APRIL-mama's 2010, deel 13!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

Mermaid gefeliciteerd met AYLA!!!!

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Goeiemorgen!
    Iedereen veel plezier vandaag ;) wij hebben ook een druk programma...

nee ik heb het hotel nog niet, maar wil eerst die stomme opdracht af hebben ;) veel gewassen planten, krijg je er veel voor terug ;)

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

zo even bijgelezen vanf me foon, wij zijn onderweg naar het durp om spullen voor de taart te halen jippie! Net even snel langs de aldi voor mijn verslaving energy blikjes maar mijn hemel wat was het druk zeg ze stonden gewoon halverwege de winkel.. Nu dus in de auto naar geldermalsen iedereen een hele fijne dag vandaag!

4. Trotsemama1

jullie ook een hele fijne dag!!

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wat een heeeeeeeeeeeerlijk weer. Ben al 2 keer naar buiten geweest en ga zo voor de derde keer :p. Nonnie wie weet zie ik je zo nog ;)

6. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @mermaid: gefeliciteerd met ayla!!

ben er vanavond denk ik pas me moeder is jarig dus we gaan op visite en vanavond met manlief naar de bios.

please niet me rijst oogsten

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ All: Dank voor de felicitaties!

We hebben inmiddels de tuin versierd, ik heb schoongemaakt en Ayla ligt nu nog even lekker te slapen. Ik moet mijn haren nog föhnen, maar daar wacht ik maar even mee, anders zal je zien dat ze wakker wordt. En Arco is toch nog even naar de winkel om een paar dingetjes te halen ;). Oh en zo lief, toen we vanmorgen in de tuin zaten kwam de buurvrouw langs om Ayla een cadeautje te geven.

8. Trotsemama1

leuk leuk
    :$lees net je banner! nog 10 weken:d

9. nonnie26

zooo heeee volgens mij is iedereen buiten hahaha

@eylem, helaas niet gezein maar we zijn alleen bij taart en decoratie geweest op de w.zwijgerweg.. oh ja sneu dat irem wakker werd maar weet niet hoe warm het is bij jullie maar alyss sliep gisteren in romper zonder mouw en zomerslaapzak verder niets had zelfs het raam open! en ze was aan het zweten!!

@mermaid, aaahh wat lief zeg!

@hier, terug van geldermalsen en van de em-te we hebben gfelijk boodschapjes gedaan op de terugweg..alles in huis voor de taart dus moet goedkomen!

alyss ligt al op bed die was doodop en ze heeft het echt warm! lekker in haar pamper met zomerslaapzak erover heen en raampje lekker open ze was gelijk vertrokken

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Mermaid wat lief van je buurvrouw! Veel plezier he!

Pamsie leuke plannen, have fun!

Nonnie oh nee dan kon ik je niet tegenkomen :) fijn dat jullie geslaagd zijn.

Wij zijn lekker over het vrijmarktje in de haven geslenterd, was leuk. Heb een superschattig paar lichtroze ballerina's met bloemenmotiefje voor 50!!! cent hahaha en nog twee boekjes ook voor 50 cent. Nu ligt mevrouw op bed.

11. nonnie26

FS problem! wie heeft er voor mij nog een spiegel?? heb er nog 2 nodig en heb nog 1 riet nodig! ik hoor of zie het wel! laat even weten wat jullie willen hebben mag nog kadootjes uitdelen!
    eerst even rondje stad met ben en alyss laters!!

12. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ik heb nog 1 spiegel..die heb ik je gestuurd!

13. nonnie26

vanmiddag lekker buiten op de veranda gezeten met een boekje en alyss heeft lekker gespetterd met het water uit haar badje, in het badsje vond ze maar niets :(

als alyss zo op bed ligt gaan wij even eten en buiten even alles water geven want de blaadjes hangen er maar sneu bij..

14. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    idd wat een rust!
    wij hebben ent gegeten en man lief gaat nu de film van new kids kijken.....
    Dus ja...nu verveel ik me:p

15. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Nog even en hoop ik ook lekker buiten te kunnen zitten in ons eigen tuintje!!!
    En justin ook met wat water kan spelen!

16. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    @FS: ik heb nog 1x gerei nodig...dus als iemand dat kan missen..hier welkom!!

17. nonnie26

ik zal vanavond kijken eerst alyss naar bed zometeen want die is doodop en niet te genieten!

ik hoop het ook dat jullei snel je eigen huisje hebben nog een paar dagen wachte dan weten jullie of je van de zomer in de tuin zit :)

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Zo, lekker rustig geweest hier op zp. Ideaal, hoef ik niet zo veel bij te lezen.

Nou, de dag was erg geslaagd. Ayla vond het hartstikke leuk, ze is super-verwend en het weer was natuurlijk ook fantastisch. Ik zal zo eens wat foto's plaatsen.

Het kwam niemand uit om te blijven bbq-en, maar daar ben ik niet zo rouwig om. Ben het best wel een beetje zat namelijk. Ayla ligt nog in bed, die moet nog avondeten, maar ik laat haar maar gewoon liggen tot ze wakker wordt.

Deel Deze Pagina