Ik moest de pc afstaan zit nu op de iPad maar die kan geen f.s openen. Volgens mij had ik iedereen al kado's gegeven vandaag Oh ja ik ben nog steeds in te huren graag Zelfs
Pamsie rotan Quschke rotan en de rest iets uit het verlanglijstje gekregen! Ik heb mijn totempaal af hoera, snap er geen hout van maar dat geeft niet.
Heb trouwens gisteren even mijn Hyves 'opgeruimd' kwam mensen in mijn vriendenlijst tegen waarvan ik echt dacht en die kunnen wel gewoon alles zien...dus nu even weer wat minder vriendjes, wel prettig idee eerlijk gezegd
@quscke thanks had het gezien en heb ook gereedschap gehad maar heb nog meer nodig, wil jij nog ingehuurd worden? @eylem, kan me voorstellen
@eylem, had ik laatst ook al gedaan idd! @pams, ik heb je ingehuurd vandaag! @FS, hij kapte er weer mee das al de 3e keer dus nu kap ik ermee voor vandaag :x @hier, ga spulletjes klaar zetten voor morgen dagje dierentuin en daarna naar bedje toe truste allemaal!! @quschke, veel plezier morgen meis!
ik heb de taak gehaald..dus het gerei niet meer nodig...weet niet of iemand anders misschien aan die taak is...of komt!
Slaap lekker en ook veel plezier morgen! Geef alyssa dikke knuffel van ons morgen!! ik denk dat ik er morgen vroeg nog heel even ben!!
Hallo!! Spring even in! Niet alles teruggelezen. Ben vandaag opgeroepen voor een Barcelona, en ik had nog zo veel te doen!!!!!!!!!!!!! Nu nog maar 3 dagen.... Mermaid: volgens mij moet je die voeten wel even in de gaten houden, ik kan me herinneren dat dikke voeten met vocht op iets kan duiden, alleen weet ik dus niet meer wat Even vraagje: ik wil muffins bakken voor de kleine kindjes, hoe lang kan ik die bewaren? En hoe... in vershoudfolie??? Verder nog nieuwtjes??
@quschke, ik kom ook morgenvroeg nog even hoor @LZ, als je ze nu maakt en dan goed laat afkoelen en afgesloten bewaard in bijv een tupperware bakkie dan kan je ze wel 3 dagen houdbaar houden..maar zal het niet te lang doen..
Tupperware..... zo'n huisvrouw ben ik niet whahahahahahaha Nee begrijp wat je bedoelt, maak ik ze denk ik zaterdagochtend..
Truste Nonnie! Ga ook zo offline....manlief komt over een half uurtje thuis en daarna ga ik ook slapen
Volgens mij zwangerschapsvergiftiging als ik het goed onthouden heb. Wel lastig want met warm weer is vocht vast houden ook weer erg normaal Geen idee hoe lang. Maakte ze altijd de avond ervoor en dan in folie bewaren tot de volgende dag.
Iedereen slaap lekker! Ik zit nu met een slapende Julian op de bank tegen me aan. Was zijn beervanavond vergeten dus hij was wakker geworden en gebruikt mij nu als beer hahaha
Hoi meiden, kom alleen maar weltrusten wensen, wel gelzen maar geen puf meer om te reagern. sorry! slaap lekker xxx