ik heb ze inmiddels wel minder vaak maar ze zijn nog steeds elke dag aanwezig. Werk nu natuurlijk helemaal niet meer en dat heeft wel wat geholpen.
nee hoor, van mij zal je nooit wat zien..althans ik zie ze zelf nooit verschijnen in de www's en als ik op ben zijn hyves zit zie ik ze ook niet ertussen staan..
Nee als je altijd annuleren of niet toestaan doet, komen ze niet in je WWW. Ik vind het ook zó irritant altijd.
ik ga eens even checken! Dit is wat ik over heb: 1 blauwe caactus 2 geel hyancint 1 wit lotus 2 oranje aronskelk 2 blauw tulp 2 gele roos 3 roze roos 2 wit lelie 1 blauwe lelie 4 gele cactus 6 wit cactus 1 oranjecactus 2 geel vlinder orchidee 3 wit crysant
@ikheid: ik zie een streep hoor. dus ik zeg, gefeliciteerd!! gewoon morgen nog even een extra test doen @mermaid: heerlijk nog maar 1 dag werken. komt lekker dichtbij nu he. @veel f.s gepraat. @topic, kind vergeten. wat erg zeg. ik had echt een flinke klacht in gediend. nog ff verder bij lezen
wowie jij hebt wel heel veel over, kom ik aan met 1 blauwe roos en 2 blauwe vlinderorchidee.. hoe vaak heb jij het wel niet compleet dan?? als ik dit zo lees dan duurt het nog heel lang voor ik iets compleet heb
quschke, hoe kom je eigenlijk aan zoveel bloemen joh?? ik heb er in totaal alle collecties bij elkaar 7 bloemen en dan in elke collectie maar 1 kleur en 1 stuk.. en dan nog 5 collecties waar ik helemaal niets van heb
nog niets!!!! ik krijg alleen maar de kleuren die ik ook als plant in mijn bos heb staan! En heb niet van alles iedere kleur! Dus krijg steeds dezelfde kleur! Zo heb ik dus geen roze cactus staan..wel alle andere kleuren en daarom kom ik dus ook niet aan mijn roze cactus voor de collectie! Daarom dat ik er bij jullie zo op aan het azen ben
Hier: 5 gele rozen 3 lichtblauwe rozen 4 donkerblauwe tulpen 2 lichtblauwe tulpen 2 lichtblauwe lelies 2 lichtblauwe vlinderorchideeen 1 roze chrysant 1 lichtblauwe hyacinth 1 gele cactus 1 lichtblauwe cactus 1 oranje cactues 1 donkerblauwe aronskelk 5 lichtblauwe viooltjes 1 donkerblauwe lotus schiet ook niet echt op, heb nergens alle 5 kleuren van staan behalve van de cactus dan. Als iemand iets wil ruilen hoor ik het wel
Ik heb alles zo neergekwakt.... dus nu iets van 6 gele cactussen..... Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ook een paarse!!