Beetje laat op zp, maar had je nog een sms gestuurd (hoop dat die wel is aangekomen) Ayla gefeliciteerd met je 1e verjaardag!
heey meiden ik zag hele mooie foto;s van mermaid langs komen het is een feit! thobias Loopt helemaal los !!!! vanmiddag heeft hij niks anders gedaan! 3 weken later dan zijn zus maarja hij is ook 3 weken eerder geboren!! iikkkeee is trots!!!
@ LadyZ: Ja, heb je sms gehad! LIEF! @ TM: Wat goed van Thobias. @ Nonnie: Graag verf, riet, hout of rotan.
Hier doet fs ook heel raar, mn onkruid is steeds terug, beesten niet gevoerd en de bomen die gekapt zijn staan er ineens weer???????
Hm, nou dan heeft FS zeker week kuren... Nou goed, ik ga toch afsluiten en even relaxed op de bank hangen. Tot morgen!
pff...vriendin van me is vandaag al een week overtijd! Schiet echtn iet op daar Vind het zelf ook spannend...iedere keer als ik sms krijg denk ik dat het van hun is!!1
quschke, volgens mij brengen de duurste gewassen ook het meeste geld op! @hier, nageltjes gelakt en nu even 2 man kadootje geven de rest heeft al gehad en dan naar bed..tot morgen allemaal!
zo kadootjes vergeven en alles heeft weer eten en is geoogst tot morgen ladies!!! wij hebben lekker een thuishangdagje lekker buiten op de veranda of even stukje fietsen en wandelen..