LZ jeetje wat afschuwelijk echt een van je ergste nachtmerries als ouders zijnde Dat is inderdaad een goed idee, ik zal het in de gaten houden!
@mermaid: thanks voor je antwoord bij vk langs geweest het was nog steeds 93/62 op zich goed vond ze maar als ik last had moest ik maar iets zouts eten. Fijn dat arco nu ook een fietsstoel heeft. En het is dus een kleine driftkikker geworden. @nonnie: hoe was de dierentuin? @lz: jeetje zeg, wat erg voor je vriendin. @eylem: wat sneu van irem 's lip, hopelijk is het snel over. Hier nog steeds dizzy dus zit verplicht aan de zoute stengels ( heel vervelend)
WAUW ik heb dus waarschijnlijk al oppas/gastouder!! een achternichtje van ab waar ik ze al een x heb gebracht en dus ook een klasgenoootje van haar dochtertje(waar noa dus zo gek op is ) wil wel oppassen ze wil het eerst wel zonder gastouderbureau proberen op zich vind ik dat niet erg want mijn kids zijn dus daar al gewend en is ook bij mij in krimpen en onze kinderen gaan naar de zelfde school straks wat dus ook erg handig is als noa naar school gaat !
@ Pamsie: Ja, idd, gewoon zorgen dat je altijd wat zouts te eten in je tas hebt (dropjes of van die zoute crackertjes). Ik heb ook een tijd gehad dat ik elke keer zo ontzettende duizelig werd, maar het is vanzelf over gegaan.
mermaid, fijn hoor, veel fietsplezier! welke is het geworden? eylem, balen dat ze er zo last van heeft en lekker asperges lz, is hij nu wel verslagen? de rest...oei ik weet het effe niet meer! gijs vond de pasta carbonara heerlijk. net mee geweest naar mijn oma was wel effe leuk en nu heb ik me op de bank gevestigd voor gtst thomas is mijn auto aan het fixen (meneer dacht slim te zijn en een inimini putje weg te spuiten met lakverf, was geen stift van die kleur en nu was mijn achterlicht en bumper helemaal wit van de nevel ) dus dat is hij nu aan het schoon maken heb van mijn ma alvast een verjaardagscadeautje gehad een vlag met wimpel, stok en houder kan ik de vlag uithangen op gijs (en mijn ) verjaardag
@ingrid, gezelli een avondje zp! hoe voel je je?? @mermaid, wat fijn dat je nu een fietstoeltje hebt! @pams, fijnd at het niets ernstigs was! @eylem, ach gos arme irem toch @LZ, he gets wat naar, en ook voor je vriendin! heeft ze al zoveel meegemaakt dan omdat je dat zegt? @dierentuin, alyss vond het super maar soms ook een beetje eng haha.. @hier, net gegeten en nu ben ik misselijk terwijl ben nog even 3 hamburgerbroodjes naar binnen werkt bleerrrgghhhh..
:x:x:x:x wat erg zeg !!!!! pamsie, misschien wat bouillon drinken? ik heb altijd opkikkertjes in mijn tas zitten, die zijn ook flink zout.
nee dat alleen niet opzich niet erg ik heb eerder een gewone oppas gehad voor de maandag en vrijdag toen ik ook nog 24 uur werkte ! en het was makkelijk te doen alleen heb ik me dus nooit echt verdiept in wat ik dus per uur zou moeten betalen bij de vorige betaalde ik 4.50 per uur dat was alleen voor noa zij is voor de rest fulltime mama en heeft dus wel alle tijd en me kindjes zijn daar al gewend wat voor thobias erg goed is omdat thobias dus best wel moeilijk is met andere mensen
@ Chilleke: We hebben een Bobike voorzitje met windscherm. Deze: Marktplaats.nl > Bobike kinderzitje (voor) + windscherm - Fietsen en Brommers - Fietsaccessoires | Kinderzitjes Even een doekje erover en ik geloof dat de bekleding ook losgehaald kan worden, dus die gooi ik dan nog even in de wasmachine.
Nou ja, het maakt ook niet uit natuurlijk, maar het scheelt je gewoon een heleboel geld als je wel kinderopvangtoeslag krijgt. Wij betalen gemiddeld zo'n 375,-- p/m voor de opvang en krijgen 273,-- terug van de belastingdienst...
@LZ, moet ik haak nog verslaan of is ie al verslagen?? @chill, fijn dat gikjs het lekker vond! en leuk kadootje hahaha ben je zelf dan ook op de 30e jarig nee toch??
dat wel, daarom moet het eerst nog met ab over hebben maar ik vind het wel fijn dat mijn kids al aan haar gewend zijn en zij is gewoon super met kids! ze heeft dus een dochtertje wat bijna 4 wordt een zoontje wat even oud is als noa en een baby van een paar maanden oud
Chilleke: ja hij is verslagen! Nonnie: ja ze heeft de laatste jaren heel erg veel meegemaakt. En nog is het niet "klaar".... Maar het is niet aan mij om haar hele priveleven op internet te gooien. In het afgelopen jaar heb ik, denk ik, weleens wat verteld. Dat dit gebeurd is, heeft mij zelf ook heel erg aangegrepen...
Net Julian en Milan op bed gelegd, de vaatwasser ingepakt en de honden eten gegeven en nu heb ik pijn in mijn buik dus op het moment voel ik me wat minder goed. Vind het ook gewoon erg irritant omdat de gewone dingen als boodschappen doen, de jongens de trap optillen enzo al zorgt voor harde buiken die soms dus echt goed zeer doen 3!!!!! broodjes Las eerst niet dat Ben het was dus vond het al niet gek dat je misselijk was hahhaha Hoe krijgt hij het naar binnen zeg pffff.... Wat leuk dat Alyssa de dierentuin leuk vond!!!!
Pamsie, op zich is het wel normaal dat je bloeddruk bij een tweede wat lager is. Is mij toen tenminste verteld bij de zwangerschap van Milan, komt omdat je lichaam al weet wat het is en er dus ook anders op reageert dan bij een eerste zwangerschap. Hier trouwens 110/55 wat wel wat hoger is als bij Milan rond die tijd maar stukken lager als bij Julian. Toen liep ik gewoon rond met 180/100 of nog hoger. Gewoon lekkere zoute dropjes in je tas houden en af en toe verplicht snoepen!!!!
@LZ, oh nee joh je hoeft het ook niet allemaal op internet te gooien haha, maar blijkbaar heeft ze geen makkelijk verleden kan me voorstellen dat het je aangrijpt! @ingrid, rustig aan dan maar! kan me niet indenken hoe het voelt want heb het nooit gehad maar ik geloof je gelijk!