APRIL-mama's 2010, deel 13!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ow en 'oh' zegt ie ook vaak.. dat mondje dan, tè schattig!

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Meiden, ik ben naar bedje toe.

Tot morgen, trusten! xxx

3. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik ook, truste!

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hahaha grappig, gijs is ook verkikkerd op bumba :D begint te klappen als het begint en zwaait als het afgelopen is :D
    maar das idd slim van jayden

slaap lekker iedereen die gaat slapen.

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hij heeft er nog een paar lopen waar hij al op gesprek is geweest maar waarbij het nog wachten is op antwoord, dan nog drie via een uitzendbureau waarbij het wachten is of hij bij het bedrijf op gesprek mag of niet en dan nog een paar waarvan de brieven zijn verstuurd. Loopt genoeg dus is alleen afwachten en ik ben heel slecht in wachten;)

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahahaha wat een slimmerd die Jayden, hier is er 1 helemaal gek van de xbox aan en uitzetten omdat ie dan een geluidje maakt en het lampje aangaat. Roeland is er dus wat minder blij mee hahaha.

Hier ook de hele tijd ohhhh, oh, ohoh, owwww, en opa. Mama is favoriet als er iets te eten of drinken moet komen, papa is opa geworden dus daar moet nog weer even aan gewerkt worden hahaha

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Slaap lekker iedereen die gaat slapen!!!!!

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ikheid: Hahaha, die Jayden! Slimmerikje!
    Slaap lekker.

@ LadyZ: Jij ook slaap lekker.

@ tv: Ayla kijkt eigenlijk nooit tv. Ik heb 'm overdag sowieso nooit meer aanstaan en 's avonds doe ik 'm meestal pas aan als Ayla op bed ligt.

9. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    whahahaha papa die opa genaamd word! slaap lekker

10. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Zoooo ik begin gewoon ergens een paar blz terug met terug lezen...

Ikheid: nee op dit moment neem ik denk ik te weinig rust. Maar het weekeinde hebben we wel heerlijk genoten in zeeland. En over 2 weken gaan we lekker een weekeinde naar A`werpen... dus komt goed... soms is het even nodig dat rennen en vliegen..
    Baslen van je auto zeg ! En wat ontzettend knap van Jayden !! Los lopen.. ! Stoer hoor..
    Ingrid... al gaan aftellen.. jee wat gaat dat toch weer snel zeg. Voel je je eigenlijk een beetje goed ? Wel toch ??
    Bumba is hier niet intressant.... tv is trouwens helemaal niet intressant. Madam heeft het veels te druk..

hmm dat was eigenlijk niet zo heel veel..

11. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Oh ja Sanne trekt zich dus sinds het weekeinde echt op aan dingen. Dat deed ze al wel eens, maar nu veel en vaak. Alleen dat staan dat is het niet hoor, als ze dan staat dan wil ze meer.. lopen bv, maar ja dat gaat dan weer nog niet... dus het is op het moment veel vallen .. arm meiske...
    Ik vind het wel echt genieten hoor. Ze wijst nu alles aan... dit weekeinde tijdens het fietsen ... alles wat ze ziet... met name diertjes.. paardjes, schapen, vogel... wijst ze aan zoo schattig..

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Kris: Wat schattig dat ze alles zo aanwijst.

Ayla's slaapkamer is voor, en wij wonen in een straat waar best wat verkeer doorheen komt. Als ik haar uit bed haal gaan we altijd even voor het raam staan en als er dan een fietser voorbij komt wordt ze helemaal enthousiast. Lachen dat ze dan doet en gilletjes slaken. Echt TE cute!

13. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ja lief he.. ! Vind het wel leuk hoor dat er steeds meer reactie op dingen komt.. pfff slaaptijd eigenlijk, heb geen zin..

14. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Goeiemorgen :)

Kris wat goed dat ze zich optrekt en schattig mermaid :)

Goh vorig jaar was ik nu in het ziekenhuis om ingeleid te worden :)
    Gek zeg!
    Ik ga zo met een paar oud collega's op de koffie, effe baby showen ;) en vanavond uiteten :) met mijn huidige collega's :)

15. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

good morning ladies!

@ikheid, zozo je hebt een slimme jongen in huis hahaha

@kris, aaahh wat sneu die vallen periode! hier is ie gelukkig bijna over..

@mermaid, voor het raam staan vind alyss ook leuk, van de week liep er een gozer voorbij (best leuk om te zien ;) ) kijkt ze hem helemaal na maar toen was ie weg natuurlijk slaakt ze een kreetje heyyy ahhahahahaaa ik kwma niet meer bij :D

@chill, veel plezier vandaag klinkt errug leuk allemaal!!

@hier, lekker geslapen en nu aan het ontbijt, straks een paar boodschapjes in de stad, zag in mijn mail dat kruidvat 50% korting op ALLE make up had dus daar gaan we ook maar even langs hahaa, en misschien even naar de kinderboerderij als het nog mooi weer word ;)

16. Eylem

Eylem Niet meer actief

Goedemorgen,

Kris leuk dat ze zich optrekt en succes want nu kunnen ze ineens overal bij :p

Mermaid ja uit het raam kijken is hier ook favoriet, helaas voor Irem wonen wij niet direct aan de straat, maar bij mijn moeder staat ze altijd graag op de bank naar buiten te kijken

Chilleke veel plezier vandaag!

Nonnie veel plezier met de 50% korting ;)

Hier goed geslapen, Irem heeft gelukkig geen last gehad van haar lip. Het is nog steeds dik en er zit nu een grote witte blaar op, ziet er niet echt fijn uit. Ik heb voor de zekerheid toch even de huisarts gebeld om te checken, maar de assistente zei ook dat dat normaal is bij tandje door de lip en dat het binnen een week weggetrokken moet zijn. Ze heeft er verder gelukkig geen last van.

17. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Goedemorgen dames!

Lekker geslapen allemaal?

Hier wel..word alleen moeilijk wakker 's morgens....

HIer regent het alweer!
    Meot toch echt even het centrum in om cadeautjes te halen.....misschien dat we vandaag nog even naar jamie gaan kijken. Ze zijn nog in het ziekenhuis....

18. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@eylem, aahh wat sneu altijd goed hoor even bellen!

@quschke, leuke banner :) wat zei sven zijn broer van het nieuws??

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Morning meiden!

Ik ben gewoon net pas wakker. En Ayla slaapt nog! Om 07.00 uur was ze ook al even wakker, ik hoorde haar wat jengelen. Ik er naar toe, lag ze op haar buik. Haar dekentje lag nog helemaal netjes, dus hoe ze het nou precies gedaan heeft...geen idee. Toen ik haar uit bed tilde ging ze huilen, dus ik heb haar uiteindelijk gewoon terug gelegd met knuffel en speen en ze ligt nu dus nog te knorren.

Hier verder geen plannen vandaag. Het weer is ongezellig en Arco heeft de auto mee, dus ik blijf maar gewoon lekker thuis vandaag.

20. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    ik vond hem niet zo heel enthousiast...maar had sven al verteld dat ik dat van hem verwacht had.( ligt een beetje moeilijk....hij heeft nu pas nieuwe vriendin, en met zijn ex vrouw kon hij geen kinderen krijgen)

Deel Deze Pagina