Eten beland hier ook op de grond als mevrouw het niet lust, genoeg heeft gehad of als ze het niet krijgt zoals ze in gedachten had ofzo. Dan slaat ze het weg. Erg fijn.... Gelukkig hebben we een hond die dit graag opruimd. Blaasontsteking en die harde buiken kunnen inderdaad weeen opwekken. Had gister ook om de 5 minuten harde buiken waardoor ik toch maar even gebeld heb. Hopelijk slaat de ab snel aan.
ik heb qua bloemen niet veel, dus als iemand wil ruilen ik heb in de aanbieding: 1 roze roos 1 paarse lelie 1 gele hyacint 2 blauwe cactus 1 roze aronskelk
@hier hahaha laetitia heeft wat nieuws, ze word s'' avonds wakker als je dan dr kamer binnenloopt staat ze te stuiteren in dr bed., dan geef je dr fles.. dan loop je weg en is ze stil nou ja echt waar gek kind
@ LZ, ik heb mijn wensenlijstje aangepast! @ Ka, balen van de blaasonsteking en de harde buiken. Ik had tijdens mijn zwangerchap van Lukas ook vaak blaasontsteking. Echt rot!
@ Eten, hier voer ik haar bijna altijd met het avondeten. Brood eet ze wel zelf en fruit meestal ook. Verder eet ze bijna alles.
Ik wil wel ruilen tegen wierook? Ik zou de witte roos, de witte tulp en de witte hyacint wel kunnen gebruiken. Ik heb 3 wierook.
Dat is voor het aanleren van een vaardigheid bij de totempaal....die heb jij toch ook al? Je moet eerst de vaardigheid kopen en daarna aanleren daar heb je weer andere dingen voor nodig, oa die wierrook dus
lau komt er aan (1 dan he ) heb net het kippenhok gebouwd..om maar ergens voor te gaan sparen! je hebt daar gwoon 15 bouwmateriaal voor nodig van ieder dan he
Witte tulp en witte hyacint heb ik gestuurd, witte roos was al eerder ingeruild, sorry! Maar wierook terug, graag! En als je dus nog een andere bloem wil voor die derde wierook hoor ik het wel!