APRIL-mama's 2010 deel....14!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Tm fijn dat noa het zo leuk vond!

@ hier gegeten opgeruimd, dieren eten gegeven laetitia op bed nu koffie..

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ TM: Wat leuk dat Noa zo leuk heeft meegedaan.

Wij hebben weer gegeten, lekker makkelijk: roerbakgroente met gebakken aardappeltjes en kipfilet erdoor.

@ Caro: Had jij niet een kussentje voor in de TripTrap stoel gemaakt van van dat tafelzeil zeg maar?

3. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
  4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier geen babydump echt in de buurt zitten, wel een babyplanet dus als ik het niet bij de prenatal kan vinden dan ga ik daar langs.

Hier Mac gehaald, Roeland moest al naar de voetbal en we waren de tijd vergeten dus moesten even snel.

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Tm, wat fijn dat ze het zo leuk vond!

6. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@hier ff wat op het prive forum neergezet..

7. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

lau ik heb gereageerd

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ja, moet alleen even heel goed nadenken hoe die site ook al weer heette!!! Ik kom er op terug!

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
  10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ LZ, hoe is het eigenlijk met je lies?

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Caro: Dank! Ik ga daar eens kijken, want die stoffen kussentjes zijn gewoon ruk!

12. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hoihoi ik kom ff inspringen!

vanmiddag toen gijs uit bed haalde zat hij onder de rooie vlekken (grote vlekken met daarin een aantal witte bultjes) dus maar voor de zkrheid naar dokter gebeld... die denkt (ook omdat hij een aantal dagen koortsig is) dat het waterpokken zijn, en dan de beginnende fase! :$ oke, daar is die dan zijn eerste kinderziekte! (beetje jammer dat de dochter van mijn vriendin nu dus ook besmet is)
    maar wat raar is, vanmiddag waren de vlekken + bultjes veel erger dan nu :( maar nog wel aanwezig...dus we wachten het maar af... het waren nog geen blaasjes, maar kon de bultjes echt voelen met mijn vinger... dus houden het maar in de gaten ...iemand ervaring?

Gijs ligt nu weer op bed ;)

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Meiden, help me met jullie creativiteit:

Arco is de laatste weken zo ontzettend goed bezig met klussen. Hij heeft achter al de hele buitenboel geschilderd, op de babykamer geschilderd, morgen gaat hij behangen en dan gaat hij de buitenboel aan de voorkant nog schilderen. Nu wil ik graag iets voor hem kopen om te laten merken hoe zeer ik het waardeer en dat ik oprecht trots op hem ben. Heb het hem natuurlijk ook meerdere malen gezegd, maar "actions speak louder than words" ;). Nu het dilemma: wat moet ik in godsnaam voor hem kopen?'

Het kan sowieso niet een weekendje weg zijn, want hij heeft niet meer genoeg dagen en ik vind dat nu ook niet meer zo handig.
    Horloge...hm, hij heeft al een hele mooie, maar die draagt hij bijna nooit.
    Luchtje....BORING!!!

Dus ja...hier blokkeert mijn (niet al te) creatieve brein.

14. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
  15. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    verwenavondje? eerst lekker romantisch uit eten, daarna lekker naar de bios etc?

16. Trotsemama1

Waarom ga je niet naar een lokale fotozaak en laat jee een mooie reportage maken van jou ayla en met je buik ook op de picture met de gedachte de spruit is er ook bij
    hier gedaan voor ab zijn eerste vaderdag!
    was 24 euro kwijt voor de reportage 80 voor de foto op canvas!

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Toevallig gaan we vrijdag (eindelijk weer eens) lekker uit eten, maar ik wil graag echt een cadeau kopen zeg maar...

18. Trotsemama1

binnen 24 uur moet het erger zijn geworden en moeten het echt blaasjes zijn
    zijn het dan nog geen blaasjes
    zijn het ook geen waterpokken
    maar in iedergeval is het wel zo kidsclin halen werkt echt heel erg verlichtend

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Mjammie, een turkse collega van mijn moeder had cake gebakken en mijn moeder ook een stuk meegegeven voor mij. Dat kwam ze uit het werk even brengen en ik er lekker wat van genomen voor bij de thee. Het is lekkerrrrrrrrrrr.

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Poeh, mannen zijn altijd best lastig om te verassen he! Misschien een keer een ontbijtje op bed laten bezorgen op zondagochtend?

Deel Deze Pagina