zout eten, water drinken, rustig opstaan en als je er last van blijft houden dan even je bloeddruk laten meten... Rond de helft van je zwangerschap is het normaal omdat dan je bloeddruk iets daalt, maar goed dat lijkt me in jouw geval nog niet relevant
ja ik weet niet of dat je bloeddruk is? ik ga nog wel ff googlen. pff voel me echt slap. ( terwijl ik dus wel goed gegeten heb.) f.s graag mij weer inhuren
ja ik weet niet zo goed wat normaal is qua bloeddruk, na mijn idee was hij bij de voige controle redelijk laag vergeleken bij Lotte's zwagerschap. maar goed zei maakte de opmerking dat het dat het netjes was. op 19-04 was het 93/62 geen idee of dat goed is.
Is wel aan de lage kant vind ik: normaal is 120/80... Kan me voorstellen dat je dan duizelig kunt zijn... zou toch even opnieuw laten meten en bij de vk langsgaan...
Nonnie gefeliciteerd met Alyssa! Quschke, gefeliciteerd met Justin! Mermaid, fijn dat de echo goed was!!! En naar dat gezeik met je so, mijn bloed zou ook koken hoor! Quschke, gefeliciteerd met alle baby's en veel plezier bij de Ballon! Nonnie, veel plezier bij de dierentuin! Eylem, heb je de wenskaart nu wel gehad van Quschke, anders probeer ik hem even te sturen.. Chilleke, lekker twee dagen vrij!! Pamsie, Het zou je bloedruk kunnen zijn, maar ook heel goed je HB.. Gewoon een ijzertekort zeg maar, heb ik ook de hele zwangerschap doorgehad, als je het zeker wilt weten dan moet je natuurlijk even bloed laten prikken, maar ik slik meestal gewoon vitamines met extra ijzer en dan gaat het opzich wel weer goed.. Maar je kan ook even je bloeddruk op laten meten
ja ik kijk wel even. op zich maak ik me niet echt zorgen maar het is gewoon vervelend dus ik dacht laat ik jullie even om tips vragen want ik wist het ff niet.
Net zoals franka zegt; is idd aan lage kant! Ik heb hem vorige week nog laten meten omdat ik duizelig was en toen was hij 124/75.... Misschien toch even belletje richting vk....al kunnen ze er volgens mij niet zo veel aan doen...
thanks voor de tips meiden. tussen 13.00 en 14.00 heeft de vk telefonisch spreekuur dan ga ik toch maar even bellen. ben nu aan de chips begonnen. of is dat niet handig omdat het de meting dan weer dan beïnvloeden. @nonnie: veel plezier in de dierentuin. (niet dat je het nog leest) @mermaid: fijn dat de placenta omhoog is gegaan. en ook heel fijn dat het nog steeds een jongen is @franka: wanneer moet jij er nou zijn voor de echo? @ff verder terug lezen
@weer: hier somber en harde wind. Lotte had ook gewoon een jasje aan toen we naar buiten gingen. @quschke: veel plezier bij "de ballon"
Chloe yep wenskaart is al binnen maar nog bedankt! Pamsie lastig zeg, ik zou idd even bellen want je bloeddruk was de vorige keer wel laag. Mermaid fijn dat alles goed was op de echo!
nou inmiddels gebeld, ik kan straks even langs komen om me bloeddruk te meten maar ze gaf aan dat ik gewoon ff wat zoute dingen moet eten. @franka: ben benieuwd
Whoe spannend Franka! Veel plezier! Pams, fijn dat je zo snel al terecht kunt! Quschke, ja hoor Die Justin haha
He meiden, Quschke, van harte gefeliciteerd met Justin z'n verjaardag! Veel plezier bij de Ballon! Nonnie, van harte gefeliciteerd met Alyssa's verjaardag! Hopelijk is het weer nog lekker in Rhenen en hebben jullie een leuke tijd in de dierentuin. @ Mermaid, pfff, wat een zeikers die schoonouders van je zeg! Fijn dat alles goed was bij de VK. En gelukkig nog een jongetje, da's toch wel fijn! @ Pamsie, hopelijk voel je je al wat beter. @ Eylem, agossie, Irem een tand door d'r lip. Sneu he! Ik schrok me ook rot toen NOa viel en een tand door d'r tandvlees had. Bloedde als een rund! Ik dacht dat ze minstens d'r tong doorgebeten had of zo! @TM, fijn dat je een goed gastouderbureau hebt gevonden. Hopelijk vinden ze snel een leuke gastouder voor je! @ FS, ben net "geholpen" door mijn zoon. Die heeft even mijn geld erdoorheen gejaagd door allerlei dingen te kopen! Apenboom, dieren, gewassen, een fontein. Hahahaha! Zo kom ik nooit aan die 100000 munten! Oja, ik zou graag spiegels willen krijgen. Iemand nog verzoekjes voor cadeautjes? Ik ga vanavond wel even uitdelen!