hahahhahahaha.....ehhh lama...maar toch bedankt! Wat een hufters he?! DUS IEDEREEN.....KOOP NOOIT WAT BIJ DE WOONFABRIEK IN DOETINCHEM!!!!!! zo dat lucht best op!
ow dus daar waar jullie allemaal, ik maar daar zoeken terwijl jullie hier waren Wonder, hele slechte service en gewoon een slechte winkel dus! Pamsie, zou er eerder voor je huisarts opbellen omdat die de doorverwijzing naar de bekkentherapeut kan regelen en als het goed is weet die ook precies wat het is. Zou het wel woensdag bij de vk aangeven ivm eventuele 'problemen' tijdens de bevalling.
Ja dames ik ga ook afsluiten morgen ochtend tussen half 10 en 10 bij mn zus en zwagert zijn ff helpen met inpakken.. gaan verhuizen en mn zus word overmorgen geopereerd en kan daarna bijna niks meer dus ff een helpende hand bieden.. Dus tot morgen ergens!
Ja nou we wachten al 3,5 maand op een kast en vanmorgen zeiden ze dat daar nog 3 weken bij komen! JA DAAAAAAAG....ze zouden me terugbellen maar dat hebben ze dus niet gedaan....:x
en ze hebben die kast of een andere kast die past bij wat jullie hebben ergens anders??? Zou iig een fikse korting eisen want dit is geen stijl:x
@wonder: nou ja zeg! moeten ze die kast nog bouwen ofzo. wat een service zeg:S @lautjuh: veel plezier en sterkte @hier: Lotte kan steeds niet slapen van het hoesten. dus we gaan naar bed het beloofd een lange nacht te worden. weltrusten.
ik moet eigenlijk nog een was in de machine gooien maar de wasmachine staat op zolder en dat is dus twee trappen op. Nu zie ik dat dus echt ff niet meer zitten om te doen want mijn benen werken vandaag alles behalve mee en om dan ook nog met de was naar boven te moeten lopen gaat zeker mis. Wacht dus gewoon tot roeland terug is van training dan kan hij mooi even helpen.
Ka: jakkes een blaasontsteking! Hopelijk helpt de ab-kuur snel! Mermaid: nou ja zeg, ook nog alles in jouw schoenen proberen te schuiven! Ik zou die mail ook de deur uit doen! Kris: balen zeg ook nog nachtdienst! Morgen wel een dagje vrij? Eten: ik geef Jayden eten, toetje, brood en fruit eet ie wel zelf. Hij lust echt alles! Pamsie: vervelend dat knakken van je heupen! Ik zie dat Nonnie al geantwoord had.. ik zou niet weten wat het zou kunnen zijn. Ingrid: pff succes met die benen die niet willen! Pamsie: o ow, hopelijk gaat Lotte alsnog lief slapen! Wonder: korting eisen! LZ: suc6 in het zkh! Iedereen nog een fijne avond, slaap lekker allemaal! Ik ben naar bed.. xxx
groot gelijk meid! hoe gaat het eignlijk met je harde buiken worden ze al wat minder? iedereen die gaat slapen, slaap lekker!
Morgen de verf ophalen voor zolder en voor Julian zijn nieuwe slaapkamer!!! Het begint eindelijk op te schieten. Hebben besloten straks als de scheidingswand helemaal klaar is eerst te gaan verven en dan onze spullen alvast naar boven te doen zodat we verder kunnen met Julian zijn nieuwe kamer en alles kunnen doorschuiven zodat de babykamer kan komen. Als dat allemaal klaar is gaat Roeland laminaat leggen op zolder maar dat is het minst belangrijk op dit moment vind ik.