ik heb even gegoogled en ischias komt meer niet dan wel overeen. dus ik denk zelf eerlijk gezegd niet dat dat het is.
@ Pamsie: Ik denk dat het gewoon je bekken is. En je banden zijn natuurlijk ook allemaal wat slapper, dus dat zal ook wel meespelen.
ja dat zei ik ook al, het word nu denk ik sneller slapper dan bij een eerste althans dat denk ik, maar anders gewoon even navragen bij de VK??
das ook wat das de enige in de collectie waar ik werkelijk nog niets van heb, misschien heb ik te weinig ossen staan want heb er maar 1.. wat wil je dan hebben voor kadootje want ik mag nog uitdelen!
Pamsie, sowieso zijn je banden veel eerder slapper nu omdat alles al een keer is opgerekt door de eerste zwangerschap. Daar hoef je zelf nog niet eens wat van te voelen als in de zin van bandenpijn maar het kan dus wel de kracht weghalen waardoor je rug alles moet tillen omdat je buik niet meer mee doet. Verder is uitval van je benen wel kenmerkend voor bekken instabiliteit, kan zo goed zijn en een minuut later doen ze het niet meer. Verder heb je dan idd ook last in je onderrug en dat kan doorstralen naar je billen en benen. Denk dat je het beste even kan bellen naar de vk of de huisarts en dan bij de huisarts een doorverwijzing vragen voor de bekkentherapeut anders zit je binnen de kortste keren thuis en, niet om je bang te maken, je moet er echt voorzichtig mee doen want er zijn mensen die er door in een rolstoel terecht zijn gekomen enz.
Hier!!! Hahahahaha Ben op zoek naar blokken hout.. (lees: ben aan het denken hoe ik er meer kan verzamelen via mn vriend ofzo)
Lz als je een blok hout stuurd via jou naar je vriend dan kun je hem terug geven naar jou heb je dr een extra @Ingrid ik ben hier
oke ja dat klinkt idd logisch allemaal. raad jij aan om nu morgen de vk te bellen, of zou ik nog kunnen wachten tot volgende week woensdag dan had ik een afspraak staan? ik kan dat een beetje moeilijk inschatten. het doet wel zeer maar alleen op dat moment. en vaak sávonds voel ik me rug heel erg.