APRIL-mama's 2010, deel 13!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    jullie hebben trouwens allemaal al een boel gedaan vanochtend! ik heb alleen een wasje gedraaid haha
    ga zo maar eens boven stofzuigen, moet ook gebeuren tenslotte...

2. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    @ surf: voel me goed! Met vlagen wat misselijk...maar mag niet klagen....iig andere symptomen als bij justin!
    Het besef is er nu wel...en zijn er hartstikke blij mee...nu nog hopen dat we het huisje krijgen en dan kunnen we volop genieten!

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

MamaX: zo hallo! Dan ben je goed ziek geweest!
    Dus de tuin staat weer lekker in bloei?
    Lief van je moeder dat je kleren hebt gekregen! Ik merk nu trouwens dat ik eerder kleding voor Jayden koop dan voor mezelf.. Hahaha! Ik heb toch genoeg (Jayden trouwens ook).

Surf: nou de Kasper stapt al flink dus.. hmm dus veel ruzie die 2, lost het zich vaak vanzelf op of moet je je er vaak mee bemoeien?

Hier: zo fruit zit er weer in.. nu vliegen de puzzelstukjes je om de oren hier, wat een lol heeft ie.

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Quschke: wanneer horen jullie meer van het huis? Waar is het nu wachten op?

5. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    hopelijk horen we vandaag of morgen meer! Zijn aan het wachten op goedkeuring van bank!
    vanavond komt iig makelaar om voorlopig koopcontract te tekenen!

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Oooooh das zo'n spannende en leuke periode!

7. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    spannend is het zeker...leuk weet ik nog niet:p

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Aah ja.. als het doorgaat natuurlijk, maar dat zal toch wel?

9. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hello ladies, ben weer terug!

@mamax, klinkt allemaal heel leuk en gezellig behalve je griep dan :( wanneer gaan je ouders weer naar huis??

@ikheid, peer met danoontje?? hoe doe je dat dan want alyss eet gewoon stukken peer en dan danoontje erover ofzo??

@surf, een keertje minder poetsen kan geen kwaad hoor haha ik heb ook nog niet veel gedaan, wasje opgehangen en boodschappen gehaald en net gestofzuigd..

@hier, niks bijzonders ;)

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Heb je foto's van het huis?

11. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    de kans is groot...maar bij ons weet je maar nooit;)

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Peer ff door blender en danoontje erbij gooien, krijg je soort smoothie.

13. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
  14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Alles moet hier trouwens gegooid worden.. niks kan zachtjes, alles hard.

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ MamaX: Lief dat je kleren kreeg van je moeder.
    40 graden koorts :$, jeetje dan was je goed ziek! Gelukkig nu weer beter!

@ Ikheid: Wat leuk zeg dat je echt naailes hebt gehad! Wel showen hè als je iets gemaakt hebt.

@ kleren kopen: Ik koop ook veel eerder voor Ayla dan voor mezelf. Nu moet ik ook zeggen dat ik er op het moment geen reet aan vind om voor mezelf kleren te kopen met die buik en die dikke kont ;). Ik vind het pas weer leuk denk ik als ik mijn oude figuur weer terug heb (als dat ooit nog gaat lukken na 2 zwangerschappen in iets meer dan een jaar tijd...).

@ fruit: Ayla krijgt haar fruit tegenwoordig bij de lunch. Meestal is ze 's morgens al vrij snel weer moe en als ik haar dan ook nog fruit ga geven zitten we alleen maar de hele ochtend aan tafel te eten.

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ayla zit nu trouwens lekker bij mij op de bank te spelen. Die had geen zin om in de box of op de grond te liggen.

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wauw wat een oppervlakte, mooie grote ruimtes en wat een lap van een tuin! Een likje verf doet al erg veel. Ideaal ook die garage!
    Ik duim voor jullie!

18. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ Pamsie, voel je je inmiddels al wat beter?

@ Kris, Jammer van je solli, maar misschien in de toekomst!

@ Chilleke, jammer van je solli!

@ Eylem, arme Irem! Hoop dat haar lipje al wat beter is!

@ LZ, wat erg voor je vriendin, krijg gewoon helemaal kippenvel van zo'n verhalen, ongelofelijk!

@ TM, wat fijn dat je al zo snel een go hebt gevonden

@ Ikheid, vervelend van je auto zeg, maar wel leuk en knap van Jayden!

@ Tv, hier vind ze alleen liedjes leuk

@ praten, zo grappig, nu mijn ouders in NL zijn. 's Morgens als Xayla wakker wordt en we beneden zijn, kruipt vanuit de kamer naar de keuken en dan naar de deur van mijn ouders kamer en roept ze de hele tijd opa opa opa!
    Ben benieuwd hoe ze reageert als ze weer weg zijn, ze is zo gek met mijn ouders, scheelt dat ze niet zo lang hoef te wachten, dan gaan wij daar alweer heen!

@ Quschke, ze blijven helaas nog maar 2 weken, maar op zich dan ook wel fijn om je eigen plekje weer terug te hebben. we zitten nu wel 24 uur per dag bij elkaar zowat.

@ Ikheid, de tuin staat er weer mooi bij, zo leuk al die bloemen, alleen jammer dat Xayla ze eng vind :S

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, mooi huis hè van Quschke! Ik was ook impressed toen ik het zag. En voor dat geld :$.

20. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    ik kom ook steeds vaker niet uit met mijn fruit...nu ligt hij ook sinds 10 uur in bed...dus dan geef ik het fruit 's middags. vraag me af wanneer meneer wat minder gaat slapen;)

Deel Deze Pagina