Heb ook geen zin om het morgen te doen, heb mijn moeder beloofd om 's ochtends vroeg oranjetompoucen bij de bakker te halen (woon naast het centrum dus loop er makkelijk even naartoe) en om 9.30 gaan we naar de vrijmarkt, dus dan nu maar even....(ondertussen zit ik hier nog steeds, haha)
ik ben er ook vandoor...heb weer die k*t grote bomen omgehakt en nog altijd geen beer.....dus nu mweer wachten op bomen en nog meer geduld...pfff slaap lekker allemaal!
hoi, ga nu effe bijlezen hoor! maar zoooo drukke dag gewerkt, boodschappen gedaan, heel het huis gepoetst! versierd (kun je het ook teveel versieren) dadelijk nog gehaktballetjes maken (misschien ook wel morgen) wel raar want vorig jaar begon met eerste echte (voor) wee die pijn begon te doen cliche, maar zoooo raar terug denken aan vorig jaar! pfff zo nu effe lezen!
Heeft er trouwens iemand een ideetje? 4 mei is de sterfdag van mijn vader, ik ga dan natuurlijk bloemen bij zijn graf brengen, maar ik zou eigenlijk ook 'iets' van Irem bij hem willen brengen....maar wat. Geen foto of een knuffeltje ofzo, dat vind ik geen optie. Ik weet eigenlijk ook niet zo goed wat ik zou willen, maar het lijkt me zo mooi iets van haar daar te laten.
@eylem: mooi idee dat je iets van irem bij het graf van je vader wilt laten maar ik heb zo ook geen idee wat.
Oh lastig....jaa weet niet goed wat je zou willen, maar (misschien wel te kinderachtig hoor) maar een windmolentje of zo?
He meiden, Kom weer even langswaaien. Vandaag was mijn moeder jarig, dus daar gelijk uit het werk naar toe geweest. NOa daar op bed gelegd en om half 10 met de kids naar huis gereden. Kids weer op bed gelegd, even opgeruimd, FS gedaan en ZP bijgelezen. @ Eylem, misschien is het leuk met verf een hand of voetafdrukje te maken op papier in de vorm van een hartje en deze dan te lamineren? @ Nonnie, heb je een badring? Ik zet Noa wel eens onder de douche in de badring. Dan heb ik toch soort van mijn handen vrij en zit ze niet in bad. @ Kaartjes voor verjaardag, ik heb net even geteld, maar Noa heeft 16 kaartjes gekregen! Een aantal daarvan zijn van familie in Engeland, maar toch ook een stuk of 8 van vrienden (waarvan de meesten ook nog op haar feestje zijn geweest). Maar ik stuur zelf ook regelmatig kaartjes, vooral voor kinderverjaardagen. Maar ik zou het ook niet leuk vinden als ze geen of weinig kaarten had gekregen. Dat hoort er gewoon bij vind ik! Ik weet van vroeger, dat ik dan 's morgens als ik wakker werd mijn cadeautje van mijn ouders op bed kreeg en alle kaarten die waren binnen gekomen (die uit Engeland zijn meestal 1 of twee dagen te vroeg).
Oja, trouwens, als jullie nog kunnen en zin hebben, zou iemand dan bij mij op FS mijn gewassen tot leven willen brengen?
nonnie, jeetje alweer tandjes die heeft haast hahaha, balen van je nacht, hopelijk vannacht beter mermaid, gaat al snel joh, bijna verlof tm fijn dat je autosleutel weer hebt lz wou uitgeslapen! en aplausse voor alles alleen doen van de boodschappen! tm balen zeg, sterkte ermee! Mamax, hoe ging het vandaag, was het leuk? ikheid, idd rustig wel fijn om bij te lezen nonnie, jeetje wat jammer! en eylem maar 1 kaart ongelofelijk ik heb er nu al 7 (morgen komt geen post) en hahaha ja ik had ook gereageerd ikheid balen dat je je dag niet hebt william en kate, wat een mooie jurk eylem leuke ticker ikheid lekker pannenkoeken mermaid jeetje das niet zo fijn boodschappen doen zo! cm ja hoor!!! ga er zo naar toe! pamsie, gaat alles goed? zo volgens mij weer bij! ik ga effe mijn bos bijwerken
Wat een rust hier vanavond! Eylem, is het gelukt met je keuken? Hier om 23.09 (geboortetijd van xayla) nog even geproost met auke en mijn ouders, kan nog steeds wel huilen... Maar we hebben gelukkig een hele fijne dag gehad! @ chilleke gefeliciteerd met Gijs! Het is 12 uur geweest, dus de verjaardag van mijn meisje is over wn diw vam gijs kan beginnen! Veel plezier! Voor alle kindjes die morgen feest hebben, een hele fijne dag!!!
oepsie zp heeft de hele nacht aangestaan @chilleke, gefeliciteerd met gijs een fijne dag vandaag!! @CM, nee geen badring meer dat vond ze 10x niks dus die heb ik weer weggedaan @mamax, in de douchebak zitten krijg ik niet voor elkaar, zodra je de douche open zet begint ze te huilen, maar als ben haar aangeeft terwijl ik er al in sta gaat het wel geod en kan ik wel de douchekop over haar heen sproeien dus snap er niets van.. @quschke, veel plezier vandaag meis, we hebben een mooie dag @hier, weer een slechte nacht maar het tandvlak van die 3e kies is gelukkig door, alyss nu aan een broodje dan samen met mij douchen, buiten versieren en ben gaat even drinken halen, en dan is me zusje er al want die moet vanmiddag werken
Gefeliciteerd met Gijs!! Maak er een mooie dag van! Hier lekker geslapen....Justin is ook pas wakker. Zometeen lekker saampjes in bad en daarna langzaam alles klaar maken. Mijn moeder heeft gisteren al verteld wat hij krijgt Echtn iet normaal....mijn vermoedens waren goed...hij krijgt een mini gele hummer....kan hij zelf gas geven en remmen. We krijgen er nu nog een afstandsbediening bij zolang hij niet aan de pedalen komt!!! Die zijne cht gek!! gaat wel nog even raar worden...de moeder van sven is er dus (met haar huidige man) Haar ex man komt....waar ze tot 1,5 jaar geleden met getrouwed was...en voor ons de opa van Justin is. En sven zijne chte vader komt....hadden we niet verwacht....maar hij laat zichn iet kennen en komt! ben benieuwd hoe dat gaat....zijn moeder en haar 3 mannen bij elkaar