken dus nu drinkt ze met hulp uit een gewone beker. gaat ook prima, dus hier geen rietjes beker. @mermaid: balen van het vocht vasthouden. ik ben benieuwd hoe ik er aan het eind van de zomer uit zie @franka: veel plezier en suc6 met de 20 weken echo! morgen toch? @kris: suc6 met je solli @chilleke: fijn dat gijs zo lekker aan het spelen is. Lotte wil eigenlijk nooit meer in de box
Wat ik trouwens nog wilde vragen aan de meiden die fietsen met een buggy: Ik heb voor de verjaardag van Tomas een buggy gekregen van mijn opa (prenatal, 7 kilo) daar heeft mijn man gelijk een fietsdragen voor gekocht...zondag wilde we gaan fietsen met buggy, maar de fiets is dan zo zwaar dat hij achterover valt...Ik kan dan Tomas niet meer in de fiets zetten. Als ik Tomas er eerst inzet dan valt hij met Tomas mee om ( niet echt geprobeerd hoor: veel te gevaarlijk) Nu vroeg ik me af hoe jullie dit doen??
franka, kan je niet helpen want heb geen buggy op de fiets.. @hier, net even sigaretjes gehaald en hoe lief alyss kreeg alvast een kadootje voor haar verjaardag omdat ik morgen niet kom natuurlijk, voor haar geboorte kreeg ze een inie minie knuffel en nu weet ik het niet want heb hem nog niet uitgepakt maar vind het zo lief! Is altijd vaste prik voor mij om met hun te kletsen elke dag maar dit had ik niet verwacht
Tomas zorgt natuurlijk wel voor contragewicht maar ik heb het probleem dat hij opzij valt en niet naar achter.dus ik ga denk ik een extra standaard erop laten zetten. ik heb nu al een dubbele maar die is dus niet stabiel genoeg voor met buggy. maar ja anders kan ik niet in mijn "eentje" naar de stad. want waar moet je Gijs dan laten als je de buggy er op zet...dus ja... lastig he
Ja dat is natuurlijk ook wel weer waar! 10 kilo van Tomas tegen de 7 van de buggy moet op zich werken, maar buggy trekt idd naar de zijkant...misschien maar tegen de muur aanzetten ofzo...heb idd ook al een dubbele standaard...ga het gewoon nog een keer proberen met Tomas er al in en dan fiets tegen de muur aan laten steunen om zo de buggy erop te kunnen maken...
ja da wou ik ook nog proberen, moet ik alleen nog wel een paar keer droog oefenen met alleen de buggy...want jeetje wat een gedoe. maar goed komt goed
Goedemorgen! @ Eylem, succes bij de tandarts! En shopze! @ TM, balen, de autosleutel kwijt! Hopelijk vind je hem nog! @ Mermaid, balen van je slechte nacht! @ Kris, succes met je solli! Duimer de duimer de duim! @ rietjesbeker, ik heb net gebeld en ze hebben hem gevonden, dus ik ga hem vanmiddag even ophalen!
hey !! Spannend franka de 20 weken echo ! Mermaid; vervelend zeg zoveel vocht vast houden. Heeft vast met het weer te maken ! lekker voetjes omhoog Gedoe met buggie; ik heb geen buggiedrager.. Nonnie; lief zeg van het kadootje NOu mijn gesprekken gingen goed ik hoor het vanmiddag al. Maar ik denk dat het aantal uur nog wel een issue zou kunnen worden. Ik wacht het gewoon af.. Nu naar mijn werk.. !!
@ Mermaid, ik vind het toch best leuk dat je een dvd hebt gekregen en het kaartje erbij. Er zijn genoeg bedrijven die helemaal niets doen met secretaressedag! Wij krijgen bijna elk jaar een bosje bloemen of een douchegel van Rituals. Maar dit jaar hebben we een cadeaubon gekregen voor diner voor vijf personen (we zijn met 5 meiden) bij een restaurant in Roosendaal. Ik ken het zelf niet, maar heb begrepen dat het best een fancy restaurant is.
Kris fijn dat het gesprek goed ging! Afwachten dus! Nonnie ahhh wat leuk dat ze een kadootje voor Alyss hadden zeg! Franka vervelend dat je zoveel last hebt Mermaid oh olifantenvoeten had ik ook, vreselijk. En met die warmte wordt het er niet beter op. Zoooo hehe we zijn weer thuis! Wat een ochtend. Eerst een uur bij de mondhygieniste doorgebracht (tsja, je straf als je allebei 3 jaar niet geweest bent ), fijn was anders, maar goed, we zijn weer klaar en de volgende keer dus niet zo lang wachten met een afspraak Vervolgens dus naar Babypark, Irem was weer helemaal chagrijnig in de maxi cosi dus we waren echt toe aan een autostoel. Eerst in de gewone winkel gekeken en de prijzen ware allemaal weer dus had al bedacht dat ik de stoel wel op internet ging bestellen. Toch nog even langs de outlet gelopen en jawel, daar stonden natuurlijk de kleuren van vorig jaar, dezelfde stoel maar dan 100 euro goedkoper! en hij was op voorraad dus huppatee meenemen die handel. Het is een Maxi Cosi Tobi geworden in donkerrood (zelfde kleur als de maxi cosi toevallig), daar zat ze het beste in, Priori zat ze heel raar in en de Axiss vond ik een raar model. Ook nog een hele fijne lichte buggy gescoord voor 40 euro et voila, we zijn weer klaar. Stoel meteen in de auto gezet, dolblije Irem, haha, tis meteen een stuk gezelliger in de auto. En nu ligt Irem dus uitgeput op bed. Even rust
welk restaurant? wel heel leuk cadeau fijn rietjes beker terug gevonden kris,spannend maar fijn dat het goed ging eylem, fijn dat irem de stoel zo leuk vind blije irem is ook fijner idd. en ze zijn ze nu al super stabiel, dat scheelt ook een hoop. mermaid balen dat je vocht vast hou voetjes in de lucht jeetje wat gaat de tijd snel... moet zo Gijs al naar het kdv bregnegn....jeetje