Trouwens, voor zover ik weet gaan kinderen na hun 1ste verjaardag ook minder eten omdat ze dan minder hard groeien...dus ik probeer me geen zorgen te maken . Zolang ze elke dag groenten en fruit en wat koolhydraten eet, vind ik het best.
Nee dat smeert hij alleen maar over tafel uit...Ik heb nu een bordje voor me met eten en mijn lepel en een brodje voor tomas en een lepen voor hem. Dan laat ik hem zelf 'spelen' en ik voer hem dan tussendoor...dat doe ik inderdaad ook als het vers is alleen dan is het minder makkelijk voerbaar...Zoals die omelet vandaag ook: ik paprika in zijn mond, hij er weer uit, ik er weer in, en dan ligt hij op de grond...zo ging het met alles en dan geef ik dus een potje...kan hij lekker aanklooien met zijn bordje met stukjes omelet en ik geef hem hapjes en het potje gaat op... Toetje krijgt hij inderdaad ook nog...
Ja dat sowieso...maar ik heb aan Seeger al zon draak van een eter gehad....begint nu sinds twee dagen....( ja twee hele dagen) een beetje beter te eten...
Zo deed ik het eerst ook, maar dan werd mevrouw boos en wilde ze helemaal niet meer. Nu ze zelf mag eten, gaat het beter. Overigens mag ik yoghurt haar natuurlijk wél voeren, ze heeft dondersgoed door dat ze daar zelf niets van kan binnenkrijgen, haha.
jij hebt gewoon een lief smal meisje en ikke een kind van der vader, die bolle toet moet ze ergens vandaan halen maar een potje dus 250gr gaat er hier helemaal in hoor en dan smakt ze soms nog wel eens naar meer, vers of potje maakt niets uit maar met vers zit ze meestal wat sneller vol..
hoe doen jullie dat als ze rijst krijgen, dat kunnen ze toch neit zelf eten (althans gijs kan nog niet met een lepel scheppen en in zijn mond stoppen)
Ja lastig is dat hoor. Ik ben bij seeger op een gegeven moment wel gaan wennen dat spelen met eten niet de bedoeling is. Dus dan haalde ik het weg. Maar toen was hij wel wat ouder. Vaak hoor je dat als kinderen boos zijn als de ouders voeren, ze beter eten als ze het zelf doen. Maar dat gaat voor Tomas dus niet op.
nou ben benieuwd wanneer dat hier gaat gebeuren want die van mij kan soms bunkeren net alsof ze noooooit wat te eten krijgt
Oh ik ben ook eerder jaloers op die grote hoeveelheden hoor, hahaha, ik durf Irem bijna niet meer op de weegschaal te zetten bij het CB met haar 200 gram in 1,5 maand vorige keer maar ik wil gewoon niet dwingen, ik bepaal wat er op tafel komt maar zij mag weten hoeveel ze er van eet dus ik probeer het los te laten...met het idee dat het straks nog veel minder wordt
Wij eten niet zo heel vaak rijst, en als we rijst eten is het op de Turkse manier, dat plakt nogal....geef Irem zelf een beetje maar ze vindt het sowieso niet lekker dus meestal belandt het op de grond, nou ja dan maar niet.
Ikheid: GEFELICITEERD!!!!!!!!! Eten: ik heb hier een kliko die niet van troep houdt Hij eet al maaaaaaaaaaaaaaaanden zonder slabber, omdat alles precies in zn mond moet, als er iets aan de buitenkant zit, dan gaat gelijk dat handje ernaartoe..... Hij eet ALLES. Ook toevallig kip madras vanavond Ik doe altijd gewoon het bakje vol, net zoals als ik er een potje in leeg maak... en daarna joghurt. Mermaid: wat een paardel*l:x Groot gelijk dat jij zijn vuile was niet gaat opruimen, lang genoeg gedaan!!! fs: ik krijg die kl*te mol niet:x
alyss had vanavond rijst en dat ging er prima in, duurt wat langer want ze pakt 4 rijstkorrels tussen der vingers en stopt het dan gewoon netjes in haar mondje of ze pakt een hele hand vol brnegt hem naar haar mondje doet haar hand wijd open en plakt zo alle rijst tegen der gezicht aan
@ Franka: Ayla krijgt nu nooit meer potjes, maar toen ze ze nog wel kreeg at ze van potjes ook veel meer dan als ze mee at. Maar dat komt volgens mij omdat ze het potjes-eten eigenlijk zo goed als gelijk kunnen doorslikken, zonder te kauwen, waardoor ze sneller eten en hun hersenen dus later een seintje krijgen dat ze vol zitten (werkt echt zo namelijk). En ook omdat er in potjes meer water is toegevoegd. Verder maak ik me er niet zo druk om. Ze eet soms echt weinig, maar wordt ’s nachts bijvoorbeeld nooit wakker van de honger ofzo.
Haha, ja dat dacht ik iook, dus daarom heb ik hem een eigen bakje gegeven...nu alleen om te wennen aan hoe dat moet en straks mag hij idd echt niet meer spelen met zijn eten...maar wat hij nu doet is geen eten, dus vandaar dat ik het 'spelen' noemde
Hier eet Milan alles zelf, rijst lust hij niet dus das makkelijk want als ik het hem voer eet hij het ook niet dus dat krijgt hij dan ook niet. Bami daarin tegen eet hij wel dus dat eet hij zelf, ziet er niet uit na de tijd en de honden zijn ook altijd heel blij als hij eet want dan krijgen hun weer wat extra's maar het meeste beland wel in zijn mond. Als hij genoeg heeft gehad gooit hij zijn bord op de kop dus dat is ook wel duidelijk.
Grrrr! Zo hebben wij eens 9 !!!!!! maanden op een bank moeten wachten! (twee keer verkeerde geleverd ook nog! Stelletje sukkels!) Hopelijk komt je kast in ieder geval sneller dan onze bank.
hier alleen potjes op kdv of als wij iets eten wat hij niet mag. hier ook een bouwvakker..hij eet bijna alles en veel stop op een gegeven moment met eten geven, heb het idee dat hij blijft eten hoeveelheden, ik gok maar wat
hier tilt ze het bordje op en plaatst het boven op haar hoofd ook heel duidelijk maar heb toch leiver de manier die milan uitvoert honden zitten tijdens het eten altijd braaf naast alyssa