smile, lekker hoor naar cp fijn dat het leuk was nonnie, fijn dat het kiezendrama voorbij is! hoe gaat het met badderen? eylem, balen van je nacht zeg! lz, leuk he f.s. wil iemand mijn aardappelen tot leven wekken
@eylem, weet niet meer wat ik wou zeggen @chill, badderen gaat goed zie post van mij op pag 95 ze huilt niet meer maar nu schijt ze het bad vol @smile, correctie van mijn eigen post ik zie net de punten van kies 4 dus het drama is nog niet over
nee of ja, ze was erbij maar ik deed haar in bad, maar toen ze lekker zat te spelen heb ik mijn vriendin gevraagd om op te letten zodat ik de opgevouwen was even weg kon leggen...maar we zullen zien vanavond wnat ik blijf wel oefenen gewoon alleen met water vanavond wnat elke dag zepen is niet nodig maar ze gaat nu wel elke dag in bad om de angst te overwinnen..
@eylem, ik weet het weer, die tip va het buiten lopen met de loopwagen, ik ben zo bang dat ze blijft steken met de wieltjes op de stoep en voorover knalt?? we hebben wel een grote oprit maar ook daar liggen de stenen niet juh van het zeg maar
Ik weet niet, ik heb dat nog niet meegemaakt, nou liggen hier klinkers, dus geen grote opstaande randen, maar gevallen is Irem nog nooit. hooguit staat ze in één keer stil. Je kan het een keertje proberen toch? MamaX ohhh wat een lieve jurk, mooie taarten en wat een gaaf kado zeg!