Iets van mijn lijstje please! Pamsie geen idee meis...als je er echt last van hebt zou ik het toch even met je vk overleggen...misschien is het een typisch zwangerschapskwaaltje, of is er iets tegen te doen
Pams, kan miss ischias (als ik het goed schrijf) zijn, geen idee wat precies de kenmerken er van zijn maar daar kom je snel genoeg achter. Verder zouden het wel je bekken kunnen zijn want uitval van je benen hoort daar ook wel bij weet ik helaas uit ervaring plus pijn in je onderrug maar dat is volgens mij ook weer kenmerkend voor ischias. Even googlen anders daarop en dan weet je zo of dat het kan zijn.
ik zal zo kijken!! thanks voor de grond! ingrid, mag je mij nog een kadootje geven?? zo ja hier graag nog 1 bloemzaad!!!!
zal je altijd zien moet je alleen nog bloemzaad en dan heeft neimand het voor me doe dan maar mest of iets van me lijstje..
Thanx voor de mest!!! Ik heb dus echt helemaal geen leuke taken meer.... Moet 3 dingen bouwen 12 mollen verslaan, die NIET komen 9 potten kapot slaan.... Iets met die apen en een paarse anjer ruilen....