OMG, ik heb nu "Nederlandse Hollywood vrouwen" op staan, maar wat een wijven zeg, hahahaha . Je lacht je toch dood .
Even snel vanuit bed! @ eylem, ik heb toevallig afgelopen maandag zo'n windmolentje gekocht bij de intratuin! Verder be ik super moe, maar we hebben een geweldige dag gehad. Xayla heeft zich super vermaakt, en wij dus ook. Kom morgen even foto's showen! Slaap lekker
Hallo!!!! Wel geprobeerd bij te lezen maar er blijft niks hangen in mijn hoofd dus ben er maar mee gestopt. Hoe is het met iedereen???
Skatties! Bedankt voor het verslaan van mn kapitein haak haha, zag net dat k hem kwijt ben! Heb trouwens ook mn monster weggejaagd met vijf woudmunten, want hij ging maar niet van mn potten af vandaag was dag 5! soms spoort dat fs echt niet hoor.. En dat gereedschap, kun je dat alleen krijgen als je wordt ingehuurd door je buren? Chilleke, jeej das echt leuk shoppen!! haha Mamax, fijn dat ze zich zo goed vermaakt heeft! Slaap lekker! Nonnie, slaap lekker haha! LZ, ahh heerlijk een weekje vrij! Ben benieuwd naar de foto's! Dus ga zo even op je hyves spieken haha Ingrid, ahh balen van je harde buiken! Naar zeg! Mermaid, hahaha ik zag net een klein stukje ja, hoe bizar hƩ..
voor fs, ik ben met die tijd-taak begonnen, die je binnen 3 dagen moet af hebben en heb blikken nodig. Heel veel blikken namelijk nog 14 dus als jullie kadootjes willen geven graag blik!
Hey meiden, Hoe is het met jullie? Hier een drukke dag gehad en komende week ook een hele drukke week pff wordt al moe als ik er aan denk. Ik ga slapen trusten meiden
Ik heb vandaag iedereen al n cadeautje gegeven.. Volgens mij een vlaggetje van je lijstje.. Maar morgen geef ik je een blik
ja das waar vlaggetje ontvangen en al gebruikt Heb nog bijna drie dagen voor de blikken dus dat komt wel goed
Haha gelukkig maar! Nou meiden, ik duik mn bedje in! Slaap lekker voor iedereen, en ik spreek jullie vast morgen nog wel even XXX
Lz GEFELICITEERD MET GERODI!!! Goeiemorgen trouwens Hier al weer wakker vanaf 7 uur maar kunnen rekken tot nu. Vandaag heb ik avonddienst maar dat duurt nog even!! Iedereen goeie nacht gehad?
Goedemorgen meiden Alle jarige die ik heb gemist sorry en alsnog van harte gefeliciteerd! @Quscke wat zag Justin er super leuk uit zeg die witte broek staat het erg stoer! @Chilleke volgens mij is Gijs erg blij met zijn bij! En mooie outfit is het geworden! @Mermaid wat een opluchting voor je dat je de knoop hebt doorgehakt en na je verlof van E. af bent. @Nonnie wat zag Alyssa er mooi uit op haar verjaardag zeg en dat noppies jurkje staat haar ook erg stoer! Wauw wat een prachtige taart ongeloofelijk dat je die zelf kan maken. Echt heel knap! @Eylem ik heb ook zo'n windmolentje geplaatst bij mijn vader zijn graf. Je kunt ze bij de intratuin kopen en bij ons verkopen ze bloemen windmolens bij de bloemenstal bij de begraafplaats zelf He zie in je o0nderschrift dat Irem los loopt wat goed! @TM en hoe is het met de waterpokken? Wat goed Tobias loopt ook los! @LZ gefeliciteerd met Gerodi Ben even een tijdje niet geweest. UPC was weer eens bezig dus tijdje geen internet en van de week waren we een weekje naar Center Parcs. Dat was echt geweldig en Noƫlle heeft het heerlijk gehad en ze vond het helemaal geweldig met het dochtertje van mijn vriendin die ook mee was. Ze hebben heel de tijd hand in hand gelopen en kusje gegeven en gespeeld natuurlijk.
goedemorgen ladies!! @LZ, gefeliciteerd met gerodi!!! @chill, fijn dat je het nog even hebt kunnen rekken! hier ging die slechterik tot 2x toe gewoon na 3 dagen van de pot af maar als ie er vandaag niet af is dan word het dag 4.. @smile, ah wat lief hand in hand hahaha, hebben jullie het ook naar je zin gehad?? @hier, goede nacht gehad dus dat kiezendrama is voorbij want hij is helemaal door dat maakt nu 3 kiezen op naar nummer 4 hahahah, vandaag lekker rustig aan en terug in alyss haar ritme!!
@Nonnie ja wij hebben ook echt heerlijk gehad lekker beetje zwemmen, bbqen lekker relaxen, speeltuin, duiken en als de kinderen op bed lagen gingen wij spelletjes doen en hebben echt gelachen Jeetje 3 kiezen wat gaat dat snel wel makkelijk dan kan ze tenminste een beetje kauwen
LZ gefeliciteerd met Gerodi!!! Oh sh*t, we zijn net vorige week bij 2 tuincentra geweest (zitten hier niet in het dorp)....maar bedankt! Ingrid, ik zal je blikken sturen! Smile oh da's inderdaad een goede, de bloemenwinkel, bedankt voor je tip! Ga daar wel even kijken straks of morgen. En Irem loopt inderdaad los nog niet altijd even stevig maar het gaat elke dag beter! Chilleke gelukkig dat je nog kon rekken Nonnie inderdaad hier ook weer even terug naar normaal na al die feestdagen en uitstapjes. Hier weer best veel met Irem bezig geweest vannacht, denk ze ergens last van heeft, misschien toch weer een tandje want ze ligt af en toe echt te zweten in bed terwijl het toch niet zo warm is. Maar goed, komt goed. Zo eerst even mevrouw onder de douche zetten en dan zien we wel weer verder.