ik zal ze neerzetten of ben ik al te laat?? en nee is goed doe die hamers maar heb ik ook een taak af want moet er 3 hebben en heb er 1 van ben gehad..
PFIEUW nog op tijd. Thanks!! Ik heb je mijn ene hamer al gestuurd en die andere komt er nu achteraan. Ik graag rotan of steen
eylem, je bent te laat ik heb ze geoogst, laat me even weten dan zet ik weer nieuwe neer speciaal voor jou!
haha waarschijnlijk was ik 1 seconde eerder in je bos Auw, ik ben net van de stoel gevallen bij het ophangen van de slingers, hoezo dom??? maar niet echt fijn. Viel ook nog half op de trap.
Neuh niet heel veel, stuk of 10 mensen geloof ik. We vieren het bij mijn moeder zodat we lekker in de tuin kunnen zitten.
Hey meiden! Iedereen genoten van het lekkere weer vandaag? Zo te zien wel, behalve Caro, die had opruimwoede . Wij zijn vanmiddag op de verjaardag van Ryan (zoontje van mijn nicht) geweest, die was woensdag 1 geworden en daarna doorgereden naar mijn vader en stiefmoeder. Daar hebben we gegeten en het was eigenlijk de bedoeling dat we daar nu nog zouden zijn, maar Ayla werd tot 2x toe helemaal overstuur als we haar in het campingbedje legde , dus toen zijn we toch maar naar huis gegaan. Ze ligt nu overigens wel lekker te slapen. En mijn nichtje is ook weer zwanger! Ze is op 14 november uitgerekend. Zo leuk, hebben we allebei 2 kindjes van bijna dezelfde leeftijd!!!
CM, Wat een heerlijk dagje heb je gisteren gehad zeg! En vandaag lekker opruimwoede gehad haha.. Bij ons waren Ray en zn vriend ook de enige mannen in de bioscoopzaal haha, maar je hoorde ze er idd bovenuit.. Toen Yari in de badkamer zat in die dalmatierstijl rolde serieus de tranen over hun wangen haha.. Erg leuke film! Mermaid, ik vind de foto's van Ayla's verjaardag erg leuk! Leuke taart ook! Fijn om te lezen dat Yes niet de enige is die zn melk weigert.. Ook al drie dagen nu.. Ik had nog de hoop dat het aan de opvolgmelk lag (mijn pak is nog niet op) dus had hoop dat het over zou gaan als ik van de week gewone koemelk voor hem zou halen, maar als ik lees dat jullie allemaal hetzelfde hebben heb ik die hoop al bijna opgegegeven haha.. Eylem, balen van je nacht, en dat Irem zo jengelig was! Hopen dat het vannacht beter gaat! Nonnie, haha heerlijk ik zie Alyssa lekker rondkruipen in der blootje! Het was er ook weer voor! Wat schrikken van dat warme water! Arme Alyssa en ook zeker arme Ben! Surf, wat bijzonder dat je gewoon precies op de tijd dat hij vorig jaar geboren werd wakker werd! Fijn dat jullie zo'n leuke eerste paasdag gehad hebben! Hier, we zijn heerlijk een dagje bij mn moeder geweest.. Yes lekker gespeeld in zn badje in mn moeders tuin en mn moeder en ik lekker een roseetje drinken in de zon.. Ik kan zo genieten van dit soort dagen! Daarna lekker met zn drietjes gegeten.. Nu lekker op de bank, huisje aan kant, ukkie op bed, en gelukkig heeft Ray geen sluit, dus ik hoop dat ie rond n uurtje of tien gewoon weer lekker thuis is! Hebben wij toch ook nog heel even samen pasen aangezien hij morgenochtend weer om negen uur moet werken..
Ja, is zeker leuk. Vorige keer was zij uitgerekend op 16 april en ik op 25 april. We hadden dus tegelijk verlof enzo. Ryan is uiteindelijk geboren op 20 april en Ayla dus op 23 april. Ze woont overigens samen met een goede vriend van Arco en die 2 hebben elkaar leren kennen op onze bruiloft .
oh das wel heeeuuul erg leuk!! @chloe, leuk dagje dus! en ja alyss in haar blootje het was mooier geweest als ze rond rende maar helaas @eylem, oh das wel een slimme oplossing om het bij je moeder te vieren!
Dat is echt leuk!! Nonnie, ja heerlijk dagje hahaha ik typte eerst ook dat Alyssa rondrende in haar blootje, maar toen dacht ik bij mezelf das wel heel erg knap haha en heb ik het maar veranderd in kruipen
hahaha en zelfs dat doet ze niet tijgerend tot ze ergens komt waar ze zich op kan trekken en dan gaat ze lopend verder