APRIL-mama's 2010, deel 13!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Veel plezier morgen!

Wij gaan hele dag naar mijn ouders....lekker eten:p

2. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

oh oh niet teveel eten he :D oh en nog een paar daagjes en dan weten jullie of het huisje door gaat :)

3. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    ja idd...we zijn hier allebei erg nerveus er voor!!

4. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    hoe slaapt alyssa eigenlijk in haarnieuwe kamer???

5. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Ben nog net 7 min op tijd hahaha dus:

Mermaid, van harte gefeliciteerd met Ayla!!!

Las dat t een geslaagde dag was!

Ik wou nog even Napoleon enorm veel sterkte wensen! Wat een verschrikkelijk nieuws! Dikke digi knuffel!

Verder is er niet heel veel blijven hangen, maar volgens mij is er ook niet heel veel gekletst ;)

Ik ben net met mn meiden naar Gooische vrouwen geweest, beetje laat maar t is altijd zo'n gedoe om de hele groep bij elkaar te krijgen haha.. Ray en zijn beste vriend hadden we ook overgehaald om mee te gaan want die vinden Martin Morero onwijs grappig.. Ze dachten dat ze er niets aan zouden vinden maar ondertussen lagen de twee mannen dus het hardst in een deuk haha, was dus een geslaagde avond!
    Tot morgen en alvast fijne pasen!

XXX

6. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Oh toen ik begon met typen had ik nog 7 min maar ik zie dat ik het net binnen de tijd gered heb om Mermaid te feliciteren :p;)

7. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ze heeft het dan sinds de komst van eva erg druk
    en klets daarom maar af en toe mee maa
    Janne van harte gefeliciteerd met eva!!

je bent niet vergeten hoor hahahaha

8. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Vrolijk pasen allemaal!

Janne gefeliciteerd met Eva!!!!

9. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Vrolijk Pasen :)

Janne GEFELICITEERD MET EVA!!!!!

Zo dat was effe illegaal op het werk ;)
    Goeiemorgen iedereen. Ga nu eens hard aan de bak. ;)
    Gisteren niets meer van gekomen en vandaag ook niet :( Lees stiekum wel mee ;)

Fijne dag iedereen!!!

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Goedemorgen en vrolijk pasen iedereen!

Janne gefeliciteerd met Eva! Zou leuk zijn je hier weer eens te zien! :)

Chilleke he gets aan het werk, je hebt toch wel paasontbijt gekregen he :p

Hier een vermoeiende nacht achter de rug, Irem had weer eens een ik-ga-niet-meer-slapen-bui midden in de nacht en daarna heb ik haar ook nog tig keer gehoord. Pfff. Maar goed, de zon schijnt!

Voor vandaag geen spannende plannen, zometeen eerst mevrouw maar eens in bad zetten en daarna moet ik nodig aan de appeltaart en chocoladetaart gaan beginnen....

11. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Janne van harte gefeliciteerd met Eva!

Zo goeiemorgen allemaal :p Vriendlief moest er om 7 uur uit om te werken en Yestin werd ook maar gelijk wakker van zijn wekker ;)
    Het was dus al vroeg pasen hier haha..

Vrolijk pasen meiden!

Ik ga zo maar eens even douchen ;):p

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Janne: HIEP HIEP HOERA!!! GEFELICITEERD MET EVA!
    En idd, we zijn je niet vergeten hoor!

@ Eylem: Balen van je nacht.

Nou, Ayla heeft weer wat nieuws, waar ik niet zo blij mee ben. Ze wil haar melk niet drinken ;). Ze heeft van de week al een paar keer halfvolle melk op, maar dat wilde ze gisteren ineens niet meer. Toen heb ik een flesje opvolgmelk gemaakt en dat ging er dan wel in. Vanmorgen weer halfvolle geprobeerd, maar de speen werd resoluut uit haar mond geduwd. Toen karnemelk geprobeerd (met het idee: ze is ook gek op gewone yoghurt, dus misschien vindt ze het zure van de karnemelk ook wel lekker....niet dus!), maar dat hoefde ze ook niet. En zelfs de opvolgmelk wilde ze niet :$. Nou ja, wat moet ik daar nou weer mee??? Ze moet toch melk drinken? En mijn opvolgmelk is op (ik had geen nieuwe gehaald, omdat ze dus ook gewoon halfvolle dronk), dus wat moet ik nou doen?

13. nonnie26

goedemorgen allemaal vrolijk pasen!!

@mermaid, geode vraag ik heb er hier ook eentje die sinds 2 dagen geen melk meer moet..alleen tussen de middag haar flesje in bed liggend drinken dat gaat wel voor de rest helemaal niets dus ik stouw tussen de middag een fles van 200 erin normaal kreeg ze in de ochtend 150 en in de middag 150 maar nu dus alleen middag misschien komt het wel door het warme weer, ik ga straks proberen om koude melk in haar rietjesbeker te gooien misschien dat ze het dan wel drinkt ik weet het ook niet meer!

@janne, gefeliciteerd!

@quschke, ze slaapt 10x beter :) voorheen werd ze wel eens om 7 uur wakker maar nu gelukkig weer haar oude ritme van half 9 :)

@chill, werkse vandaag!!!

