zoooo hier al lekker uitgewerkt!! mermaid lastig hoor thobias wou ook ineens zijn middag fles meer en zijn avond fles ook niet meer hij zit nog wel op zijn pepti (laatste pak ) maar heeft sochtends dus nog een papfles! en die blijft hier nog wel een poosje
Niet echt dichtbij, nee. Hoek van Holland of Rockanje zijn ongeveer een half uurtje rijden. Maar Steef gaat altijd naar Oudorp, want daar is die kiteschool en dat is ruim drie kwartier rijden.
Oja, dit is die spijkerbroek. Moet ik zeggen dat hij op het plaatje nog wel meevalt, maar in het echt is hij echt heel lelijk (vind ik dan in ieder geval!) BLUE RIDGE JEANS - WE Fashion
Ik moet Arco vaker met Ayla laten oefenen. Nu ineens drinkt ze helemaal zelf uit de rietjesbeker. Terwijl ik het gewoon niet voor elkaar kreeg om haar ook maar 1 druppel eruit te laten drinken...
Caro, jep ik heb een satestokje in de aanbieding, zal hem zo naar je sturen als ik het niet vergeet en anders vanavond! Heerlijk dat je rustig in de zon kunt gaan zitten! Mermaid wat lastig Ayla haar melk niet meer drinkt, en iets anders ook niet....poe....zou haar anders vanmiddag en vanavond yoghurt geven als ze dat wel drinkt, is zuivel en vocht. En veel fruit. Misschien een beetje waterijs? Over plasluiers: die van Irem zijn ook wel iets minder vol en zij drinkt niet minder, maar ze zweten met dit weer natuurlijk meer, dus ietsje minder volle plasluiers is niet raar volgens mij. Oh, lees nu dat ze in ieder geval uit de rietjesbeker drinkt - super! Dat is hier ook 1 groot succes. Nonnie jeutje wat ben jij goed bezig geweest! Vanmiddag lekker relaxen! Hier zitten we met een jengelige Irem - die wel moe zal zijn van haar gespook - , dus ik heb tussen de bedrijven door vast de chocoladetaart gemaakt en het deeg voor de appeltaart. Als Irem zo op bed ligt ga ik de appeltaart afmaken. En daarna weer lekker naar mijn moeder de tuin in! Wat een heerlijk weer! Gelukkig is het morgen ook nog mooi, daarna wordt het veel kouder zag ik
@ Eylem: Ja, dat de plasluiers wat minder zijn is natuurlijk ook wel wat logisch idd. Nou ja, ze zit nu aan een broodje, dus ik hoop dat ze nu wel haar melk wil...
@cm, klinkt leuk allemaal, zit je al achter je Ebook?? @mermaid, hier ook een vol flesje gedronken na haar broodje hoop dat ayla het ook doet.. @eylem, oh ja klinkt logisch natuurlijk dat ze minder plasluiers heeft door het zweten veel plezier bij je moeder vanmiddag!! @hier, we hebben net alyss haar oude kamer ingeruimd met de kasten set van mijn moeder die we hadden staan in haar nieuwe kamer het logeerbed (mijn oude bed van thuis) en mijn knutsel bureau daar neergezet, alyss ligt nu op bed dus ik ga die kasten even opruimen en puinruimen..en alles organiseren qua verf en spullen..
Haha, nou, van het lekker in het zonnetje zitten met mijn boek is er niet meer van gekomen. Ik kreeg het opeens op mijn heupen en heb nog een wasje op zolder weggeruimt, onze en Lukas z'n slaapkamer opgeruimd en gestoft, bedden afgehaald en de dekbedden te luchten gehangen en wat spulletjes van Noa uitgezocht die te klein zijn. En net toen ik dan eindelijk buiten wilde gaan zitten...... werd Noa wakker! Heb haar net aangekleed en ga zo maar haar speelkleed buiten in de tuin leggen. MIsshien dat ze erop wil blijven spelen. Vind het zo sneu als ze kruipt op die harde stenen! Ze had gister helemaal geschaafde teentjes! (schoentjes houdt ze niet aan en sokken ook niet. En een maillot vind ik dan weer iets te warm voor dit weer!) Het scheelt dat Lukas er niet is, want die kruipt ze heel de tijd achterna in de tuin. Gister was trouwens wel heel schattig. Lukas reed heeel zachtjes met zijn skelter door te tuin en Noa liep erachter terwijl ze de rugleuning van zijn zader vasthield.
