@tm: ohh wat erg dat noa weer in haar haar heeft geknipt. gelukkig bleek het mee te vallen. @nonnie: ik vind het niet echt gewoon hoor dat die bekers binnen een paar maanden al stuk gaan. @lautjuh: beterschap voor de kleine meid. ikheid gefeliciteerd
@ Pamsie: De uitval van je benen is volgens mij wel kenmerkend voor je bekken. Ik heb er ook last van en vooral als ik lang in 1 houding gezeten heb. Ik zou het even aangeven bij de vk. Ik ga nog even cadeautjes uitdelen in FS. Kan ik gewoon jullie wensenlijstje aanhouden?
thanks meiden, ik ga dat van ingrid even google. ik heb volgende week een afspraak bij de vk. mocht het erger worden dan ga ik wel even eerder bellen. anders kan het nog wel even tot volgende week wachten. niet dat het waarschijnlijk wat uitmaakt maar het uitvallen van me benen komt dus meer doordat ik door me rug lijk te zakken ze kunnen me lichaam niet dragen zeg maar. ben ff google.
lukt niet :x maar hij is voor me zusje die heeft hem wel in haar wensenlijstje staan maar heb maar 1 bloemzaad nodig he niet 2!!
ja graag, dan kan ik haar bloemenhuisje afmaken goed nu kan ik nog kadootjes uitdelen dus roept u maar!!! chill, ga zo even kijken van een os toch die steak??