APRIL-mama's 2010, deel 13!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chloe

Chloe Fanatiek lid

hahaha ik speel ook op die manier vals hoor, aangezien Yes zwaar agressief wordt als ik in zn mondje probeer te kijken ;)

Ingrid, haha, ik zie het helemaal voor me, de twee mannen samen in de hoek.. Is natuurlijk niet echt grappig als hij iets deed wat niet mocht, maar ik moest toch even lachen ;)

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ik moest ook lachen hoor terwijl dat toch echt niet de bedoeling was, zag er gewoon te grappig uit. Uiteindelijk heeft hij nog wel netjes sorry gezegd en dat hij niet meer gaat gooien met dingen dus het heeft nog een beetje effect gehad denk ik;)

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ondertussen ben ik bij fs bezig met upgrade de bloemenwinkel 2 maar dan moet ik een vaas met paarse bloemen ruilen.... Iemand enig idee hoe dit werkt??

4. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

nee ik vroeg het me ook al af:p

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ben ik dus niet de enige die er niks van snapt;) Heb al bloemen geruild voor een boeket maar dat werkt dus niet;) Er staat wel je vrienden kunnen je gratis bloemen verstrekken dus misschien moet je elk soort van een vriend hebben gekregen en dan pas ruilen en een vaas paarse bloemen krijgen??:(

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    tm ik ga je ff bloemen sturen

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    tm ik heb je van alles 1 gestuurd dus ben benieuwd wat er gebeurt.

8. Trotsemama1

ok ik kan alleen jou niks meer sturen maar als het werkt stuur ik jou morgen

9. Trotsemama1

ik zie wel dat je ze gestuurd hebt maar zie ze niet in me opbergdoos

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    dat zijn die bloemen in je collectie, die kun je onbeperkt sturen;) Maar heeft natuurlijk alleen nut als het werkt, hoop het wel want kan er niet tegen dat het er zo onduidelijk staat;)

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ik denk dat ze bij je collectie zijn gekomen ipv de opbergdoos;)

12. Trotsemama1

ik heb jou ook wat gestuurd maar denk niet dat dat het is

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ik denk het idd ook niet, irritant!!!!

14. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Het staat bij HELP als je op het bloemenhuis drukt, wat, hoe en wanneer je een paarse bloem krijgt

15. Trotsemama1

je moet dus bloementaken voldoen
    pff
    ik heb al een paaar dingen moet allleen een slang verjagen
    komt die maar niet:p

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen

help, wat een makkelijke functie:);) DANK JE WEL!!!!!

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Whahahahahahahahaha:D

18. Chloe

Chloe Fanatiek lid

hahaha lz zit ons gewoon even dingen bij te leren op haar zoons verjaardag ;) hoezo multitasken :D:p

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ha meiden,

weer een dag van de schoolvakantie voorbij gevlogen. Lekker buitengespeeld vandaag met de kids, boodschapjes gedaan, bij opa en oma op de koffie geweest en nu is Lukas naar zwemles en ligt Noa op bed. Dus even rust!

Morgen gaan we weer naar de Vossenberg in Gilze. Dat vond Lukas zo leuk! Mijn vriendin en haar zoontje gaan ook mee, dus dat wordt gezellig!

Oja, mochten er nog cadeautjes uitgedeeld worden op FS, ik wil heeeeeel graag steen. Dan kan ik eindelijk die taak afmaken. Ik moet er nog 3.

Ik heb trouwens gereedschap over van het ingehuurd worden en ik heb geprobeerd om dit weg te geven, maar dat lukt niet! Weet iemand of dat wel kan?

Oja, nog een vraagje. HOe vaak poetsen jullie de tanden van de kleintjes? En hoe doe je dat? Laten ze het toe? Ik probeer het één keer per dag te doen, maar soms vergeet ik het of valt ze na de fles in slaap. Maar als ik het doe wil ze alleen maar sabbelen op die tandenborstel en legt ze heel de tijd haar tong over haar ondertanden heen, dus ik kom er gewoon niet bij!!! Echt lastig! Iemand tips?

20. Eylem

Eylem Niet meer actief

Tandenpoetsen: ik poets 1 keer per dag (tot 2 jaar genoeg schijnt), 's avonds voordat Irem naar bed gaat. Daarna krijgt ze nog de borst en daarbij valt ze vaak idd in slaap, maar ik doe het dus gewoon na het avondeten zeg maar. Ze laat het op het moment redelijk toe, is ook wel eens anders geweest, maar ik doe gewoon elke avond dezelfde volgorde, geloof dat ze het zo ondertussen wel weet. Als ze op de tandenborstel gaat bijten zeg ik 'mondje open Irem', dan wrik ik de tandenborstel er tussenuit en dan gaan we weer verder :)

FS: graag bouwmaterialen voor m'n bloemenhuisje...zie verlanglijstje :)

CM, steen komt er zo aan! :) .

Zo, hier ligt Irem op bed, ik nu even achter de laptop maar ik ga zo echt echt echt beginnen met foto's inplakken ;) van de vakantie van vorig jaar ;););)

Deel Deze Pagina