APRIL-mama's 2010, deel 13!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Mermaid, wat onzettend aso dat ze je op je laatste dat voor je verlof zo maar even ontslaan zeg! Stelletje hufters! Ik hoop inderdaad dat je ze lekker rmet die muffins rond de oren hebt geslagen! Pffff, eikels!

2. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ieder kindje eet wat het nodig heeft...en inderdaad soms is dat veel de andere keer weer wat minder. Ik heb me om Seeger best zorgen gemaakt, want hoe kon hij nou op die hoeveelheden leven? Blijkbaar haalt hij toch ergens zijn voedingsstoffen vandaan. Uit brood, roosvicee en yoghurt? Who knows!:(;)

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

nee hoor, hij stopt echt wel!! alyss had die periode ook, ik kon blijven geven naar mijn idee, en toen kwam ik erachter dat ze net 2 happen meer moest om voldaan te zijn..

4. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    hahahahahahha:D

5. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Hier zit de hond ook naast Tomas...Jammer dat Tomas alleen alles op de grond gooit als hij het door heeft, want dan is het voeren van de hond veeeeeel leuker als het zelf in de mond doen :p

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Als je die wenskaart nog hebt.... :)

7. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    als gijs genoeg heeft, dan hapt hij en haalt het vervolgens uit zijn mond met zijn hand en smijt het op de grond ;) 3 keer doen is klaar met eten ;)

8. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    En als je nou een heel klein beetje op een bord doet? Twee happen bijv? Dan houd je het overzichtelijk en kan het ook geen puinhoop worden...

9. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ik switch even over van de vaste pc naar me lap, dus tot zo!!

10. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hij heeft dan al een bord op, waar ik zelfs bijna genoeg mee zou hebben... maar nu komt ht niet zoveel meer voor gelukkig.

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha hier idd ook aan alle twee de kanten 1, eerst zaten ze altijd bij Julian tot ze er achter kwamen dat daar niks meer te halen viel (als die al at belande het niet op de grond) en toen waren ze er snel achter dat er bij Milan nog wel wat te halen viel;) Ach ja scheelt mij weer opruimen na die tijd, kan er nu gewoon met de dweil overheen want eten ligt er dan al echt niet meer:D

12. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Ja, ook geprobeerd. Doe altijd een beetje in zijn bakje...Maar dan worden die 2 happen dus uitgesmeerd over tafel of op de grond gegooid en wijst hij naar mijn bordje :D Alsof hij wil zeggen heb meer nodig om over tafel uit te smeren haha

13. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Als Gerodi genoeg heeft doet ie pfffffffffffft (geen idee hoe ik dat geluid moet opschrijven whahahaha)

14. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hahahaaha :)

15. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hahahahahahaha....nu moet ie ook nog ff dat nee-schudden dr bij doen!:D

16. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    oh had ik trouwens al verteld dat Thomas een nieuwe auto heeft besteld :D nu een lease auto (beter dan wat hij nu heeft ;)) krijgen we eindleijk een fatsoenlijke auto.
    het word de nieuwe ford focus:D Ford | Nieuwe Ford Focus | Exterieur
    en dan de grootste ;) station variant

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Daar heb ik me ook wel eens over verbaasd, hoe het kon/kan dat Julian wel groeit terwijl hij na mijn idee niks eet:( Blijkbaar is die ene keer in de week dat hij alles eet wat los en vast zit genoeg om van te groeien. Moet wel zeggen dat hij de laatste tijd wel weer beter eet als wat het was maar dat is dan ook niet zo moeilijk want als hij al drie happen eet is het al meer;)

18. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Mermaid wat balen van je baan zeg!! En wat een rotstreek dat ze dat even mededelen op de laatste dag... Helemaal belachelijk dat je het stil moet houden en maar moet zeggen dat het je eigen keuze is! Daar zou ik echt kwaad om worden. Ik zal al je collega's mooi een mail sturen met hoe het echt zit!

Nonnie wat eng zeg van die bekers. Wel fijn dat je je geld terug kreeg.
    Aaah die Alyssa :(

Ikheid GEFELICITEERD!!!! :D:D:D Super meid!! Geniet ervan!!
    Het anders reageren hadden wij ook hoor. Denk inderdaad omdat het de tweede is en je alles al een keer hebt meegemaakt.

Kris werkse!

Franka Elisa eet gewoon met de pot mee. Als ze honger heeft eet ze en anders lekker niet. Maak me daar eigenlijk niet zo druk over. Als ze niet genoeg heeft gehad dan hoor ik het wel.
    Ze eet altijd zelf, want anders eet ze niks. Dus alles lekker met de handen ;) Soms helpt aan een vorkje prikken en haar de vork geven ook nog wel eens. Van een lepel eet ze in ieder geval niet.

Ik heb weer een blaasontsteking te pakken. Waarschijnlijk ook de reden van de vele harde buiken. Nu weer een kuurtje ab en kijken of het daarna over is. Ben benieuwd of ik daarna minder harde buiken heb!

19. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    oooooooh die is mooi!!!

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Leuke auto!!!! Mijn neefje en zijn vrouw hebben hem ook en is een leuk ding!

Deel Deze Pagina