dat ik het nog niet weet ben nog niet op fs geweest hhahaha heb het echt druk nu zo eten en dan kindjes even naar bed en me was verder doen ik heb trouwens een moederfiets gezien deze Fietsenwinkel.nl, de grootste keuze van Nederland - Montego Liberty met Kinderpakket,montego liberty met kinderpakket,Montego, heb me werk gebeld als ik dat fietsplan ga doen moet ik het voorschieten en moet helft van me werktijd dus met de fiets komen en als ik het gekocht heb factuur doorsturen naar p&O dan maken hun een contract op en zodra ik het getekend heb krijg ik het geld terug ideaal plan!!
gijs heeft besloten dat hij genoeg heeft geslapen....daar ben ik het alleen niet zo mee eens hij heeft maar een uur geslapen en moet vanmiddag naar het kdv en daar slaapt hij niet, en omdat mijn ouders op vak zijn, moet hij ook tot half 7 blijven... hmmm...toch maar er uit halen dan
@ikheid, oh wat spannend meid! ik duim voor je! @TM, das lief van mama, en leuke fiets!! @chill, hahaha die gijs!
doe dan maar een verf ik heb je net via ben de melkemmer verstuurd! is je taak nu af? want je moest er nog 2 e ik had er van me eigen ook 1tje gestuurd..
@lz: ojee, hopelijk valt het mee meid. @chilleke: grappig een indiaantje @cm: lotte eet twee boterhammen en 100cc melk. @tm: haha nou aan de strijk dan maar he! @franka: vervelend hoe je je voelt. geef jij maar lekker de hormonen de schuld hoor. @lautjuh: nee volgens mij mag dat niet. tenzij ze toestemming gevraagd hebben.
die heb ik helemaal nog niet volbracht. bij het voldoen van een andere taak kreeg ik een lotus. die heb ik nu neergezet en nu moet ik die taak nog gaan uitvoeren. ik vroeg me ook al af hoe je dat moest doen met die paarse bloem. en ook dat ruilen?? met een heel boeket ofzo maar ik kan dat boeket niet eens aanklikken
oww ik dacht dat je hem volbracht had als je ze water geeft krijg je bloemen zeg maar en dan als je er genoeg hebt kan je ruilen begreep ik er van maar het duurt echt lang
CM: Jayden krijgt 's ochtends 150 cc halfvolle lauwe melk en 2 sneetjes peperkoek met boter besmeerd. Gaat erin als zoete koek. Oké ik ben nog ff wat doen hier.. Laters! xxx
@nonnie: ja ze is weer helemaal beter. het was gewoon een griepje. wat wil je in f.s hebben kan je geen riet geven