APRIL-mama's 2010 deel....14!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik kan dat heel goed begrijpen. Zo voelde Steef het ook na Lukas en ik ook een tijdje. Heb ook echt wel een tijd getwijfeld over een tweede, maar het begon toch wel weer erg te kriebelen toen Lukas naar school ging. Was ook erg bang voor weer een nare zwangerschap en bevalling. Dus nu lekker gewoon van Sanne genieten wie weet wat de toekomst brengt!

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Fs ziet er weer anders uit zeg, en met een nieuwe taak ook

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik stuur je een riet ;)

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Eylem, lekker geslaagd dus! Alleen jammer van het pyamaatje!

Even een vraag aan jou. Dat recept van die ovenschotel met aubergine. Moet je nou dat gehakt rullen of gehaktballen maken? Omdat je zegt dat je de aubergine plakken rechtop moet zetten met het gehakt ertussen en dan heb je het over kofta's. In mijn belevingswereld zijn kofta's namelijk gehaktballen, maar ik kan dat mis hebben!

5. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Thanks!!!

6. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ikheid is hier iedere dag.. de hele week door echt irritant..

Vraagje:wat zouden jullie doen? ik heb sinds 2 weken de yaz pil.. ik ben overgestapt omdat ik last had van slijmverlies en tussentijdse bloedingen.. en symptomen als pijnlijke borsten, chago pijn in mn onderrug. eerst test gedaan wees uit negatief(zoals ik al verwachte) maar nu heb ik dus NOG ergere pijnlijke borsten, slijmverlies hetzelfde tussentijdse bloedingen gestopt..
    zal ik deze pil nog langer uittesten bijvoorbeeld de 3 maanden uitzitten of gelijk naar een andere pil overstappen?

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik heb niet zoveel ervaring met de pil, maar ik denk dat je hem wel iets langer de kans zou moeten geven. Ik zou het toch in ieder geval twee cyclussen aankijken. Had je nog gegoogled op ervaringen? Waren er meer mensen met deze klachten?

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nee, je moet het gehakt gewoon rauw in de ovenschotel doen, je maakt er dan een soort langwerpige gehaktballen van (köftes dus) en die stop je tussen de aubergineplakken in, zeg maar. Köftes zijn inderdaad gehaktballen, maar in dit recept bedoel ik er eigenlijk meer het gekruide gehakt mee ;)

9. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Staan die bloemen in jullie wenslijst? Dan ga ik sturen. Ga zo wel even kijken wat ik kan gebruiken, iig blokken hout! whahahahaha

10. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@caro ja dat is t m juist heel veel negatieve ervaringen.. die idd ook deze symptomen hadden maar die aan bleven houden en ook na langer gebruik..

11. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Leuk! Ik moet ook nog nieuwe schoenen hebben. Had leuke gezien bij Manfield op de site, maar die hebben ze hier niet. Even verder zoeken dus! :(

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

13. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    nee heb ze niet in wensne lijst, maar kun je ook zo versturen!

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik heb een aantal in mijn wensenlijstje gezet. In ieder geval die twee cactussen zou ik erg blij mee zijn, want dan heb ik één collectie compleet!

15. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    dat lijstje heb ik gemist....
    maar deze kan ik gebruiken....
    zal mijn dubbelen ook even noteren!

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    CM: 1 roze tulp en 1 roze vlinderorchidee.
    Zal ik ze even in mn lijst zetten.

17. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh, haha, ik had echt iets heel anders in mijn hoofd! Ik dacht dat je een soort huisjes moest maken met die aubergine plakken waar het gehakt in zat! Dus de aubergine in de lengte in plakken en niet in de breedte! Whahahaha! Is maar goed dan dat ik het nog even hen nagrevraagd!

Ik denk dat ik het vanavond ga proberen te maken. Je hoort wel of het eindresultaat bij mij eetbaar was!:D

18. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Echt? Oh even kijken

19. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    witte lotus
    oranje aronskelk
    blauwe raonskelk
    roze viool
    gele hyacint
    blauw, wit,g eel en oranje cactus
    witte chrysant
    gele vlinderorchidee
    blauwe lelie
    witte lelie
    roze roos

Dit is mijn lijstje wat ik over heb!

20. Eylem

Eylem Niet meer actief

Dat kan ook hoor! Plakken aubergine, gehakt erin, en dan vastzetten met een prikker en bovenop een plak tomaat. Maar ik vind dat teveel gedoe :p

Deel Deze Pagina