ikheid, balen zeg! wat voor auto wil je? en wat goed! hier staat hij zelden los..dus dat duurt nog wel effe geloof ik
Ikheid!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe is het met je??? Balen van de auto maar ja andere auto is natuurlijk ook wel weer leuk, alleen jammer dat het altijd zoveel geld kost.
Ikheid, balen zeg van je auto...... Goed hoor los staan! Hier staat ie uberhaupt nog niet whahahahaha
@ Ikheid: Oh ja, echt balen van je auto zeg. En wat goed dat Jayden los staat! Hier nog niks van dat alles. Alleen nog maar rollen en that's it .
Ingrid: ik roep hier ook altijd 'investeren in een auto is niet juist..'. Tis maar een stuk blik, dus goed is goed.. Helaas denkt manlief daar anders over; die wil snel èn mooi. Is z'n wilde haren nog niet kwijt. Nu wil ie ook weer ineens een motor kopen.. Ik hoop 'm tegen te kunnen houden.
het is dat ze zo ontzettend handig zijn om te hebben die auto's. Hier idd ook een die snel en mooi wil en zijn motorrijbewijs wil halen, heb gezegd dat ie eerst maar moet zorgen dat ie werk heeft, we een huis moeten kopen en dat we dan wel eens gaan kijken of kan gaan lessen. Een twintig jaren plan heb ik er dus van gemaakt
Zie ineens mijn banner staan en zie dat ik al onder de 100 dagen ben!!! Nu mag ik gaan aftellen hahaha
Heerlijk.. vanuit het werk de hele bovenverdieping gesopt en gezogen, wasjes draaien nu. Morgen nog ff de zolder stofzuigen en wat opruimen en de badkamer grondig en ik ben er weer ff vanaf! Morgen wordt het wel but-weer, jammer.. Heb nu dus ff geen auto aangezien die nog bij de monteur staat. Alleen een fiets. Nah ja, manlief doet zaterdag de boodschappen.
Ingrid: nu kan idd het aftellen beginnen! Hier ook hoor, eerst qua financieen er bovenop komen (nog 3 tot 4 maanden) en dan mag ie een motor aanschaffen, maar niet een tè snelle hoor, vind ik nix..
Jayden is trouwens Bumba-verslaafd.. heel de dag door roept ie 'Boeba'. Inmiddels roept ie ons ook zo. Het is trouwens al zo erg dat ie de dvd-speler zelf aanzet, ons aankijkt en 'Boeba' roept! Handige Harry! Daar trappen we niet in..