Franka, voor jou nog steeds een meisje, gelukkig anders kon je de gordijnen proberen te ruilen. Natuurlijk nog fijner dat alles helemaal goed is met de baby!!!
Verder niet echt bijgelezen. Wel heerlijkgeslapen vanmiddag en eindelijk bericht van het UWV gehad over mijn zw uitkering. Die is natuurlijk over het afgelopen jaar berekend en is meer dan wat ik anders had. Niet heel veel meer maar toch een dertig euro dus das dan weer een geluk bij een ongeluk.
Hehe ik ben ook weer thuis. Bij mijn moeder gegeten: asperges, zelfgemaakte eiersalade en gerookte zalm hmmmm, verse aardbeitjes met slagroom toe...vervelend allemaal LZ zal straks even Hakie te lijf gaan Mermaid oei leuk he zo'n driftbui....ik heb nu al zin in die supermarkttaferelen, haha Franka mooie echo! Nonnie en wat vond Alyss van de diertjes? Quschke fijn dat Justin het leuk heeft gehad! Chilleke oei ben niet zo creatief, hopelijk kom je nog op een leuk idee. Irem is toch wel een beetje zielig met haar kapotte lipje, hij is helemaal dik geworden en net bij het eten had ze er wel last van. En ze heeft vanochtend 1 uur geslapen en vanmiddag nog eens 1,5 uur, echt niet normaal voor haar doen.
Roeland gaat zo training geven en Milan straks op bed en julian is nog druk met de buurjongen bezig over het hek heen kletsen en zijn auto's laten zien dus ga zo lekker achter de lap. Even mijn bosje bij houden en zpen.
LZ ik heb met Haak gevochten maar let op, je ziet mij waarschijnlijk niet, maar je moet op Haak zelf klikken en dan accepteren. Dan kom ik tevoorschijn
@ Eylem: Ach gossie, zielig dat Irems lipje helemaal dik is . We hebben eindelijk een fietsstoeltje! Arco had er 1 gevonden op Marktplaats aangeboden door iemand hier in Woerden. Even over en weer gemaild en Arco heeft 'm net opgehaald. Nu kan Arco Ayla dus eindelijk weer ophalen uit zijn werk (toch min. een half uur eerder dan ik haar kan ophalen) en kan ik uit mijn werk gewoon rechtstreeks naar huis. Lekker hoor!
Fijn Mermaid! Geeft niet hoor ze is vanochtend gevallen en heeft daarbij haar lip gestoten of een tandje door haar lip gehad, ik heb het niet gezien, maar denk het laatstje. Dus dat was veel bloed, veel huilen maar nu gaat het wel weer goed behalve dat het dus dik is en het er een beetje zielig uitziet
We hebben trouwens vorige week (als vriendinnen) te horen gekregen dat het zoontje van mn vriendin een slachtoffertje is van de echtgenoot van die man van t hofnarretje:x:x Ze weten het zelf ook nog niet zo lang. Ik kan gewoon niet begrijpen dat je zulke onschuldige kindjes zoiets kan aandoen.... was er helemaal in schock van. En voor mn vriendin..... ze heeft al zoveel meegemaakt...
Ja, idd, nu hoeft Ayla niet meer tot minstens 18.10/18.15 uur bij mijn nicht te blijven en mij scheelt het idd ook tijd. Als het zaterdag nou goed weer is gaat Arco met Ayla op de fiets naar Kamerik (gaan we altijd heen met Koninginnedag) en ik ga dan met de auto. 's Avonds als we terug gaan neem ik Ayla dus gewoon mee met de auto.