Zucht...ik had gisteravond weer eens een poging gewaagd met FS, maar nu zijn de rijstvelden die ik had gepland weer verdwenen. NU kap ik er echt mee!
Ingrid: ooh ja dat wachten.. kan ik ook erg slecht tegen! Hopelijk heeft ie snel een nieuwe, leuke baan! Jij nog steeds naar je zin op je werk? Hier is het hele dag papa.. hoor nog maar amper mama. Dus zeg nu iedere keer als antwoord op papa 'mama'. Hahaha! Kris: soms is dat vliegen en rennen nodig ja, als je maar optijd je rust neemt, maar dat doe je lees ik.. Heerlijk vooruitzicht dat weekendje Antwerpen! Dus Sanne ook gefrustreerd dat ze wel kan staan, maar het lopen nog niet heeft uitgevonden? Gaat hard nu hè! Ik snapte trouwens ook nooit als mama's tegen me zeiden dat het alleen maar leuker werd, maar dat is ècht zo! Het was al heel leuk, maar het wordt alleen maar leuker! Ayla: wat lief! Ook al zo'n enthousiaste! Lief is dat hè! Om en van alles al zo happy kunnen zijn.. Dat ongedwongen vind ik zo iets moois, helaas houd je dat niet je hele leven, kijk maar naar jezelf. Chilleke: gek hè! Rond Jayden zijn 1e verjaardag was ik constant zo bezig. Ieder uur dacht ik wel weer aan iets terug.. Was pijnlijk, maar zo mooi om naar terug te kijken! Alweer een jaar voorbijgevlogen. Eylem: callendula creme smeren! Helpt super! Jayden had laatst gescheurde mondhoeken, was na een dag smeren weg! Kan geen kwaad want tis homeopatisch. Nonnie: ja las ik ook van die 50%! Misschien straks ff de stad in, scheelt weer veel geld hè. Alvast veel plezier bij de k.boerderij als je gaat.. Hopelijk blijft het droog vandaag! Morgen gelukkig weer rond de 20 graden. Mermaid: oehhh lekker dat ze zolang slaapt! hier ook een dagje thuis denk ik.. misschien ff de stad in, maar dan moet ik zeker weten dat het droog blijft, want heb geen auto nu.. Quschke: nice je banner!!! Hier: alleen de badkamer nog een grondige beurt geven, maar dat doe ik wel als manlief thuis is. Als Jayden slaapt gaat het niet, wordt ie wakker en als ie wakker is kan ik er constant achteraan.. De tijd van ff in een wippertje wegzetten is er niet meer bij.. Jayden werd om 7 uur wakker, ligt nu sinds 9 uur weer op 1 oor. Ff aan de koffie dus en relaxen, voordat m'n draak weer wakker wordt. X
Ik heb trouwens mijn naaimachine tevoorschijn gehaald, mama had kei leuke patronen gevonden van jumpsuits (shirt en short aan elkaar) en ik heb supergave stofjes gescoord op de markt.. dus ik ga weer eens (na 3 jaar) 8er de machine.. ben benieuwd! Die jumpsuits zijn ideaal voor op vakantie; bikini eronder, leuke teenslippers en klaar!
@ Ikheid: Hahaha, nee schoonmaken e.d. gaat nu niet meer zo makkelijk als toen ze nog zo klein waren hè. Alhoewel ik moet zeggen dat ik Ayla woensdagochtend altijd gewoon in de box parkeer en dan ga stofzuigen en de wc schoonmaken.
Oh wat gaaf zeg! Kan je dat goed, zelf kleding maken? Lijkt me zooooo leuk, maar ik heb werkelijk waar nog nooit achter de naaimachine gezeten en volgens mij ben ik ook veels te ongeduldig om het te leren. Alhoewel ik nog wel een hobby zoek... (behalve zp )
Mermaid: nee dat gaat niet meer zo makkelijk als toen ze baby waren. Ik parkeer Jayden net zo goed op donderdagochtend na zijn fles en brood in de box, dan kan ik ff stoffen en zuigen. Maar om dan ook nog eens de badkamer grondig te doen.. das teveel gevraagd van Jayden en mijn geduld is dan erg snel op (heb ik sowieso maar erg weinig..). Ik heb 6 jaar geleden 3 jaar op naailes gezeten met een stel vriendinnen bij een oud vrouwtje op zolder.. zij heeft ons alle kneepjes geleerd. Toen ze ermee stopte heb ik een naaimachine van haar kunnen kopen. Heb al lang niks gemaakt van kleding, wel herstelwerk enzo, maar maakte voorheen veel jasjes, linnen broeken, rokjes.. erg handig èn goedkoop en je kan het helemaal maken zoals jij het zou willen. Niemand heeft me ooit gevraagd; zelf gemaakt? Dus denk wel dat het er oké uitziet..
leuk he..z.elf kleren maken! Heb het ook al lang nietm eer gedaan....heb de naai machine van mijn oma gekregen....had ze nog niet zo lang. Je hebt me wel op ideeen gebracht...
