APRIL-mama's 2010 deel....14!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ingrid wat lief!

@ hier laetitia en ik zijn gedouchd, madam ligt alweer op bed die was gelijk kapot na het douchen.. het nieuwe kastje staat.. nu nog het ledikantje maar die paste niet in de auto.. en laten bezorgen is gewoon 50 euro extra nou denk het dus niet.. dus ff wachten tot een goede vriend van ons kan dan kunnen we hem halen.

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

zo ab is bijna op de zaak
    en ik ga zo met noa naar kleutergym
    kijken of ze het wat vind
    dus ga voor haar een gym broekje boven pakken
    weet ook helemaal niet wat ze dragen
    dus ik zie het wel

3. lautjuhhh

@tm veel plezier bij kleutergym ben benieuwd of noa het leuk vind!

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahahaha, gelukkig voor mij (en helaas voor Ayla) was het vals alarm. Morgen eindelijk maar eens die Roosvicee Laxo halen...

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ingrid: Nou, idd een goede daad van jou.

@ TM: Veel plezier bij peutergym.

Zo, Ayla en ik hebben allebei heerlijk 2 uur geslapen. Ayla zit nu aan de rozijntjes die ze bij voorkeur van de grond eet :cool:. En ze heeft sap, maar dat hoeft ze natuurlijk weer eens niet, 2 muizenslokjes en toen was ze er wel weer klaar mee ;).

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

En weer wat geld uitgegeven... 3 hoeslakentjes, klamboe en een nieuw boxkleed....

7. lautjuhhh

@mermaid lekker hoor 2 uurtjes slapen :d

@hier vanavond lekker wraps eten :d

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Leuk!! Welke zijn het geworden??

Moet hier nog opzoek naar een limegroene en een grijze deken en naar lakentjes met limegroen en misschien ook wel met grijs. De baby gaat nu definitief op Julian zijn oude kamer en die is limegroen met grijs.

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb nu een wit, rood en antraciet hoeslakentje. De echte hoeslakentjes moet ik nog even uitzoeken.

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wat is die Ayla ook een draakje soms hè ;). Ik heb nu gewoon de rietjesbeker bij haar gezet, maar als ze dan een slok neemt laat ze expres de helft van het drinken uit haar mond lopen, waardoor ze inmiddels dus drijfnat is. Maar ja, ik heb ook wel het idee dat ze wat doorslikt, dus ik laat haar maar even, krijgt ze iig nog eens wat vocht binnen...

11. lautjuhhh

@mermaid dat doet laetitia ook als ze een rietjesbeker heeft. kreng hahaha.

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Morgen even bij mijn werk langs en duik dan meteen de prenatal even in voor lakentjes, als ze die hebben en voor dekentjes. Zolder schiet ook lekker op, scheidingswand is zo goed als klaar, 1 muur is geverfd, nu nog 1 muur wit maken en behang uitzoeken en dan kan de vloer er in en wij naar boven.

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dat doet Milan bij de tuitbeker als er iets anders als melk inzit;)

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik was gisteren ook bij de Prenatal voor lakentjes, maar ik vond dat ze echt niks leuks hadden. Voor meisjes natuurlijk weer tig dingen met roze, paars, bloemetjes, hartjes en noem maar op. Maar voor jongens...

Fijn dat het zo lekker loopt met de zolder.

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Vorige keer hadden ze ook niet echt wat bijzonders idd maar iig hebben ze wel een limegroene deken daar dus dan heb ik iig 1 ding;) Hoop ook dat ze er een grijs dekentje hebben en als er geen lakentjes zijn ga ik nog even bij de babyplanet langs om te kijken wat ze daar hebben.

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Grijs dekentje heb ik wel gezien daar, maar bij de Babydump zijn ze goedkoper én nu met 20% korting.

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ingrid, ik heb voor Irem een limegroene deken en een wit lakentje met limegroene rand met witte stippen, bij Babydump gekocht (Jollein)

18. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

zo nou hier weer terug
    noa vond het echt super leuk en ze deed het ook goed
    ze mag nu al meteen mee doen omdat ze geen luier meer draagt
    dus volgende week gaan we weer!

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38