doordat ik nu helemaal niet meer werk omdat mijn bekken er ook bij zijn gekomen zijn die wel wat minder geworden, ze zijn nog steeds volop aanwezig en ook nog pijnlijk maar niet meer zo veel als eerst. Merk wel meteen verschil als ik bijv. boos word of me ergens druk om maak dan krijg ik meteen een pijnlijke reactie dus doe nu vooral m'n best om me niet boos te maken en niet druk te maken
Blegh moet mijn bed nog opmaken...ga ik dus maar ff doen! Trusten dames....en Pamsie sterkte vannacht!!!
Zo, ik heb een mail opgesteld en die heb ik nu eerst ter beoordeling even naar mijn stiefmoeder gemaild voor eventuele op- e/o aanmerkingen. Voor wie interesse heeft, ik plaats 'm wel even op privé.
Jaaa, de was zit er in!!! Ligt nu nog wel een stapel maar dat komt morgen wel want deze is de eerste twee uur nog niet klaar en daar blijf ik dus niet op wachten.
hahaha nou ik heb gewoon tegen roeland gezegd wat er in moest en die heeft het er in gedaan en aangedaan en de machine doet de rest dus echt fanatiek kan ik het niet noemen hoor
Ik ga even een beker melk drinken, de zoveelste van vanavond en dan alvast beginnen met de pepermuntjes in de hoop dat het maagzuur dan alvast van te voren bedenkt gewoon niet te komen.
morge! Lig nog in bed maar dacht lees effe bij, manlief begon later en is net de deur pas uit terwijl ie normaal al om half 5 naast zijn bed staat, dus ik was nu klaarwakker en dacht even bijlezen dan maar, oke lekker boeiend dus @pams, hoop dat je een goede nacht hebt gehad @wonder, morgen gaan bellen naar die lamballen @mermaid, ben heeeuul benieuwd maar heb de link niet op me tel dus als ik over een uurtje beneden ben dan lees ik effe prive @hier, doe me oogjes nog even dicht tot strakkies
Goeiemorgen, nonnie voor jou doen was je er vroeg bij ng lekker geslapen (ben jaloers) ingrid, en hoe ging het met je maagzuur? fijn dat het beter gaat nu je je rustig houdt! hier geprobeerd te rekken vanmorgen maar het zat er niet in...wel klote vandaag...gijs moet ik voor 12 uur wegbrengen (omdat je tussen 12-13 niet mag brengen ivm eten) dus moet ik om half 12 weg...maar das net tijdens zijn slaap. dus wil hem eignelijk wakker houden, zodat hij na zijn eten kan slapen daar...maar eens zien ofdat lukt (hij wil namelijk niet echt meer slapn op het kdv vind het allemaal veel te leuk) maar goed, de ochtend wijst het uit! eerst maar een kop thee.
Goedemorgen meiden, Ben weer naar mijn werk gegaan, maar merk wel dat ik nog rustig moet doen: weer veel harde buiken...Misschien toch de VK maar bellen ondanks dat ie er ook niets aan kunnen doen @pamsie: bekkeninstabiliteit kun je zelf een korte check voor doen: als je helemaal plat gaat liggen en dan één voor één je benen probeert op te tillen ( gewoon recht omhoog zeg maar)...als dit lukt is het geen BI als het wel lukt, dan is de kans groot... voor de bekkenfysio heb je geen verwijzing meer nnodig van de HA, dus je kunt direct een afspraak maken bij een bekkenfyio in de buurt...als je zwanger bent heb je vaak voorang op een afspraak: succes!!
goeiemorgen hier eindelijk is tot half 8 kunnen slapen toen even gauw gedouched en ik ga zo is druk aan de slag!
Goedemorgen! Nonnie zooo vroege vogel, nog lekker geslapen? Chilleke hmmm lastig, misschien ff voordat je weggaat Gijs wat fruit of iets anders geven, Irem wordt daar altijd wel weer wat wakkerder van... Franka vervelend zeg! Zou idd toch maar weer de vk bellen Mermaid ik ga ff op prive lezen Hier goed geslapen tot een uur of 8. Zometeen lekker zwemmen!