APRIL-mama's 2010, deel 13!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    ja, is inderdaad raar, maar goed het is wel zo idd...de enige die daarover kan beslissen is de bedrijfsarts..maar die zijn meestal niet zo moeilijk als je zwanger bent...ben alleen nog steeds niet uitgenodigd voor een gesprek, maar goed dat is niet mijn probleem...ik ben gewoon naar huis om 3 uur...:D

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

bedrijfsarts niet moeilijk?
    heb ik dan een botte l*l gekregen die van mij was echt moeilijk!

3. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    :( dat is dan denk ik pech hebben...meestal hoor je juist dat ze niet zo moeilijk zijn...maar goed als hij wel moeilijk zou doen, dan kan ik dat ook en dan meld ik me gewoon helemaal ziek, zo! :D

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    joh dames,wat vervelend dat mensen je niet serieus nemen als je klachten heb van je zwangerschap...geen ervaring mee (had een makkelijke zwangerschap) maar veel sterkte ermee maar denk aan je zelf!

hier ga ik zo weg met Gijs dan boodschappen doen en dan werken... ga denk ik zelf pizza maken met tonijn/ansjovis/ui en paprika :)

5. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Goedemorgen! Zo heb bijgelezen en moet er nu gelijk weer vandoor om Lukas van school te halen. Pfff, haasten rennen vliegen allemaal! MIsschien tot vanmiddag! Doei!

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik had een superrelaxte arts (uwv-arts).
    Vandaag heb ik gesprek voor m'n contract! Ben benieuwd!

Ben weer ff wat doen hier!

Oooh mijn ouders zijn trouwens blij! Helemaal gelukkig dat ze voor een 2e keer opa en oma worden! Hahaha! Ik kon mijn mond natuurlijk niet houden hè.. Ik mòest het echt aan iemand kwijt.

Ik ben trouwens 21-01-2012 uitgerekend! Mooie datum als ik het zo zie staan..
    xxx

7. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    idd mooie datum! een maand na mij!

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Jij 21-12?

9. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja weet je wat het is....ik heb in mijn tijd bij Randstad vaak zat meegemaakt dat sommige zwangere vrouwen zich vrij snel ziekmelden....en als het advies van een vk dan een grote rol van invloed zou hebben of iemand wel of niet thuis moeten blijven zonder dat daar echt medisch naar gekeken is....dan denk ik dat de buffer weg is.
    Een arboarts vind ik in veel gevallen weer heel partijdig in het voordeel van de bedrijven. Ik denk dat een huisarts/gyn leidend moet zijn in de beoordeling of iemand wel of niet minder moet werken.

10. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @ikheid: inderdaad een mooie datum zeg! Leuk dat je ouders helemaal gelukkig zijn! Kan me voorstellen dat je het ergens kwijt moest: ik heb het toen ook gelijk verteld! Succes met je contractgesprek!!

@chilleke: mmm zelf pizza maken, daar heb ik ook zin in!! Morgen maar eens doen!

11. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hello!

Mermaid: nette brief hoor! Ben benieuwd of ze je nog terug mailen.. (of illegaal bellen;))

Nou ik ben terug uit het zh......
    En wat heb ik....:(
    Iig geen liesbreuk.
    De radioloog heeft een heeeeeeeeeeeeeele lange echo gemaakt, met verschillende kopstukken en standen op het echo-app.
    Ik moest liggen/ staan/ liggen/ staan...
    Het is een "blaas" van 2,5cm die zich vult met vocht en bloed als ik ga staan.... En zo goed als "leegloopt" als ik ga liggen.... Van al het drukken erop viel ik daar dus gewoon bijna flauw:cool:
    Ik krijg morgen van de ha te horen hoe nu verder, want de radioloog wist gewoon niet wat het was en wat eraan te doen....
    Nu nog maar even afwachten dus...

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Huh LZ! Das raar.. heb er ook nog nooit van gehoord..
    Hopelijk kunnen ze je er snel vanaf helpen èn kunnen ze je ook vertellen wat het is!

x

13. Trotsemama1

wat raar hier ook nog nooiit van gehoord!!

woehoeee me belastingcentjes zijn binnen gekomen :D:D

14. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @LZ: wat raar inderdaad! Klinkt niet helemaal lekker! Hoop dat ze snel weten wat het is en wat het daar doet en belangrijker hoe er vanaf te komen!

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

BD: hier nog geen brief èn dus ook nog geen geld..

16. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    echt ongelooflijk wat een verhaal WEER!!!! Wel rustig aan doen hoor!!! Enne je weet wat ik gezegd heb he?! Goed op jezelf letten!!!!

17. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hier ook nog niets :(

mooie datum ikheid! en wat fijn dat je ouders zo enthousiast waren!

@quschke, balen zeg van de operatie!

@harde buiken, wat vervelend dat sommige niet serieus genomen worden zeg!

@LZ, jeetje! heb jij weer! hoop dat ze er snel iets aan kunnen doen!!

@hier, rietjesbeker van difrax netjes terug gebracht zonder problemen en heb nu weer een andere van nuby maar dan maar zonder handvaten weet ik zeker dat er geen schimmel onder het plastic komt..verder nieuw broekje bij de hema gehaald en met me zussie gebeld verder niets bijzonders behalve alyss strakkies naar bedje toe..

18. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    vrijdag bij de echo kwam er steeds 19 /20 december uit.

19. Trotsemama1

dus jullie schelen 4 weken hihi

20. Trotsemama1

ikheid hoelaat heb je het gesprek

Deel Deze Pagina