Mermaid: hahahaha nee... maar je kan wel in verschillende prijscategorieen iest verzinnen..... Je kan bijv bij de bruna een soort doosje kopen (zijn 3 verschillende bedragen) en dan kan je zelf een abonnement op verschillende tijdschriften uitkiezen. Of een DVD van een cabaretier. Of een hot stone behandeling (heb ik een keer gegeven en die viel in de smaak! hahahaha) Wil nog wel even doordenken, maar vind het lastig als ik niet weet hoeveel je uit wil geven....
@ LadyZ: Oh nou, zolang het geen honderden euro's kost is alles prima in principe, hahaha. @ Caro: Ayla heeft de laatste week wel vaker dat ze niet gelijk gaat slapen. Ze gaat gelukkig niet huilen, maar zwemt dus haar hele bed door, waardoor ik haar op een gegeven moment goed moet gaan leggen. En ach, zoals ik al zei huilt ze tenminste niet, dus dan vind ik het niet zo erg dat ze niet gelijk gaat slapen.
Ik ga bankhangen. Morgen lekker vrij! Dat is dan weer het voordeel van ruilen met de maandag! Alleen nog vrijdag werken en dan weekend. Volgende week alleen dinsdag werken, want dan is het donderdag natuurlijk hemelvaart en zijn we vrijdags ook dicht. En de week daarna heb ik vrijdag vrijgenomen, dus ook maar twee daagjes werken. Bij elkaar hoef ik nog maar 11 dagen te werken tot we met vakantie gaan! Jippie!
Haha, ik kijk wel uit met zonnebloemen water geven/oogsten bij de buren. Voor je het weet heb je weer een zwart hoofd!
Ik ken Arco ook zo goed, whahahahaha NOT. Iets voor zn gitaar? Een tattoo van Ayla + ....... Iets voor in huis? Wat zijn zn hobby's/ interesses??
CM: fijne avond!!! Iemand nog 1 steen of 1 blok hout over??? Dan kan ik mn trainingsplek afmaken...! Die ikzelf dan nooit ga gebruiken whahahahahaha
caro bankhangse! ben met een half oog aan het meelzen zit naar nick en simon in america te kijken ahhahaha wat grappig
@ Arco-cadeau: Hahahaha, tering zeg, wat is dat lastig om iets voor een kerel te bedenken. Nou ja, ik kijk morgen wel even in de stad voor hem. Iets voor zijn gitaar vind ik moeilijk, want ik heb er echt de ballen verstand van. Allemaal bedankt voor het meedenken.