APRIL-mama's 2010, deel 13!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Morning meiden!

@ Surf: Zo, vroeg dag voor jou! Jammer dat je vriend heel de dag moet werken vandaag? Wat voor werk doet hij eigenlijk? Hij is zelfstandige toch?

@ Eylem: Balen dat Irem zo laat wakker geweest is.
    Lekker BBQ-en vanavond. Jullie BBQ-en ook wat af hè :D.

Nou Ayla is overduidelijk weer met het verkeerde been uit bed getild ;). Alleen maar aan het mopperen is ze. Ik heb wel gewoon gestofzuigd toen ze in de box lag, ook al was ze het er niet meer eens. Het moest nodig gebeuren en als de stofzuiger aanstaat hoor je dat gemopper toch niet :p. Ze zit nu lekker naast me op de bank te spelen. Dan is ze meestal nog wel vrolijk. Op de 1 of andere manier vindt ze dat zo leuk, lekker erbij op de bank.

Vandaag niet zo heel veel plannen. Zo eerst Ayla op bed leggen, want die hoor en zie ik alweer gapen. En vanmiddag denk ik even naar de woonboulevard in Utrecht. Wil bij de Trendhopper even navragen of ze ook een hocker hebben die bij de bank hoort en ik wil bij de Ikea eigenlijk even kijken voor een doos om speelgoed in op te kunnen bergen. Ligt nu namelijk allemaal in de vensterbank en dat ziet er zo rommelig uit. Ik zal trouwens wel weer alleen naar Utrecht moeten (as usual), want Arco heeft ineens bedacht dat ie nu de hele buitenboel nog wil schilderen ofzo. Ja, want nu is het nog mooi weer... We hebben gelukkig heel de zomer nog in het vooruitzicht, maar ach ;). Zucht...gezellig hoor altijd in je eentje ergens heen gaan...

2. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    haha die vent van jou en zijn ideeen...gewoon bij z'n haren mee sleuren:p

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, echt hoor, soms...pfff. Kijk, de buitenboel moet ook geschilderd worden en dat zouden we (lees: hij) ook deze zomer doen. Maar goed, zoals ik al zei, we hebben de hele zomer nog. De kozijnen die hij moest doen omdat ze er volgende week zaterdag worden ingehangen heeft ie voor vandaag klaar, dan kan de rest toch wel even wachten en dan kunnen we toch gewoon even met z'n 3-en naar Utrecht. Maar ja, als hij 't in zijn kop heeft, heeft ie 't ook niet in z'n kont....

Zal je zien dat als ik vanmiddag thuis kom hij zit te playstationnen ofzo ;).

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ mamax, veel plezier vandaag!

@ chilleke, leuk met de driewieler wandelen! Noa vind het prachtig!

@ surf, jammer dat je man moet werken, maar wat je zegt, de factuur die er tegenover staat is dan wel leuk!

@ mermaid, vandaag schilderen? Hier waait het best hard en met al die zaadjes enzovoort die in de lucht rondvliegen zou het er niet fraai uit komen te zien! Maar misschien dat jullie daar minder last van hebben? Wel balen dat je dan alleen moet. I know the feeling!

Hier is steef ook weer naar het strand.

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Caro: Ja, hier waait het ook wel wat harder, maar wij hebben altijd weinig wind in de tuin, dus dat scheelt.
    Ah, Steef ook weer de hort op...gezellig ;).

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik spring even onder de douche nu Ayla lekker ligt te slapen.

7. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

zo daar ben ik dan weer haha

@chill, wat ziet gijs er leuk uit! en lekker ongeduldig op mijn taart aan het wachten hahaha

@mamax en LZ, veel plezier vandaag maak er een leuke dag van!

@mermaid, goh klinkt me bekend in de oren ben heeft ook nooit ergens zin in, ik kreeg hem gisterenochtend mee over de vrijmarkt maar alleen het eerste stukje van nog geen 10 minuten en dan alleen maar omdat zijn neefje meeging en omdat we sigaretten moesten hebben!!

@Cm, balen dat het niet past want het is idd een mooie oplossing!

@quschke, wat ziet justin er lekker stoer uit! fijn dat het geslaagd was ;)

@hier, nou gisteren erg drukke dag dus de visite heb ik alsnog ondanks dat er 18.00 uur op het kaartje stond om 19.00 de deur moeten wijzen en 1 stelletje is gebleven (hadden we zelf om gevraagd) tot 23.00 dus was wel super gezellig, zijn echt vrienden van ons waar we alles mee bespreken van aambeien tot sex en verder alles eigenlijk hahahhaha vandaag komen ze weer want gisteren was familie dag en wij beschouwen hun als familie maar omdat ze ook vrienden zijn wilden ze vandaag weer komen hahahha altijd gezellig!!

ik zal zo even foto's spammen en vanavond 1tje van al haar kado's want ze is me verwend :$

8. nonnie26

verjaardagsoutfit :)

9. nonnie26

taart eten wij hier met een vorkje, netjes opgevoed hahahahha :D:p

10. nonnie26

speciaal voor chilleke :p DE taart! :D

11. nonnie26

nog eentje van de taart toen we bezig waren!

12. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    eylem, jaaaa nog steeds steen! en echt waar:( zonde dat je het kwijt raakt :( maar nu maak ik hem af ook ;)

mermaid, zozo fanatieke plannen heeft die man van jou, thomas is niet zo fanatiek ;)

nonnie, wat ziet ze er schattig uit en die taart WOWWW:D mooi hoor, complimenten aan ben!

waaien, hier ook wel! maar tis wel lekker!!! :)
    wij gaan zo weg, maar eerst nog maar eens in mijn bosje spieken

13. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
  14. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Nonnie: Mooie taart! En wat zag Alyssa er leuk uit. Ben benieuwd naar de foto van alle cadeau's.

@ Chilleke: Nou, Arco is meestal ook niet zo fanatiek hoor, maar het moest dit jaar echt gebeuren en iemand inhuren om te verven is ook weer zo duur.

Nou, Ayla is echt niet te genieten, dus ik ga haar zo in de auto zetten en dan ga ik (alleen....natuurlijk :x), want van dat gejank met die krokodillentranen word ik helemaal kriegel.

15. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    mermaid,jeetje vervelend dat ze niet te genieten is! balen als ze zo dag hebben!hopelijk knapt ze wat op!

eylem, correctie! heb de trainingsplek af, en wat gebeurd NIETS! met die stomme *piep* totempaal kan je nog steeds niets ;)
    maar ga nu maar voor de bloemenwinkel...maar daar heb k nog niets van ;) (bijna niets) zucht!

16. nonnie26

@chill, correctie van je eigen tekst graag, ben heeft alleen de taart bekleed met marsepein, ik heb gevuld, gedecoreerd etc...;)

@mermaid, balen zeg van arco maar wil jou veel plezier wensen!

@kado's die foto's komen vanavond want ze krijgt vandaag natuurlijk nog meer!!

17. nonnie26

18. Chloe

Chloe Fanatiek lid

#918 Chloe, 1 mei 2011
    Laatst bewerkt: 1 mei 2011
    Mamax nog gefeliciteerd met Xayla!

Chilleke, nog gefeliciteerd met Gijs!!!!

Zo nu eerst even bijlezen ;)

19. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    thnx :D

en nonnie, oh oeps, complimenten aan jou dan ;):D

20. Chloe

Chloe Fanatiek lid

jaaaaaaaaa hoor.. Ben ik bijgelezen, op alles gereageerd.. Druk ik op vorige bij het verkeerde tabblad.. Alles kwijt dus ;):x Ik haat dat zo hé..

Even uit mn hoofd heb ik enorm leuke foto's gezien van de taarten en de jarige jobjes!

Mermaid, Fijn dat je de knoop doorgehakt hebt! Zal wel een opluchting zijn!
    En ik denk dat jullie kamertje ontzettend leuk wordt!

Ikheid, Wat een onwijs leuk filmpje van Jayden!

Quschke, gefeliciteerd met het voorlopige koopcontract! Had je al wat gehoord van de hypotheekverstrekker of heb ik daar overheen gelezen? ;)

Nonnie, Kan je niet samen met Alyss in bad gaan?
    hier is Yes een keertje koppie onder gegaan en ik schrok daar zo van dat ik hem gelijk uit bad trok, maar dat had ik beter niet kunnen doen want de keer daarna schreeuwde ie echt moord en brand als ik hem weer in bad wou doen.. Maar ik dacht als ik hem er nu weer uit haal dan wilt ie helemaal nooit meer dus ben samen met hem in bad gaan zitten en hij heeft heerlijk gespeeld, de keer daarna was wel weer heel even huilen, maar met twee minuten was dat over en zat ie gewoon zelf weer in bad..

Eylem, wat onwijs asociaal van je vriendinnen! Kan me voorstellen dat je dat echt niet tof vindt!

Caromama, die lucas doet goede zaken zeg! haha, balen van het muurpaviljoen

Jengelige kindjes, ik las de www van Chilleke en ik voelde me zooooo begrepen haha ;) Lees dat de meeste kindjes wel jengelig zijn de laatste dagen, ik werd hier echt gillend gek van Yes, was blij dat Ray het weekend vrij had.. S'avonds kreeg ik hem gewoon niet in slaap, niets hielp hij bleef maar huilen (lees:krijsen).. Het vroegst wat ik hem deze week in slaap heb kunnen krijgen was 21.45..
    Dus ik was super blij toen mn lieve vriendje vrijdag vrij was, en smorgens tegen me zei dat ie als verassing een afspraak voor me gemaakt had bij een vriendin van ons, die is masseur! Dat had ik echt even nodig! He van de week niet eens tijd gehad voor zp :p, maar gisteren ging het alweer een stuk beter en zag ik dat ie inneens twee kiezen doorhad, dus denk dat het daar ook mee te maken had ;) (sorry voor het hele verhaal;))

Surf, beterschap voor je kleine mannen!

Hier hebben we een superleuke koninginnenacht en dag gehad.. Vrijdagavond was Ray thuis met Yestin en ben ik wezen stappen met wat vriendinnen.. En zaterdag hebben we lekker op het terras gezeten, en over de braderie gelopen, met mn vader, moeder, stiefmoeder, wat vriendinnen, ouders van een vriendin, Ray en zn beste vriend.. En heel het dorp liep er dus er schoven steeds meer stoelen bij aan de tafel haha.. Yes was ook super lief, en heeft een hele tijd lekker met zn buggy achterover liggen slapen, tot mn moeder rond n uurtje of vijf lekker met hem naar haar huis is gelopen.. Toen hebben wij nog lekker een hapje gegeten met wat vrienden en hebben Yestin daarna opgehaald.. :)

Deel Deze Pagina