Quschke: ja heel leuk! Ga het gewoon weer een beetje oppakken.. En als Jayden straks wat langer in 1 maat zit ga ik ook wat kleertjes maken voor hem. Mijn sm gaat me trouwens ook leren breien, die maakt zulke gave vesten, truien en mutsen voor Jayden, dat wil ik ook kunnen! Vandaag krijgen we trouwens een pakketje vanuit Schotland, van de stiefmoeder van manlief.. die kan breien joh, niet normaal. Ben benieuwd! Volgens mij staat ze er alleen niet bij stil dat we hier een andere temperatuur hebben als daar in Schotland. Hahaha!
hahaha...lekker dik vest voor de zomer Breien heb ook ooit gekunt...heeft mijn oma me vroeger geleerd...maar dat is echt lang geleden dat ik dat nog gedaan heb!
leuk kleren zelf maken ! Zou ik ook wel willen En lekker uitgeslapen Mermaid.. ! Nou hier niet.. Ben al naar de huisarts geweest, naar de dierenarts en boodschappen gedaan. Mijn moeder komt zo heb ik even een uurtje rust en dan moet ik werken. Hopelijk ben ik eerder thuis dan dinsdag, toen was het crisis precies om 22u en was ik dus pas om 00.30u thuis..
jij hebt al een heel route achter de rug zeg!!! jeetje wat een lange wek dag dan! Volgens mij verveel je je nooit op het werk
Zó Kris, al druk geweest! Zó.. voegen in badkamer met voegenwit gedaan, uur in laten trekken, Jayden net wakker, aangekleed en nu ff perenhapje maken met een danoontje erdoorheen.. Later! x
Hoi allemaal, Het is even geleden, maar ik ben er weer even. Paar drukke dagen gehad, donderdag mijn ouders gehaald, vrijdag naar Belgie, cadeautje halen voor Xayla, zaterdag shoppen met mijn mama (die vond dat ik ook wel nieuwe kleren mocht hebben voor Xayla's verjaardag) 's avonds leuk feestje gehad, zondag paasontbijt en BBQ met mijn opa en oma, maandag bloemetjes en planten gehaald voor in de tuin en toen werd ik ziek :S Heb 2 dagen met 40 graden koorts op bed gelegen, samen met Auke... Ben blij dat mijn ouders er waren om op Xayla te passen! Gisteren mocht Xayla haar verjaardag vieren op het kdv, erg leuk, alle kindjes zaten te zingen en muziek te maken. Ze vond de slingers en versierde stoel ook erg leuk! Voor alle kindjes die jarig zijn geweest, alsnog gefeliciteerd! Ga nu even bijlezen! @ Melk, we proberen Xayla steeds gewone koemelk te geven bij de boterham, maar ze spuugt het uit, warm of koud maakt niet uit. Ik bied het nog iedere dag aan, maar word er niet echt gelukkiger van. De opvolgmelk drinkt ze wel gewoon. Iemand nog tips? @ ZW kilo's ik (gelukkig!!) maar 1,5 kilo aangekomen in de zwangerschap. was vantevoren al vrij zwaar, dus ik was er alleen maar blij mee. @ Quschke, wij hebben bij de slijter wijn zonder alcohol gehaald, en die smaakt eigenlijk best goed (volgens mij halal wijn ofzo) Heb ik in de zwangerschap ook gehad, om toch een beetje mee te kunnen doen. @ Mermaid, leuk dat je een film kreeg! Is ook echt een leuke film vind ik. Heb hem van de week nog met mijn zusje zitten kijken. en wat een vreemde so! Ik zou er ook behoorlijk pissig van worden, zijn toch volwassen mensen die gewoon kunnen praten! Nog 25 pagina's....
zo ook nog even vaatwasser uitgepakt gestoft en stof gezogen.. nu echt even niets hmm klinkt lekker ikheid perenhapje met danoontje .. zou ik ook wel lusten denk ik !
@mamax: Justin krijgt de laatste fles nu gewoon koe melk...de eerste 2 dagen heeft hij het gewoon gedronken..en nu 2 avonden al niet...dus dat wil ook zeggen dat hij zonder laatste fles naar bed gaat. Opvolg melk gaat er wel goed in...dus ik kijk het nog even aan! Ojee...heb je zo'n koorts gehad! GRiepje of zo! WEl allemaal gezellige dingen gedaan met je ouders!!HOe lang blijven ze nog?
goedemorgen meiden, hoe is het met jullie? nog verslaafd aan FS haha! hier gaat het prima, nu wel ontzettend veel last van mn hooikoorts, daar ben ik altijd zo ontzettend vermoeid van, zware ogen enzo en natuurlijk ontzettend volle neus en prikogen... hopelijk gaat het snel weer over. hier nog geen regen vandaag, zonnetje schijnt nog heerlijk! kaspertje loopt inmiddels de hele dag door het huis, het gaat echt super! hij krijgt nu ook echt door dat lopen sneller kan zijn dan kruipen, dus heel af en toe gaat ie nog op de knietjes... de twee mannetjes krijgen nu ook af en toe al ruzie als ze met hetzelfde speelgoed willen spelen, wat ze nou eenmaal vaak willen... gisteren gewerkt, vanmiddag werken en morgen de hele dag en dan een weekje vakantie, heerlijk! kan ik kaspers fotoboek van het eerste jaar afmaken (moet nog vanaf januari ongeveer, dus valt mee) @mamx: kasper drinkt 's ochtends en 's avonds peutergroeimelk uit een flesje en 's middags bij zn boterhammetje gewone melk uit een bekertje. ik zou het even laten en over een tijdje weer opnieuw aanbieden... anders wordt het zo'n strijd en dat is juist met eten niet goed denk ik. @quschke: hoe voel je je meid? al helemaal aan het idee gewend? @zwangerschapskilo's: helaas nog steeds 2 kilo te zwaar... was iets van 20 kilo aangekomen, maar ik heb het nu opgegeven, eerst nog een keertje zwanger worden en daarna wil ik definitief terug naar de 62-63 kilo...