Hier 's ochtends fles en brood dan rond half 11 pas fruit en rond 1 uur lunch. Ja zal het showen als ik wat gemaakt heb. Weet je trouwens, stond gisteren voor de spiegel ik ben natuurlijk 30 kilo aangekomen tijdens zwangerschap, inmiddels 35 kilo eraf, maar mijn vel is echt een stuk slapper. Mijn billen waren strak evenals mijn buik, maar nu drilt het een beetje door en mijn buik heeft ook veel losser vel.. Herkenbaar? Veel smeren?
MamaX: waar wonen je ouders? Buitenland? Vind ze bloemen eng ja? Jayden vindt gras echt niks.. Haha! Mermaid: ja wat goedkoop, groot/mooi huis voor dat geld. Hier zou je voor zo'n huis richting de 250.000 euro betalen..
@ Quschke: Ja, 's middags heb ik ook over nagedacht, maar ik vind het zelf eigenlijk wel zo makkelijk dat ze 's middags gewoon een soepstengel ofzo krijgt. Dat kan ik makkelijker meenemen, dus vandaar het fruit bij de lunch. @ Ikheid: Bij mij is ook alles slapper en volgens mij gaat het na deze zwangerschap alleen nog maar erger worden . Volgens mij helpt smeren met crèmes weinig, maar aan de andere kant baat het niet, dan schaadt het niet.... Pas gingen we bowlen met de familie van mijn stiefmoeder en ik zag mijn schoonzusje (vriendin van mijn broertje) staan en dat is echt zo'n slank, strak, atletisch gebouwd type staan en toen dacht ik echt "Tja...zo was ik ook ooit (nou ja, behalve het atletische dan, hahaha ), maar zo ga ik echt noooooooooooit meer worden...)
Hier in het dorp betaal je daar ook 250 makkelijk voor. Dit is een dorp verder...wat onder andere gemeente valt ....tis precies 3 km verder... Nu wonen we in het dal...dan op de berg Er meot wel veel aan gebeuren...maar dat komt wel....we hebben een tuin...dat vind ik nu het belangrijkste
haha...ik smeer ook...al weet ik ook dat het niet veel zin heeft. Heb nu bio oil gehaald...vorige zwanger schap heb ik de laatste 1,5 week nog een paar leuke striemen gekregen.... Strak.....denk neit dat dat er nog ooit in zit
Tuin: idd.. heerlijk, zeker met een dreumes in huis, met lekker weer hup naar buiten. Middageten: vind ik ook makkelijker om rijstwafel, koekje of soepstengel te geven, lekker makkelijk. Krentenbol neem ik trouwens ook vaak mee, daar hapt ie zelfs stukjes vanaf. Het wordt allemaal wel steeds makkelijker.. Figuur: ik was echt afetraind.. geen grammetje vet of hangend vel, das nu wel anders. Ben wel weer begonnen met Evy (hardlopen) en buikspieroefeningen en veel smeren met bio-oil, we shall see. Jayden staat de bank te poetsen met snoetepoetsers..
zooo wat een hoop gekletst op een donderdag ochtend effe kijken wat ik onthouden heb ikheid, wat leuk en knap zelf kleren maken en ik koop ook makkelijker voor gijs dan voro mezelf en hier is ook alles gooien quschke spannend hoor. ga voor je duimen mamax balen vna je griep! en leuk hoor dat xayla haar opa en oma zo leuk vind. geniet er nog maar van! mermaid, balen van f.s. ach wie weet, misschien krijg je het wel makkelijk terug, goeie moed houden de rest, sorry! zo weer terug en effe ontbeten (had echt honger). was wel gezellig, een baby van 8 en 10 maanden. maar goh als ik dat zo zie, loopt Gijs flink voor maar goed, je moet ergens het gemiddelde vandaan hebben was wel heel gezellig! gijs ligt nu op bed, hopelijk nog effe
@ Ikheid: Ja, na de bevalling ga ik ook weer beginnen met Evy. Ik was er toen natuurlijk al aan begonnen en vond het echt super lekker. Maar als ik foto's van jou zie op Hyves vind ik echt dat je er hartstikke goed uitziet hoor. Mooi slank!
Ikheid; herkenbaar hoor. Zin ondertussen ook ruim 5 kilo onder mijn gewicht van voor de zwangerschap, maar het ziet er alles behalve strak uit. Ben nu fanatiek min 2x per week aan het sporten dat helpt wel een beetje heb ik het idee
goh kom ik ook aan durf het bijna niet te zeggen maar ik krijg lovehandles en daar ben ik niet blij mee slappe huid heb ik alleen bij mijn buik gelukkig.. @ikheid, klinkt als een lekkere smoothie ga hem van de zomer eens maken.. @mamax, bang voor bloemetjes hahaha alyss zou ze opeten maar idd net als bij ikheid, alyss bang voor gras wat lief dat ze opa roept hahaha zal oma blij mee zijn @chill, leuk zeg van die kleintjes, hier op de verjaardag komt een guppie van 7,5 mnd ben benieuwd want heb haar al een tijdje niet gezien.. @hier, net even alle keukenkastjes opnieuw geordend wnat alyss trekt nu alles open en van de week had ze mijn uiensnijer en staafmixer met scherpe messen te pakken en dat vind ik minder ik weiger om extra beveiling erp te doen wnat vind 1 kastje met beveiliging genoeg maar dan maar verschuiven moet toch wat..
bah het regent hier dan ga ik vanmiddag maar knutselen met alyss als ze uit bed komt, we gaan iets leuks maken voor oma voor moederdag want vind een bos bloemen zooooooooo duur tijdens die dagen en het gaat om het gebaar dus ze gaan een eerste knutslewerkje van hun kleindochter krijgen hahaha
Lieve meiden, Als je ouder wordt dan is er 1 gezegde die klopt als een zwerende vinger: Alles gaat hangen, behalve je tandvlees, dat kruipt op!
Goedemiddag trouwens! Hier net gezwommen en moet zo naar het cb voor prikjes ed..... Ben erg benieuwd hoe groot/ zwaar Gerodi is. Chilleke: heb die eierhamers nooit ontvangen, dus er is iemand op deze wereld die met mijn cadeau loopt te pronken! Hier nog droog.....