@hier, al meer dan genoeg gedaan maar dacht nu is het nog te doen vanmiddag niet meer want dan willen we lekker buiten zitten.. wasje gedraaid, bedden verschoond, vaatwasser gedaan keuken gesopt, alles afgestoft en ben is aan het maaien zodat we het gras op kunnen vanmiddag..

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Nonnie: ja, lastig hè. Koude melk heb ik ook al geprobeerd, maar dat wilde ze ook niet. Misschien vanmiddag toch nog maar eens koud proberen. Wel lastig hoor, want verder drinkt ze ook niet veel... Alhoewel Arco haar sinds vanmorgen eindelijk uit de rietjesbeker aan het drinken heeft gekregen.
    Jij bent idd al lekker bezig geweest.

15. nonnie26

ja is zeker lastig gelukkig drinkt ze verder wel goed want ze drinkt gerust 3 bekers leeg rietjesbeker met water en 2 drupjes diksap maar ja die melk heeft ze toch wel nodig maar kan haar ook niet dwingen..
    gister had ze ook maar 1 rietjesbeker gedronken en amper 3 plasluiers dus maakte me best wel een beetje zorgen maar ze heeft nu alweer een volle rietjesbeker leeg dus misschien had ze gisteren gewoon geen dorst ofzo :(

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Gelukkig dat Alyssa verder wel goed drinkt. Dat doet Ayla dus ook niet... Ze had vanmorgen ook helemaal niet zo'n zware plasluier, terwijl haar luier normaal gesproken toch altijd echt verzadigd is als ik haar 's morgens uit bed haal. Maar goed, ze heeft nu vanmorgen wel redelijk wat (voor haar doen) uit de rietjesbeker gedronken, dus ik hoop dat dat doorzet en ze nu eindelijk eens wat meer gaat drinken. En net wat je zegt, je kan haar moeilijk dwingen om die melk te drinken.

17. nonnie26

normaal drinkt ze idd goed maar afgelopen 2 dagen ook slechter hoor, vanmorgen had ze dezelfde luier als ayla dus ik schrok ook een beetje wnat normaal zit ie overvol, maar met dit warme weer krijgt ze ook de hele dag haar beker inplaats van alleen bij fruit of koekje wnat anders drinkt ze echt te weinig met dit weer dus ik maak 1 beker en vul hem elke keer weer met water zodat ze genoeg vocht krijgt wnat de melk moet ze niet..

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Goedemorgen!

@ Mermaid, leuke foto's! Zo te zien en te horen hebben jullie een hele leuke dag gehad. Krijgen we nog wel een foto met feestjurk te zien?
    Vervelend dat ze niet wil drinken. We hebben met Noa ook zo'n fase gehad en uiteindelijk was dat na een week weer over. Ik heb haar toen wel vaker water gegeven.

@ Eylem, als jij nog een satéstokje over hebt, dan zou ik die graag willen hebben!!! Heb jij nog iets wat je dringend nodig hebt?

@ Chloe, leuk he, Gooische Vrouwen. Bij ons zaten er ook bijna geen mannen in de zaal, maar de mannen die er zaten hoorde je boven de rest uit met het lachen!

Oja, Vrolijk Pasen allemaal!!!

@ Janne, gefeliciteerd met Eva!

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Gister een leuke dag en avond gehad. We zijn met z'n vieren de stad in gegaan om kleren te kopen voor onszelf (de kids had ik vrijdag al kleren voor gehaald) We zijn goed geslaagd. Ik heb drie broeken, drie leggings, een jurkje, twee shirts en een bolero gekocht. En Steef een vreselijk lelijke spijkerbroek ;), een paar t-shirts en een korte broek. We zijn best lang in de stad geweest, ik denk bij elkaar een uur of 3, en de kids waren zo lief! We hebben van Noa geen piep gehoord. Ze zat heerlijk om zich heen te kijken en naar iedereen te lachen en te zwaaien. En Lukas vermaakte zich best in de pashokjes en die ging mij helpen kleren uitzoeken (waarna ik heel tactisch de meeste van zijn ideeën afwees ;))

En gisteravond ben ik met twee vriendinnen Sushi wezen eten bij de Japanner. Ik had nog nooit Sushi op, maar vond het heerlijk! We hebben de volgende date gelijk maar weer ingepland over 6 weekjes! Daarna nog even buiten op het terras gezeten en was rond middernacht weer thuis.

Nu ligt Noa op bed en Steef en Lukas zijn naar het strand, want Lukas wilde vliegeren. Ik ga zo lekker buiten zitten mijn mijn E-book.
    Geen straf, zo'n zonnig paasweekend! :D

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Caro: Zo, dat klinkt als een heerlijk dagje zeg! En wat fijn dat de kids zo lief waren. Hahahhaa, een lelijke spijkerbroek voor Steef. Arco heeft tijdens een dagje shoppen ook wel eens dingen gekocht die ik echt niet mooi vond...
    Lekker nu even wat tijd voor jezelf. Is Dordrecht zo vlak bij het strand dan, want Steef is er volgens mij best vaak te vinden.

Deel Deze Pagina