hey meiden wat is het een heerlijke rustige dag geweest gisteren. scheelt weer bijlezen. zag weer wat f.s voorbij komen. en hele leuke foto's van Ayla's verjaardag!! gave taart zeg! en verder zeg ik doe lekker rustig aan met die hitte meiden. ik duik nog even f.s in
@cm, hier hetzelfde "probleem" wij hebben een grote veranda van hout en een stuk stenen en een stuk gras, wij zitten altijd op de veranda en alyss dus ook maar laatst kroop/buikschuifd ze over de veranda en haar hele knietjes en armpjes vol met ini minie splintertjes alles eruit gekregen met veel pijn en moeite en nu hebben we dus haar speelkleed en 3 oude grote 2,5 persoonsdekbedovertrekken op de veranda liggen zodat ze gewoon kan tijgeren etc zonder splinters te krijgen.. @pams, haaaiiii!!!! @hier, zo hapje eten wij kofta en alyss boerenkool want wij eten rijst bij de kofta en dat moet alyss gewoon niet vanmiddag lekker de hele middag buiten geweest en lopen kliederen bij het badje alyss lekker in haar nakie heerlijk voor die meid een keer geen pamper om
Nonnie oh heerlijk gewoon zonder pamper, goed tegen de luieruitslag ook Wat een weertje zeg, wij zijn net weer thuis. weer lekker gebarbecued bij mijn moeder in de tuin. Irem is doodop dus die heb ik net in bed gelegd en hopelijk gaat het vannacht wat beter. Zo nog even een kadootje inpakken en slingers ophangen. Raar idee hoor, vorig jaar rond deze tijd begonnen de weeen echt. Ben benieuwd of ik vannacht om 3.41 nog wakker wordt
hallo allemaal! jeetje deel 13 alweer! jullie zijn echt een stelletjes kletskousen! hebben jullie een lekkere 1e paasdag gehad? wij zeker! we zijn naar duitsland geweest waar mijn schoonouders een enorm huis aan het verbouwen zijn om daarna te kunnen verhuren. heerlijk daarna naar een leuk duits stadje gereden, beetje gewandeld, op het terras gezeten en zijn nu net weer thuis. we wachten op de thai. die hadden we al gebeld onderweg, en hij is nu al een half uur te laat en we hebben honger! wat een prachtig heerlijk weer is het toch, echt genieten! hoe is het met iedereen??
Meiden ik heb 1 eierhamer teveel in FS, iemand die ik er nog plezier mee kan doen? CM heb het satestokje gestuurd!
@eylem, ja joh lekker voor der zonder pamper alle vrijheid! lijkt me idd raar idee ja, vorig jaar lag ik met me dikke pens op de bank in de schaduw onder de veranda een boekie te lezen hahaha @hier, alyss op bed, ben voeld zich erg schuldig we gingen haar samen in bad doen en hij zou der afspoelen met de douchekop word het water in eens bloedheet kon hij niets maar dna ook echt niets aan doen, alyss gillen natuurlijk en haar hele ruggetje was rood, gelijk uit bad en gekoeld en vervolgens bepanthen gesmeerd het is al heel veel weggetrokken want het was gelukkig niet verbrand maar gewoon rood van de warmte, maar oh oh wat voelt ben zich schuldig het was niet eens zijn schuld
Nonnie, ach arme Ben en arme Alyssa gelukkig viel het mee! onze douche is ook zo naar, die wordt ineens gloeiend heet soms, daarom durf ik Irem er echt niet onder te zetten. En ik stuur je die hamer wel, of beter gezegd 2 1 gratis kado en 1tje uit mijn voorraad, want ik heb er 1 over. Of heb je liever een ander gratis kado, dan krijg je er 1 uit mijn voorraad en een ander kado
Trouwens Nonnie, zou jij in ruil dan voor mij 5 tomatenplanten willen neerzetten nu? dan kan ik ze snel water geven, heb ik weer een klein stukje van een rottige taak af...