@mermaid, klinkt en ziet eruit als een geslaagde dag!! en dat koppie van ayla op de eerste foto hahaha!! @hier, alyss op bed, braadstomen in de oven, en nu plantjes water geven..dan eten en dan lekker FSen en nagels doen want ze zien er niet uit
nee zo'n set...had je me geloof ik vandaag al gegeven..maar mischien heb je er nog een.....of je had me ingehuurd...dan kun je die ook krijgen!
oh die, ja klopt ik had je ingehuurd om op me ganzen te letten moest een taak afmaken..ik zal eens kijken of ik er nog 1 heb..kan je hem niet op je wensenlijst zetten? hij staat niet tussen de gewone kadoos
Mermaid ahhhhhhh die koe is super! En die taart, prachtig!! Hey en waar is nou de feestjurk? Fijn dat het geslaagd was en nu lekker genieten van de rust Hier lekker de hele middag in de tuin gezeten, Irem was bang voor het gras maar is allemaal goedgekomen. Gebarbecued en nu net weer thuis, Irems zwarte voetjes gewassen en die ligt lekker op bed nu.
Bedankt voor de hamer! Nee ik heb geen riet over helaas wel verf maar daar heb je niets aan denk ik....
Hey :x! Krijg nou de *PIEP*. Ik heb gisteren een schattenhuis gekocht en allemaal paarse bloemen en nu zijn ze weg :x. Lekker is dat *GROM*.